{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.414 visninger | Oprettet:

Gamle døre til at lyde som nye? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Hvad ville i foreslå man kunne gøre for at få ens bil dør til at lyde og føles som på en ny bil?
Min s13 lyder som om man kaster metal ned på metal når man lukker døren, og det ville jo være rart at få den til at lyde og føles som en ny bil.

Er der en form for easy close ligesom på skabe eller lign man kan bruge?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gamle døre til at lyde som nye?
  • #1   27. jul 2013 "Bulder pap" smiley plade smeden sagde at mine døre på min corolla ville lyde som på en ny Mercedes. Det gjorde de ikke helt.
    men det gjorde en kæmpe forskel så det ikke skramlede sådan når de blev lukket
    Du kan få det på alle pladeværksteder hvis du smider lidt til kage-kassen


  • #2   28. jul 2013 Jamen tænker ikke kun lyd, for når man lukker smadrer den i.
    Vil gerne have et lidt mere soft close eller hvordan man kan sige, så det heller ikke ender ud i totalt ødelagte hængsler, beslag eller lign.
    Men det vil jeg ihvertfald også lige kigge på, tak smiley


  • #3   28. jul 2013 Køb noget softclose fra et køleskab eller nogle nye gummi lister. Det er mit bedste bud smiley

  • #4   28. jul 2013 Blygummi eller støjdæmpende isolering er næsten de eneste muligheder

  • #5   28. jul 2013 Tvivler lidt på at de ville hjælpe fra et køleskab :))
    Mon ikke man kan lave en gummi liste der hvor den rammer ind somewhere ved beslaget så den lige holder lidt igen før den smækker i? det burde da være muligt smiley


Kommentér på:
Gamle døre til at lyde som nye?

Annonce