{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.384 visninger | Oprettet:

Lygtevasker Mazda 3 Sport {{forumTopicSubject}}

Hey boys.
Sad og rodede lidt rundt i bilen, og i den forbindelse ville jeg se om lygtevaskerne egentlig overhovedet virkede.. Det gør de så ikke.. Som jeg forstår det, skal de kører for hver 5 gang viskerne aktiveres eller hvis man bruger sprinkler hurtigt 2 gange efter hinanden. Intet får dem frem fra skjul;) Nogen der ved om der er en sikring kun til det, eller der er noget andet galt evt..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lygtevasker Mazda 3 Sport
  • #2   8. jul 2013 De skal sprinkle første gang du aktivere din sprinkler og derefter hver 3. gang når du køre med køre lys eller nærlys.

Hvis kontakten står på posionslys skal den ikke sprinkle.

Der er en sikring i din BCM og dine forlygtevaskere har deres egen pumpe. Det hele er styret af din BCM boks.

Hvis du ikke kan finde en sikring i din BCM der er sprunget, prøv da at tage alle stik af, og sætte dem på igen. Har oplevet mange gange at nogle ting ikke virker, men så skal stikne bare af og på igen.

Kan være stikket på pumpen er taget fra, da det bruger en hel del sprinklervæske

• #3   8. jul 2013 Fedt... Det prøver jeg... Jeg havde tændt for lyset da jeg prøvede.. BCM boks, er det sikringsboksen under handskerummet du mener?

• #4   9. jul 2013 Jep

Kommentér på:
Lygtevasker Mazda 3 Sport

Annonce