{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.252 visninger | Oprettet:

DHB Åbnings tidspnkt. Deres nye tiltag {{forumTopicSubject}}

Som mange nok har set er der kommet en nyhed om at der er spæret af for området ved Van Del Park så der ikke kan holdes i kø det. For dem der evt. ikke skulle ha læst det endnu står det her. http://www.bilgalleri.dk/DHB/nyheder/doerene-til-dhb-aabner-fredag-klokken-12/

Tror i det vil lykkes for dem? Kan godt se det fra deres side at de sikkert får klager fra lokalområdet, men vil dette ikke bare gøre det meget værre? Som jeg læser det så er det også campen der først åbner kl 12 fredag. Hvis deres plan lykkes vil det jo flyde i store dele af midtjylland med unge mennesker. Og når de så åbner vil det så være kø i hele over alt i stedet. Ved godt de aldrig officielt har åbnet torsdag, men nemlig har gjort det for at undgå kø i hele området.

Andre der også har tænkt lidt over det og har det ændres jeres plan for at kører derhen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DHB Åbnings tidspnkt. Deres nye tiltag
  • #1   1. jun 2014 vi kører som vi plejer


  • #2   1. jun 2014 Har vi også planer om, og tror også stort set alle andre har det. Men mon de virkelig vil ha politi nok til at holde styr på et par tusind personer

  • #3   1. jun 2014 tro nu os mest det er dem der kommer alerde mandag tirsdag de vil af med men nu må vi se :.-)


  • #4   1. jun 2014 Ja. Der kommer bare et par stykker de nok kan håndtere men torsdag vil det jo vælte ind fra hele landet

  • #5   1. jun 2014 yup men vi tager det som det kommer ellers er der en stor pakeringsplads ved legoland ;)'


  • #7   1. jun 2014 "Van del park" er afspærret. Det er indgangsvejen.

  • #8   1. jun 2014 det er vel der ved hegnet der er spæret af.... men lad os nu se hvad der sker smiley


  • #9   1. jun 2014 Man kan godt forstå dem. Men på den anden side, vil det afvikle en god del af køen fredag, hvis de åbner portene, torsdag aften. Færre biler, mindre kaos fredag.

  • #10   1. jun 2014 Nicklas L. Ja det er lige præcis det jeg tænker.


  • #11   1. jun 2014 Vi kommer ihvettfald også 3 biler torsdag. Så må vi tage den derfra. Åbner de så er vi glade, åbner de ikke må vi tidligt op for at sikre os en god plads smiley

  • #12   1. jun 2014 Der er lovet regn tirsdag, onsdag, torsdag (meget) og fredag så er glad for jeg ikke har købt billet . Gider ikke køre derover hvis det bæbøsselorte vejre

  • #13   1. jun 2014 Vi er 4 biler der køre fra Sjælland onsdag. Eftermiddag og hvis vi så bliver smidt væk på grund a der er nogle der ikke har tænkt som om da de lavede den betingelse så må vi tage den der fra. der er massere a muligheder for a parkere i Jylland. Også er det bare noget med a køre mega tidligt fredag så man kan komme med i det kaos der bliver. For det bliver der fredag hvis det her bliver trumfet igennem. smiley

    Bort set fra det hvis de skal lave sådan nogle ændringer må de melde ud i ordentlig til en uge er ikke godt nok. Der er en masse der har tager fri fra arbejde og en masse der allerede er kørt. Så kort varsel er ikke iorden.


  • #14   1. jun 2014 Vi er ca 25biler som køre fra Nordsjælland torsdag og som bliver i køen som altid håber alle andre gør som vi har gjort de andre år det her de har gang i holder ingen steder de nød til at åbne den port torsdag smiley hehe

  • #15   1. jun 2014 Princippet kan jeg godt forstå. Magasin holder jo heller ikke udsalg dagen før, eller Roskilde festival ikke åbner porten før tid. bare fordi køen er forlang.Så fint hvis I ønsker at åbne fredag men så må i jo forvente der bliver som alle andre arrangementer. rengøring Ja folk i den danske bilkultur er åbentbart kæmpe svin men det må i jo bare regne med ind i budgettet

  • #16   1. jun 2014 Sø propel, tag du til roskilde i stedet så skal du se svineri... Til Roskilde kommer folk jeg ved ikke hvor langtid i forvejen, her til dhb vil folk bare gerne komme torsdag for at undgå en hjernedød lang kø som man kan forventes fredag nu hvor dette er en bil festival og det må man også tage højde for som arrangør. Hvis man inviterer X antal biler som i dette tilfælde er temmelig mange biler må man også sørge for at få afviklet de køer på en måde så det bliver inden for rimelighedens grænser, dette kan gøres ved f.eks at begynde at lukke folk ind allerede tordag og man kan jo sige det er ikke midt i KBH, her skal folk bare ligge på lars tyndskids marker og betaler i dyrer domme for det og så må man sku også bare kunne forvente en smule service selv om det aldrig bliver på det plan som det var for små 10 år siden. Jeg må personlig indrømme at hvis priserne kun bliver skruet op og service bliver dårligere så bliver 10år mit sidste år hvis der ikke snart bliver gjort noget for at alle føler sig godt tilpas igennem denne weekend som bil entusiast.

