943 visninger
|
Oprettet:
syn med hjemmelavet motor ophæng {{forumTopicSubject}}
Hej alle, kan i fortælle mig om der er noget lov mæssigt i vejen for at få synet en bil hvor jeg selv har lavet den ene isolator der sidder mellem motor og motor beslag? Det er egentligt bare en gummi klods mellem to stål plader med noget gevind stang i.
nov 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 53 Svar: 868
så opdager han det sikkert ikke.
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 41 Svar: 211
okt 2006
Følger: 41 Følgere: 58 Biler: 2 Emner: 22 Svar: 9.401
Gummiophæng er for det meste 100% isolerede - dvs de 2 gevind du ser (et på hver side), er ikke gennemgående, men blot forankret i den samme gummiklods uafhængigt af hinanden.
Nej synsmanden vil sikkert ikke opdage noget, men det er noget klamp at lave og det vil ikke hverken dæmpe eller holde så godt som den originale måde at lave det på.
nov 2009
Følger: 72 Følgere: 680 Annoncer: 2 Emner: 591 Svar: 16.007
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 41 Svar: 211
Det er lavet ordentligt, ellers havde jeg ikke puttet det i min bil. Det har hjulpet helt vildt på viberationer i forhold til det gamle, da det gamle ikke er lavet særligt smart. Planen er at køre med det i nogle måneder, tage det ud, og vurdere om der er noget der skal laves om - men det har egentligt ikke noget med sagen at gøre.
Spørgsmålet er om man kunne syne en bil med hjemmelavet ophæng - hvis det ellers er lavet rigtigt.
nov 2009
Følger: 72 Følgere: 680 Annoncer: 2 Emner: 591 Svar: 16.007
okt 2006
Følger: 41 Følgere: 58 Biler: 2 Emner: 22 Svar: 9.401
I flere og flere nyere biler, er motorophængene en del af sikkerheds udstyret, da de skal smide motoren på jorden ved en kollision, så indtil vi ved hvilken bil der er tale om, kan hverken vi eller synsmanden svare på det.
syn med hjemmelavet motor ophæng