OPEL MOVANO 2,5 CDTI MOTORPROBLEMER {{forumTopicSubject}}
hey bg.
er den ellers glade ejer af en opel movano fra 2008
den køre fantastisk og godt for det meste.. jeg køre rigtig mange km i den .. ca 10.000 km om MÅNEDEN
sådan en fætter her skulle ku køre ca 30.000 km før den skal have skiftet olie osv.
men nu har den for 3. gang kommet med en motorfejl inden den har kørt skiftet helt ud.
den går i safemode. og ja så køre den jo som sagt af helvedes til
første gang værkstedet lavede det, var da den havde kørt 11.000 km fra olieskiftet . dvs ved 133.000 km. så skiftede de en bremselys kontakt og olie fordi computeren skrev at der var fejl på det. og så nulstillede de den.
ved 153.000 km var det samme så gal igen..
der skrev den den samme fejl. men denne gang skiftede de en slange der går ned til dieselpartikelfiltret og så olie og filter.. og nulstillede den igen..
og nu er der så nøjagtig det samme gal igen.. den skriver samme fejl og nu har bilen kørt 177.000 km..
nogen der ved hvad helved der er gal med den her møgspand ? :S
det virker ik til at værkstedet ved det.. indtil videre har jeg kostet næsten 10000 kr på at finde ud af den her fejl. og det virker som om at værkstedet bare famler i blinde og skifter lidt af hvert på må og få for at se om det virker.. og hvis det er tilfældet slipper min pengepung sku snart op? :S
HÅBER der er en der ved noget om det her problem !
'
mange tak!
jul 2007
Følger: 44 Følgere: 54 Biler: 6 Emner: 41 Svar: 1.488
De er sku nogle møgæsker de renault varebiler..
nov 2004
Følger: 3 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 58 Svar: 312
OPEL MOVANO 2,5 CDTI MOTORPROBLEMER