E36 325 bliver varm {{forumTopicSubject}}
Hey bg står med min nyrenoverede bimmer hvor toppakningen lige er blevet skiftet samt planet og renoveret topstykke! D kølersystemet er udluftet med vacum apparat og kørte derefter i den hvor den blev meget varm nåede dog at slukke den før den kom over det røde felt. Udlufter så systemet manuelt med udluftnings skruen løsnet og motoren tændt og varmog fylder så ydeligere 3-4 liter vand på.. Nu kørte den i godt 30 min hvor jeg derefter holder stille og kan høre der er ekstremt meget tryk på en slange bagerst fra motoren og det pisser ud med væske oppe ved det bagerste stykke af motoren. Der er fin varme i kabinen og begge slanger på køleren er varme så den åbner fint for thermostaten så tror ikke det kunne være den. Men prøver igen at hælde 2-3 liter vand på mens motoren er tændt og kan se Der pisser vand ud fra bunden af expantionsbeholderen. Min teori er så at der kommer luft ind i systemet nede fra bunden af beholderen og så ind i systemet som så gør at der kommer det store tryk i slangerne og simpelthen bliver nød til at komme af med det på en eller anden måde for jeg kan udlufte køleren og så køre det bare som det skal med varme og det hele og motor temperaturen er perfekt.. Kom med ideer jeg kan tjekke og plzzzz ikke sig at der er noget galt med toppen.. På for hånd tak
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 517 Biler: 4 Emner: 264 Svar: 967
apr 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 2 Svar: 654
jun 2007
Følger: 39 Følgere: 40 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 5
jun 2007
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 517 Biler: 4 Emner: 264 Svar: 967
jun 2007