  • #17   1. jun 2014 Rasmus.
    Arrangøren bestemmer selv hvornå porten skal åbne. Og hvis de siger fredag kl 12 for de selv kan blive klar så det sådan det er så må de jo bare få politiet til at stå længere oppe og lave mere end 3 baner til indskrivning. Og en evt udkørsel for personel et andet sted.
    Hvis folk holder ulovligt parkeret uden for deres område er det ikke d ere problem og sku politiet komme og bede folk om at køre så det jo hellere ikke arrengørens problem

    Der er mange måder de kunne gøre køen mindre og håber da de udnytter det.

    Priserne er for høje til jeg gider afsted i år tror jeg.

    Tror gerne folk på Roskilde sviner meget men det beviser bare folk er nogle svin. Se evt inde ved IKEA. Nå alle brianerne er kørt. Shit med lort der flyder


  • #18   1. jun 2014 Jeg synes bestemt det er arrangøren problem da de vælger at afholde så stort et arrangement og man ved for tidligere år de ikke kan følge med og få alle ind på en dag. De fleste er ikke interesseret i at holde med deres fine biler i over 6timer i tomgang for at komme et par meter frem hver halve time. Og igen dette er en bil festival hvor man kan forvente folk kommer i deres bil heraf kommer navnet.

    Men det er jo så heldigt at det ikke er ulovligt at parkere langs vejen hvor der ikke er parkering forbudt og holde evt. picnic, så det er vi en del der vil benytte os af og håbe de vil tage glædelig imod deres gæster som har glædet sig et helt år og sørge for at få afvilket køen til indgangen som godt som muligt så alle ender op med et smil på læben.


  • #19   1. jun 2014 Det jo primært et probelem fordi folk kommer relæerede mandag og frem så danner det kø og den kø skal afvikles før alle andre der kommer til fredag kl12. Det kan umuligt være arrangørens problem at folk ikke forstå at det først starter fredag. Og hvis de kan så lille Van Del Park helt. Oppe så de ikke skal punge unødigt ud til folk der mener de skal komme mandag og ligge i kø og derved sviner ahelvede til. Jeg havde selv gjort nøjagtig det samme. Det ligesom de gæster der kommer 3 timer før de indviteret til de er skøde irriterende

  • #20   1. jun 2014 Jeg husker udmærket de år hvor de først åbnede om fredagen, det gav jo kæmpe trafikale problemer omkring vandel.

    Vi kommer altid senest onsdag, det er jo en del af DHB. og hvem kan blive generet af nogle få hundrede biler på det kæmpe område?


  • #21   1. jun 2014 Erik husker det også men ændre ikke på det er arrangøren der bestemmer indtil politiet forlænger der bliver åbnet før tid. Sku være det der var sket i starten. Og det udnytter folk. Hvis det starter for sent og det hellere sku starte torsdag morgen klokken 0700( helligdag) så det arrangøren der skal snakkes med indtil da er det da fint de sætter reglerne som de mener de børe være.

  • #22   1. jun 2014 Nu er det jo altså ikke sikkert at det er efter bilgalleri's ønske, men simpelthen et krav fra myndighederne! for at de kan få lov til at afholde DHB.

    Så ja, kør i bare der ned om torsdagen, så må vi jo se om de får love til at holde det til næste år!.


  • #23   1. jun 2014 Kennet
    Ja har før været politiet der sagde de sku lukke folk ind fordi de holde på vejen andre meneskwr brugte for aat passe deres arbejde. Og det fint de melder det ud hellere end da for de lokale hvor der er lidt kaotisk.


  • #24   1. jun 2014 Mener at det kan være at politiet eller et anden myndighed som de skal ansøge for at lave sådan noget her, har stillet som krav at folk ikke må holde i kø på vejen allerede fra torsdag!. de kan også have stillet et krav om at de ikke må lukke folk ind før fredag, evt. pga brandfare og manglendene vagter eller hvad ved jeg!. der kan være mange ting der spiller ind.

