{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

Problemer med elruder i golf iv {{forumTopicSubject}}

Hej

Har lidt problemer med mine elruder bag i min golf IV fra 98.
når jeg trykker på kontakten kan jeg høre motoren til ruden bare klikker, der sker ikke noget, og det er galt i begge sider, de har virket før.
hvad kan der være galt? Har tjekket alle sikringer..

Mvh rasmus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med elruder i golf iv
  • #1   28. jul 2013 Ved at golf tre kan knække i ledningen mellem dør og selve bilen, den klikker godt nok fordi der er styre strøm, men selve hovedstrømmen til motoren er i ledningen som knækker smiley men det er jo i en tre'er smiley

  • #2   28. jul 2013 Men hvis motoren klikker, er der vel tegn på at den virker?

    Jeg har lige skiftet et rudehejs bag i, fordi den var knækket i den plastik "clips". Men min rude faldte ned, så ville jeg også mene din skulle gøre, hvis det var problemet.


  • #3   28. jul 2013 Det er et relæ der klikker, men hvis der kun er styrestrøm til relæet, så klikker det, men sender ikke strøm videre til motoren smiley

  • #4   29. jul 2013 Tak for svarene.
    Har løst det nu, prøvede først at klippe ledningerne over i døren og så samle dem i en igen, men desværre uden held.
    Så skruede jeg selve motoren af, prøvede så, og der virkede den fint nok, så på med motoren igen, af med den i den anden side og på igen, og vupti, så virkede begge vinduer igen.. smiley


Kommentér på:
Problemer med elruder i golf iv

Annonce