{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
19.483 visninger | Oprettet:

Batteri i peugeot nøgle dødt. {{forumTopicSubject}}

Hey BG
Batteriet i nøglen til min 307sw er ved at være død. Man skal ihvertfald meget tæt på bilen og Til tider virker det slet ikke.
Har læst et sted på nettet at jeg kan risikere at miste koden i nøglen hvis jeg piller batteriet ud og skifter det...
Passer dette?
Skal jeg virkelig forbi peugeot og betale en milliard for at få dem til skifte og kode ?

Hvis jeg selv kan skifte uden probs er det så bare åbne og så et eller andet batteri som jeg kan få i enhver butik?

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Batteri i peugeot nøgle dødt.
  • #1   26. jun 2013 Det siger de om de fleste biler at de kan miste kodningen, Bare vær hurtig til at smide det nye batteri så tror jeg nok det skal gå.. og hvis den uheldigvis mister kodning er det jo ned til puchmaxi forhandleren alligevel. så kan du lige så godt tage chancen selv først

• #2   26. jun 2013 Det noget pjat skift du bare det batteri har aldrig oplevet at det har mistet kodningen og hvis den gør sætter du nøglen i tænding drejer til tænding og holder låse knappen inde i 10 sek og så virker den igen. Mener det er den procedure.:)

• #3   26. jun 2013 http://www.youtube.com/watch?v=qVSwndRQhaY

Har selv lige skiftet batteriet en identisk bil. Igen problem smiley

• Bent N
    Bent N Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Svar: 2
    #4   25. jan 2014 Når man har skiftet batteriet, hvornår forsvinder fejlmeldingen så??

• #5   25. jan 2014 Lige for at opdatere, (der er 3 biler siden for mit vedkommende)
    Jeg skiftede batteriet hvilket ikke hjalp en skid, til sidst virkede det slet ikke, og jeg fandt ud af at der var selve modtageren i bilen der var ved at dø.

• Bent N
    Bent N Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Svar: 2
    #6   26. jan 2014 Skil nøgle ad, søg batteriet på nettet. Det koster 38 kr. hos batterizonen (incl. fragt).
    Sæt det nye batteri i nøglen. Læs i instruktionsbogen, hvordan du genskaber kodningen.
    Go´dag

• Finn L
    Finn L Tilmeldt:
    nov 2019

Følger: 1 Svar: 3
    #7   7. nov 2019 Hvor mange år holder batteri til fjernbetjening 107 Peugeot den har holdt 6 år nu svigter den i fugtig vejr ,hjælp

Kommentér på:
Batteri i peugeot nøgle dødt.

Annonce