{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  knækket gløderør
  • #1   28. jun 2013 Der findes et værktøj til at gøre det.

Problemet ligger i hvis stumpen falder ned i cylinderen

• #2   28. jun 2013 Du kan måske tage den med en ornepit.

• #3   28. jun 2013 problemet er hele gløderøret sider endnu, og det drejer bare rundt uden at kunne komme op eller ned

• #4   28. jun 2013 Du kan hælde rustløsner ned oven på røret og lade det sidde til imorgen, husk at arbejde med røret en gang imellem. Ellers er det bedste, hvis du altså har muligheden, at bruge en induktionsvarmer direkte på røret i 3-5 SEK. Så plejer det at kunne lade sig gøre.

• #5   28. jun 2013 Ellers kan du også bruge en mini slaghammer også slå den op sammen med rustløsner. Men du bliver nok nødt til selv at fremstille sådan en slaghammer da den skal være rimelig kringlet udformet.

• #6   28. jun 2013 Bernt
    Du har forstand som du snakker smiley
    - Det vidst en alu top hvis jeg husker rigtigt ?
    Men ja, du kan sagtens tage den op .. Du kan købe et sæt til det hos FTZ eller AutoG .. De få spåner som havner i cylinderen blæser du lige ud med en luftpistol og så tørner du bare motoren, den æder dem bare .. Ikke noget at være nervøs for smiley De er så små alligevel ..

• #7   28. jun 2013 Okay stb. Du er da bare et geni;) hvis du læser hvad manden skriver kan du jo se at røret ikke knækket, men derimod sidder fast i hullet pga. Sod og koks dannelser på røret. Så man skal da overhovedet ikke begynde at bore røret ud.

• #8   29. jun 2013 Jeg tror det er i gevindet den sider fast og gløderøret er lige drejet i stykker så ved ikke om det kan trækkes ud eller bores ud og om toppen skal af

• #9   29. jun 2013 Bernt
    Se, hvad sagde jeg ? smiley

• #10   29. jun 2013 kan det laves venner

• #11   29. jun 2013 Ja sagtens, har gjort det mange gange på værkstedet .. Og 8 ud af 10 gange behøves toppen ikke af smiley

• #12   29. jun 2013 Ja nu vil jeg give dig ret stb, hvis røret er drejet i stykker nu, skal det selvfølgelig forsøges at bore det ud.
    Og ja det kan sagtens lade sig gøre hvis man har prøvet det før eller kan finde ud af at bruge værktøjet;)

Kommentér på:
knækket gløderør

Annonce