{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.205 visninger | Oprettet:

E30 Bagtøj {{forumTopicSubject}}

Hej BG

jeg har fået smadret mit bagtøj, og jeg skal bruge et nyt, og det er til en BMW E30 325i Touring fra 88,

og jeg tænkte på om i ku hjælpe mig med at fortælle om det er et smalt eller bredt bagtøj der sidder på den fra standrd af, og om der er nogle andre modellers bagtøj der kan passe på som er lidt kraftigere smiley


på forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E30 Bagtøj
  • #1   24. jul 2013 bred model

    så længe det har sat på en E30 så knalder du det bare på
    - det bliver ikke meget kraftigere, på en standard bagbro,
    det går med 188mm hjul indvendigt, og det er lidt det største du kan få..

    - du kan dog vælge en tungere gearing, og derved tage lidt smæk af dit bimmeri
    - og mon ikke at det skal kunne holde så..

    du kan bruge et bagtøj fra nogen E34 (bla diesel-modellerne)
    visse E28, E36 compact osv.


  • #2   24. jul 2013 og de vil også kunne holde sig inden for de fysiske dimensioner på den både på beslag, kardan, og aksler?

  • #3   24. jul 2013 Morten P

    Ja.


  • #4   24. jul 2013 fedt tusind tak smiley det udvider min søgen markant hehe så ha jeg lige to hutige spørgsmål mere smiley et bredt bagtøj, hvor bredt er det? (bilen står på Sjælland og jeg er på fyn) og mine kammerater og jeg har ikke kunnet få en enkelt bolt af, er det nogle måder eller fif til at få dem af på? vi har prøvet et bad natten over i WD-40 og taget rigtig hårdt fat, og prøvet gas og ild i håb om det ville løsne sig, men ingen held endnu desværre smiley

  • #5   24. jul 2013 188mm -

    der skal bare tages ved, et par nøgler i enden af hinanden, så kan
    det sq nok godt gå - har været udsat for at de sidder godt, men ikke umulige at hive af.. overhovedet ikke


  • #6   25. jul 2013 fedt tusind tak smiley det vil jeg helt sikkert prøve smiley

Kommentér på:
E30 Bagtøj

Annonce