767 visninger
|
Oprettet:
Vw golf3 besked i display {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg er ny her inde så håber jeg poster rigtigt.
Jeg er nylig ejer af en golf3 1998 variant joker
Jeg har lagt mærke til at bilen skriver en mærkelig besked i displayet hvo triptæller/kilometerstand normalt står beskeden kommer når man sætter tændning på.
Beskeden er 1og et nul hvor bunden mangler tolker jeg som et "n" mellemrum 02
Skrevet sammen
1n 02
Hvad kan det betyde?
Har taget et FOTO men kan ikke sætte det ind her desv.
Anders
sep 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 2 Emner: 26 Svar: 72
http://lmgtfy.com/?q=1n+02+golf fandt det på google her er en google søgning for dig
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 8.480
Den bliver selvfølgelig ved med at skrive det, indtil den bliver nulstillet, det hjælper ikke bare at skifte olien
mar 2006
Følger: 16 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 439 Svar: 3.633
Du må ALDRIG sætte tænding på igen! Det er koden til selvdestruktion!!! VW havde i midten af 90'erne store problemer med biltyverier og derfor satte man denne funktion ind for at afskrække biltyvene.
Man kan dog desarmere selvdestruktionen ved at kortslutte selve sprængningsboxen. Men de eneste tilgængelige ledninger sidder under loftbeklædningen, 4,6cm fra midten af baggagerummet. Det er den grønne ledning med gule prikker og den lyserøde med MyLittlePony. Problemet er, at man kun har 17,9 sekunder til at desarmere.
Ved godt de andre siger det "bare" er en serviceindikator, men hvis du tør tage chancen så er du velkommen...
jun 2007
Følger: 75 Følgere: 65 Emner: 25 Svar: 537
SERVICE-INTERVAL-INDIKATOR:
Når tændingen er tilsluttet, er indikatoren aktiveret i nogle få sekunder i stedet for kilometertælleren. Hvis der ikke er behov for nogen former for service, vises "IN 00".
Når tidspunktet for en service opnås, vises følgende blinkende visning i ca. 3 sekunder, også når motoren er startet:
- "OEL" (motorolieskift) eller
- "IN 01" (Serviceeftersyn hver 12. måned) eller
- "IN 02" (Serviceeftersyn hver 30.000 km.)
Når en service er udført, skal hver af de forudgående servicer kaldes frem og nulstilles. Hvis der f.eks. er udført serviceeftersyn "IN 02", skal "OEL", "IN 01" og "IN 02" nulstilles.
SERVICE-INTERVAL-INDIKATOR NULSTILLES:
Når tændingen er tilsluttet, trykkes på tasten under speedometeret (se pil 1) - og fastholdes. Tænding afbrydes, og tasten slippes. På displayet skal der nu vises "OEL".
Digitalurets minutknap (se pil 2) eller tasten til indstilling af analoguret (der er altid kun én trykknap) trykkes, indtil der vises 5 streger (- - - - -). Først derefter er service-indikatoren nulstillet. Ved igen at trykke på tasten under speedometret vises de andre former for service, som derved kan nulstilles enkeltvis.
Tændingen tilsluttes og afbrydes igen, når der vises "IN 00".
jun 2007
Følger: 75 Følgere: 65 Emner: 25 Svar: 537
Vw golf3 besked i display