{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bmw mekaniker Fyn
  • #1   20. jun 2013 www.schmiedmann.dk
    de er billige nok..

• #2   20. jun 2013 Tak for svaret men desværre heller ikke så kloge synes jeg

• #3   20. jun 2013 Det ved jeg så ikke noget om? smiley

• #4   20. jun 2013 Schmiedmann kæmper sikkert stadig med at deres Odense afdeling havde nogle lidt uheldige ansættelser for år tilbage. Men så vidt jeg er informeret nu, og fra de jeg kender der kommer der stadig så spiller det altså max derovre.

Deres serviceniveau og kundebehandling har altid været top. Jeg kommer af gode grunde ikke mere derovre, grundet jeg har fået en stjerne på hjelmen.

Hvis det ikke var Fyn vi talte om, så er der Kaj Nielsen i Småkær(Lidt udenfor Vejle) som er genial. Priserne er mere end rimelige, og manden kan samle BMW´er i søvne.
    Han er typen enhver kunde sætter pris på. Har flere gange oplevet at han har sagt at noget eksempelvis tager 6 timer at lave, og når man henter bilen fortæller han at det ikke var så slemt og det kun tog 3 timer. -Regningen passer derfor altid, og man ved at han er ærlig.

• #5   20. jun 2013 Okay kan bare et klare at høre eller se på deres værktøje ved schmiedmann.

Har du evt nr eller adresse på ham kaj, han lyder lige som ham manden jeg har brug for

Kommentér på:
Bmw mekaniker Fyn

Annonce