{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.327 visninger | Oprettet:

Radiator stop leak valvoline {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg har søgt alle steder og kan ikke finde noget svar.

Jeg har muligvis et læk i mit varmeapparat og det er et kæmpe arbejde at komme ind til varmeapparatet, så jeg har købt noget Radiator stop leak valvoline hos thansen og må se om det virker.

Forstår bare ikke hvorfor der står:

Må IKKE hældes i ex.pansionsbeholder

Hvordan skal man så gøre ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Radiator stop leak valvoline
  • #1   31. jul 2013 så må du jo hælde direkte i køleren

• #2   31. jul 2013 Der skal helt sikkert være nogle der ikke syntes at det er en god ide. men havde same problem på en gammel bimmer jeg havde. og der kørte jeg en lang tur, så vandet var godt varmt og termostaten burde være åben. så hældte jeg sovsen i expantionsbeholderen og kørte endnu en lang tus så jeg var sikker på at sovsen var kommet hele vejen igennem systemet.

• #3   31. jul 2013 Bare tag kølerslangen af om hæld det deri.. Grunden til de ikke vil have du ska´l smide det i exp. beholderen er så st størker det bare dernede i..

• #4   31. jul 2013 Så vidt jeg har forstået så tørrer det når det rammer luft. Altså der hvor lækagen er. Hvis du hælder det i expansionsbeholderen så er det jo i kontakt med luft hele tiden og så størkner det i den.
    Som Lasse skriver så afmonter den øverste køleslange og hæld det deri. Husk at sætte dit varmeapparat på fuld varme fra start så det kommer til lækagen så hurtigt som muligt.
    Når det så er sagt.. Synes du skulle få skiftet apparatet - stop leak er i mine øjne ikke en permanent løsning men noget der kan "hjælpe dig hjem".

Kommentér på:
Radiator stop leak valvoline

Annonce