{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DHB rullefelt (hjælp)
  • #1   8. okt 2013 Det er ham der har overtaget Natmekanikerens biks, han har osse rullet min Kadett, men kan sq ikke huske hvad han hedder smiley

Han har deltaget i træf ved Race Team Viborg hvor han osse har rullet biler, de må næste kende ham

• #2   8. okt 2013 Det er Jacob.

• #4   8. okt 2013 syntes han har en sov måde at lade den løbe friløb på. den få lige et tap på gassen.. er lidt mistænkelig ved den måde at nedrulle på... det giver et forkert billede at modstanden...
    men ja det er natmekanikerens gamle felt. (hyggelig fætter. har haft ham forbi arbejdet nogle gange efterhånden.)

• #5   8. okt 2013 Det gør han for undgå bil går istå, det er ikke altid en fordel at en turbobil går ud, lige efter den har ringet helt ud.

Hvad er det du mener er mærkeligt ved nedrul ?

• #6   8. okt 2013 der er i starten af nedrulningen.. skal ikke gøre mig klog på det. men kunne forstille mig det giver en feljmåling.

• #7   8. okt 2013 Hvad er det du mener han gør forkert ?

• #8   8. okt 2013 Han rullede en Mazda 3 MPS på feltet, næsen på bilen løftet op og luft-turbinen ned på undersiden af kofangeren.
    Bilen ruller 220 heste, burde have 290 da den er mappet om.
    Da han afleverer bilen lyser motorlampen og bilen kører i nødprogram.
    "Der er plads til forbedringer" - "Det har ikke noget at sige, at der ikke passerer luft hen over intercooleren"
    Intercooleren på en Mazda 3 MPS sidder ovenpå motoren til dem der ikke ved det.

Jeg fik rullet min BMW til "under mål" - Det passer til gengæld meget godt smiley

• #9   8. okt 2013 De fleste nyere biler vil vise motorlampen eftersom den ikke kan finde ud af at bag hjulene står stille og forreste køre.

Og selvom IC sidder ovenpå er der "kanaler" som fører luft op til den.

Og fra en som selv har haft en MPS'er, de laver sgu ikke mange heste som "lovet"

• #10   8. okt 2013 tror i han har gamle rulle atester? for har smidt min væk fra min crx som blev rullet til 170 hk og 160 nm til dhb. men idag rullede jeg den til 153 hk og 145 nm på Holstebro teknisk skole. der er en supersprint manilfold på og en whale pik altså det store carbon rør. så kan ikke lige forstå om hans viser fejl eller hvad.

• #11   8. okt 2013 bilen er blevet slidt. tempratur og fugtighed har også meget at sige. samt at der er stor forskel på rullefelter... mine chefers racere svinger 10-15hk afhængig af vejret og hvilket felt der måler dem...
    plejer at sige at måler man sin bil på 4-5felter og regner gennemsnit så det nok meget reelt.

Kommentér på:
DHB rullefelt (hjælp)

Annonce