{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.968 visninger | Oprettet:

bell add {{forumTopicSubject}}

Godaften drenge.

Jeg har haft en virkelig god oplevelse med bell add og jeg kan kun sige at det fungere!

Før i tiden kunne jeg køre 450 km på en tank der består af 45 liter hvor jeg ca ville have 5 liter tilbage.

Men nu har jeg brugt bell add et par gange og givet den bell add 1b+ rens. Jeg tanker stadig ved 450 km pga min tankmåler ikke virker. Men jeg kan kun fylde 30 liter på så kan kun sige at det har hjulpet meget!

I Må have en god aften derude drenge! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bell add
  • #1   28. jun 2013 LOOL

    DET, er da godt nok den mest Uvidenskabelige og latterligste "test" jeg nogensinde har læst

    GRINER


  • #2   28. jun 2013 Sygt nok at den lige kører 5 km mere pr liter smiley Især når man tænker på at 1B+ er til at rense dyser med smiley

  • #3   28. jun 2013 Fakta er at skidtet virker. Det er ren og skær magi på flaske.

    Prøvet en gammel Opel Meriva. Den hentede 2km/l. Gik fra rundt 7 til godt 9km/l.
    2 bøtter 1D+ i tanken på hinande følgende gange og så deres diesel additiv ved hver tankning derefter - bare dosering efter anvisning med deres halv liters flaske


  • #4   28. jun 2013 Jeg ved bestemt at Bell Add virker men ligefrem 5km længere pr liter.

    Jeg ved hvad en 2D kan give af heste når man tester på et rullefelt. Det ser vi gang på gang når vi måler biler efter de har fået bell add. Giver tit 5-10hk


Kommentér på:
bell add

Annonce