  • #25   1. jun 2014 Jeg kan bare ikke rigtig se hvorfor det skulle være et problem at folk de holder i en kø på Nordlige Parallelbane som vi har gjort så mange gange før, har aldrig oplevet at der var problemer, når vi skulle køre der ind og så vente til fredag

  • #26   1. jun 2014 Bliver vejen "Van Del Park" spærret af helt der oppe hvor den starter, eller er det bar lågerne der ikke bliver åbnet før kl 12:00 fredag...

    Eller er det oppe ved flyvepladsens egne låger (midt på Van Del Park) der bliver lukket ???


  • #27   1. jun 2014 Tror det er hvor vejen starter men ved det ikke

  • #28   1. jun 2014 Se i mail indbakken. Øvs. tror de mener det seriøst.


  • #29   1. jun 2014 Det nye DHB fokuserer på Bil og Race – vi vil ikke have euforiserende stoffer/narko på pladsen. Derfor kommer Politiet med en stor indsats for at sikre et trygt og narkofrit DHB – de vil teste og medbringe narkohunde. For en god ordens skyld skal vi også oplyse, at synlige rygmærker ikke er tilladt.


    JA TAK , fanme på tide!!!


  • #30   1. jun 2014 Ang. Politi og bøder til DHB..
    Nogen der ved hvor meget de vil gå op i "ulovlige biler" ?
    Tænker her på at mine fælge stikker et par cm udenfor skærmkanterne bagunder og en enkelt til halvanden foran.... Er dette noget de vil slå hårdt ned på?
    Og vil parkering i nærområdet til vandel også blive bedt om at forsvinde?
    vh.


  • #31   1. jun 2014 Hr. Larsen tror ikke politiet gå super meget op i det medmindre der er en grund til det. De er der for at skabe tryghed og få stoppet ulovligheder osv. At du har brede fælge vil nok ikkd stå forrest på listen. Men hvis du ved det galt er det vel helt selvforskyldt hvis du få en bøde.

    Ang parkering ved vandel og overnatning mener jeg ikke det er lovligt at overnatte på p-pladser men ikke sikker ved du vært fald ikke må slå en "lejer" op hvor det passer dig.


  • #32   1. jun 2014 Jeg er indforstået med at det er min egen fejl hvis jeg får en bøde for dette. Bare om de vil gå helt amok og tage min plader osv osv? smiley

    Tænker at overnatte i bilen.


  • #33   2. jun 2014 Og det skriver de d. 31 maj, nogle dage før dhb afholdes... Regner de ikke med at folk planlægger og tager fri på til DHB??? Så de netop kan køre i god tid... Nå, men vi kommer også torsdag aften...

  • #35   2. jun 2014 Dem som brokker sig, er tydeligvis dem som ikke går op i biler og race, men kun kommer for at drikke sig i hegnet, syntes bedre og bedre om at bg har overtaget dhb , mere race og mindre druk festival tak

  • #36   2. jun 2014 vi plejer at komme torsdag med campingvogn og det gør vi også i år og kommer vi ikke ind må vi jo betale en landmand for et lille stykke bag laden og hygge der til fredag smiley

  • #37   2. jun 2014 Hr. Larsen > HVEM helvede skulle kunne svare på om politiet går op i om dine fælge stikker uden for skærmen ?????????????????????????????????????
    Du skal til Danmarks Største Biltræf, der er skat, politi, og andet over alt - tror du så der sidder en thansen gejler herinde med en Krystalkugle han kan kigge i og spå.....

    lever folk herinde i en anden verden ? end den jeg er i.... i skulle læse nogen af jeres indlæg

    godt man ikke skal ned til det pjat


  • #38   2. jun 2014 Når nu nogle folk er så glade for DHB, så undre det mig at de prøver at ødelægge det.
    Er det gået deres snude forbi, at hvis ikke de undlader at campere på vejen, eller andre underlige steder, så er det ikke sikkert at der bliver flere DHB.


