{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

syn med hjemmelavet motor ophæng {{forumTopicSubject}}

Hej alle, kan i fortælle mig om der er noget lov mæssigt i vejen for at få synet en bil hvor jeg selv har lavet den ene isolator der sidder mellem motor og motor beslag? Det er egentligt bare en gummi klods mellem to stål plader med noget gevind stang i.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  syn med hjemmelavet motor ophæng
  • #1   25. jun 2013 Du kan jo bare lade være med at sige noget til synsmanden smiley
    så opdager han det sikkert ikke.

• #2   25. jun 2013 Det er rigtigt. Men det var nu rart at vide om det rent faktisk er lovligt.

• #3   25. jun 2013 Et motorbeslag er altså IKKE lavet som du beskriver, for det vil ikke dæmpe noget og før eller siden, vil det enten ryste løs eller også vil gevindstangen knække på grund af metaltræthed.

Gummiophæng er for det meste 100% isolerede - dvs de 2 gevind du ser (et på hver side), er ikke gennemgående, men blot forankret i den samme gummiklods uafhængigt af hinanden.

Nej synsmanden vil sikkert ikke opdage noget, men det er noget klamp at lave og det vil ikke hverken dæmpe eller holde så godt som den originale måde at lave det på.

• #4   26. jun 2013 Hvis det ligner noget der er ekstremt hjemmelavet og amatøragtigt kan det underkendes, men det er jo dig der skal køre i den og det er træls med vibrationer inde i kabinen.

• #5   26. jun 2013 Hej Sajmon, jeg synes du er meget hurtig til at drage konklusioner udfra en meget kort beskrivelse af noget du ikke har set.

Det er lavet ordentligt, ellers havde jeg ikke puttet det i min bil. Det har hjulpet helt vildt på viberationer i forhold til det gamle, da det gamle ikke er lavet særligt smart. Planen er at køre med det i nogle måneder, tage det ud, og vurdere om der er noget der skal laves om - men det har egentligt ikke noget med sagen at gøre.
    Spørgsmålet er om man kunne syne en bil med hjemmelavet ophæng - hvis det ellers er lavet rigtigt.

• #6   26. jun 2013 Tror jeg nok du kan, men spørg dog synsmanden, han har sikkert tlf.

• #7   1. jul 2013 Hvad så med at tage et billede af det så vi kan se hvad du mener?

I flere og flere nyere biler, er motorophængene en del af sikkerheds udstyret, da de skal smide motoren på jorden ved en kollision, så indtil vi ved hvilken bil der er tale om, kan hverken vi eller synsmanden svare på det. smiley

Kommentér på:
syn med hjemmelavet motor ophæng

Annonce