{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.108 visninger | Oprettet:

Problemer med elruder i golf iv {{forumTopicSubject}}

Hej

Har lidt problemer med mine elruder bag i min golf IV fra 98.
når jeg trykker på kontakten kan jeg høre motoren til ruden bare klikker, der sker ikke noget, og det er galt i begge sider, de har virket før.
hvad kan der være galt? Har tjekket alle sikringer..

Mvh rasmus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med elruder i golf iv
  • #1   28. jul 2013 Ved at golf tre kan knække i ledningen mellem dør og selve bilen, den klikker godt nok fordi der er styre strøm, men selve hovedstrømmen til motoren er i ledningen som knækker smiley men det er jo i en tre'er smiley

• #2   28. jul 2013 Men hvis motoren klikker, er der vel tegn på at den virker?

Jeg har lige skiftet et rudehejs bag i, fordi den var knækket i den plastik "clips". Men min rude faldte ned, så ville jeg også mene din skulle gøre, hvis det var problemet.

• #3   28. jul 2013 Det er et relæ der klikker, men hvis der kun er styrestrøm til relæet, så klikker det, men sender ikke strøm videre til motoren smiley

• #4   29. jul 2013 Tak for svarene.
    Har løst det nu, prøvede først at klippe ledningerne over i døren og så samle dem i en igen, men desværre uden held.
    Så skruede jeg selve motoren af, prøvede så, og der virkede den fint nok, så på med motoren igen, af med den i den anden side og på igen, og vupti, så virkede begge vinduer igen.. smiley

Kommentér på:
Problemer med elruder i golf iv

Annonce