    En af betingelserne for at vi kan afholde DHB er at området udenfor pladsen ikke er en campingplads i ugen op til åbningen. I år er Van Del Park derfor spærret af, så camping ikke er mulig


  • #39   2. jun 2014 det er vel ik CAMPING AT KOMME i go tid den 6/6 smiley der stå jo man først må holde i lø fredag så det os hvad vi har tænkt os smiley


  • #40   2. jun 2014 Vi kommer os torsdag smiley

  • #41   2. jun 2014 haha... Når i kommer derned holder der bare 10 Leopard 2'ere klar til at slæbe jer væk smiley

  • #42   3. jun 2014 Torsdag her fra, da der er taget fri osv osv.. Men vi kan jo altid finde et andet sted at være indtil;-)

  • #43   3. jun 2014 #41 det skal der også minimum til, hvis jeg trækker håndbremsen i Polo'en smiley

  • #44   3. jun 2014 Så vidt jeg husker er der ik begrænset parkering i Brugsen i vandel haha

    Vi ses onsdag aften.
    Denne udmelding tyder på det bliver mit sidste år.
    Heldigvis får de narko hunde osv, det var fandeme på tide, så mangler vi bare nogen ordentlige vagter, der sørger for reglerne bliver overholdt og så hjælper det på det.

    Der bliver godt nok skrevet "mere bil, mindre tivoli"
    Men jeg har stadig min tvivl.
    Hvem siger nej til 500.000kr til gændgæld for at der står et par forlystelser..


    Mine forventninger er ik just høje men nu må vi se


  • #45   3. jun 2014 Vi kører ondsdag eftermiddag som altid , så må vi se hvad tiden bringer .

  • #46   3. jun 2014 Vi kan altid finde en p plads og invadere smiley

  • #48   3. jun 2014 Danmarks heldigste batman

  • #51   3. jun 2014 Det tænker jeg , det skal nok blive godt alligevel , der er massere af reste pladser osv vis det helt galt smiley

  • #52   3. jun 2014 Ja nemlig smiley ??

  • #53   4. jun 2014 Er der nogen af jer der er kommet der ned og har set om det er så slemt med det politi?

  • #54   4. jun 2014 Vi er i Vandel nu, og vi har ikke mødt en eneste fra politiet endnu smiley

  • #56   4. jun 2014 Vi holder indtil videre ved Brugsen i Vandel smiley

  • #57   4. jun 2014 vi ses i morgen smiley men skriv da gerne opdateringer her inde hvad der sker i/med køen:-)


  • #58   4. jun 2014 Så der er ikke ved at danne sig kø dernede endnu eller hvad? Vi kommer i morgen aften. Så må vi se om vi får lov at blive holdene.

  • #59   4. jun 2014 Nej ingen kø endnu, men der er godt nok heller ikke mange mennesker. Men til dem der er kørte, så er der masser pladser på Randbøldal camping hvis i mangler et sted at overnatte smiley

  • #60   4. jun 2014 helt seriøst? har i ikke bedre ting og bruge tiden på? at komme idag er da hul i hovedet? kan da forstå dem der kommer imorgen aften, men nu?!?! Så heller ligge i min egen seng ind til fredag morgen.


  • #61   5. jun 2014 nemlig thomas smiley så heller tag en dag på arbejde i morgen med hellig dag tillæg smiley og en lille køre tur til vandel på fredag ca 35 km

  • #62   5. jun 2014 Det er jo en del af dhb og komme en dag eller 2 før og holde i kø og feste osv.

  • #63   5. jun 2014 og så lige ender med at få en sprit dom i køen når panni kommer forbi smiley

    jeg holder mig nu bare til fredag smiley


  • #64   5. jun 2014 Kan også godt se det fede i og holde i regnvejr smiley

  • #65   5. jun 2014 det bliver rent kaos fredag. hvis de skal lukke ca 15-20.000 biler ind fra 12-20. plus alle dem der kommer til legoland og lalandia. der bliver jo kø i hele jylland.

    men håber da de vil lukke folk in på området i løbet af i eftermiddag/aften. lige så meget for deres egen skyld. så var der også en mulighed for at man kunne få lidt ud af fredagen ud over at holde i kø..


  • #66   5. jun 2014 Det 12-22 og det må blive som det bliver ved 10000 biler bliver det 1000biler i timen. Der fra er ikke fratrukket indtjeckningsbaner og dem derkommer som deltagerede har jo egen indgang. 10.000biler er højt sat.

  • #67   5. jun 2014 Er der nogen der ved hvorfor der kommer 15000 til 20000 biler til DHB, når der kun er 15000 publikum ?

  • #68   5. jun 2014 fordi man på på ingen måde kan køre 2 i samme bil! doh!!.. ligesom flere da self. har en ekstra bil med på trailer.. just in case!...

    Sikke da et dumt spørgsmål smiley


  • #69   5. jun 2014 Der er nok også mange som kører derned med deres ene bil, og så bruger hele natten på at løbe hjem og hente en mere.
    Det giver jo nok mere street credit hvis man har mere en en bil.


Kommentér på:
DHB Åbnings tidspnkt. Deres nye tiltag

Annonce