{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

strømforbrug på corolla fra 95´ {{forumTopicSubject}}

Hej BG

jeg har en corolla 1300 XLi fra 95´ som desværre har lidt problemer med at holde på strømmen.

jeg har erfaret at jeg gennem en forbrugsudmåling kan se hvilke strømbrugere som jeg skal have pillet fra/ændret, således at batteriet kan holde lidt mere end 4 dage..

mit spørgsmål er derfor som følgende: hvad er det normale ampererforbrug på sådan en gammel tøs, hvis døre, lys og det hele er slukket og lukket, altså hvor den teoretisk burde trække nul?

nu ved jeg selvfølgelig at det lille ur inde i kabinen trækker, men hvad skal jeg cirka regne med det er?

MVH

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  strømforbrug på corolla fra 95´
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #1   4. jul 2013 en dårlig stel kan vist give samme problemer

• #2   4. jul 2013 Ja, jeg tror også mere det er en dårlig stel du skal lede efter.

• #3   4. jul 2013 Ca 0,0A. Der er intet der trækker stræm i sådan en, udover backup i ur (så tæt på ingenting), og hvis der er monteret anden radio.

• #4   4. jul 2013 Måske generator er dorlig ??:)

• #5   7. jul 2013 det dårlige stel, ville det være at udskifte de to stelkabler fra batteri samt forstørre det mellem motor og karosse?

for hvis det er noget så simpelt som dette, ville det jo være konge!

jeg har haft målt på generatoren, og den lader med 14,etellerandet, så den smider jo nok strøm

• #6   10. jul 2013 jeg var lige ude i dag for at måle forbrug, slukket bil, ingen døre åbne eller noget tændt udover det der lille ur..

den har et forbrug på 0,36 ampere når radioen sidder i, og er den pillet fra er der et forbrug på 0,10 ampere..

generatoren lader med de 14,35-14,37 volt, så det er intet problem.. mit spørgsmål er bare om dårligt stel kan skyldes de sidste 0,10 ampere eller skal jeg se om bilen har en anden strømforbruger såsom en gammel alarm eller lign?

for der sidder godt nok et par klistermærker fra en eller anden bilalarm, men tidligere ejere nævnte intet om at der skulle være en alarm monteret og der fulgte ingen betjening med..

håber virkelig i kan hjælpe mig med min lille hovedpine..

• #7   25. jul 2013 ganske som forudsagt herinde, så hjalp en opgradering af mine stelkabler! bilen har kunnet stå stille i flere dage, og starte uden at fortrække en mine!

jeg takker rigtig mange gange for hjælpen!

• #8   25. jul 2013 Super du lige giver besked retur om løsningen smiley Det skal du have ros for, der er sgu langt imellem smiley

• #9   28. jul 2013 jeg syntes selv det er så pisse træls når folk har nøjagtigt samme problemer som en selv, men glemmer at fortælle løsningen smiley

Kommentér på:
strømforbrug på corolla fra 95´

Annonce