{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.021 visninger | Oprettet:

Plads til DHB 2015? {{forumTopicSubject}}

Vi skal igang med at planlægge DHB 2015 og da omkostningen ved at leje Vandel Flyveplads potentielt kan blive en del højere i 2015, vil jeg meget gerne høre om nogen kender til andre egnede steder at afholde så stort et arrangement?

Der skal som sædvanlig være god plads til både 402 m og drift, samt selvfølgelig camping og festområde.

Lad mig høre hvis du har nogle bud, så vil jeg undersøge nærmere.

Mvh
Kenneth A- BilGalleri

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Plads til DHB 2015?
  • #1   27. aug 2014 der er ingen egnede pladser i dk , der lejes ud til så stort et arrangement udover vandel

• #2   27. aug 2014 Blev det ikke afholdt et andet sted til at starte med nede i Sønderjylland eller er det bare mig.

• #3   27. aug 2014 Det har været på padborg park 1 gang, faktisk første gang man kunne overnatte til dhb.

Men der var ikke for meget plads.

• #4   27. aug 2014 Betal hva det koster . Vandel er det eneste der dur .

• #5   27. aug 2014 padborg park var en fiasko, og direkte livsfarlig, alt for lidt afløbs plads for enden af 402 meter

• #6   27. aug 2014 Men vil også sige at vandel er Best. Så må man jo betale lidt mere for det. Hvis man vil med.

• #7   27. aug 2014 Byg noget selv? Det skulle der gerne være penge til med alle de reklamer..

Ved sku ikke hvor det ellers skulle være, som sagt padborg var lidt off..

• #8   27. aug 2014 Hva med den lukkede Flyvestation Værløse?

• #9   27. aug 2014 Flyvestation Værløse er jeg i kontakt med, men ved endnu ikke om det kan lade sig gøre.

• #10   27. aug 2014 Holeby. Godt nok på lolland, men de afholder da noget et par gange om året. Bare en ide da de i forvejen har noget dernede.

• #11   27. aug 2014 flyvestation værløse ligger desværre næsten klods op af villa kvartere og deres landingsbane er vidst også noget smallere end vandels mht drift,tvivler desværre på at kommunen vil leje det ud til så "voldsomt" og larmende arrangement. dog ville jeg personligt blive glad da det er langt tættere på mig, men føj en tur for norjyderne smiley

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Svar: 6
    #12   27. aug 2014 Hva med militær delen på flyvestation Tirstrup der har wv klubben air racers holdt træf med 402 meter ræs den er kæmpe stor og det var et super træf ræset blev lavet sammen Peugeot klub Danmark tror jeg

• #13   27. aug 2014 Lolland faslter måske. Eller tune. Desvære et sidstnævnte er dog i brug.

Desvære er vandel et godt sted.

Men flere indgange. Næste år evt. Så campingvogne kommer ind af en bagvej og så vip/metalkamp i en anden indgang.( behøves ikke være npget specielt langt stykke). Og så udnyt pladsen ved indgangen. Evt lej et stykke jord til de tosser der syntes kø festen er et must. Jeg kigger der over næste år. efter den ros i fik jeg lysten tilbage.

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Svar: 6
    #14   27. aug 2014 Og der er da nemt og komme til for de fleste selv dem fra djævle øen da færgen ligger til ca 20 min der fra i æbletoft

• #15   27. aug 2014 bliver arrangementet rykket til sjælland, ved jeg der er mange der hopper fra...
    Vandel ligger centralt for alle, og er yderst velegnet til arrangementer af denne Kaliber, sæt priserne op på billeterne, kunne også være af det have en positiv effekt på arrangementet mhs til den seriøse del....oprethold jeres første udmeldning, mindre fest og mere bil, festen er åbenbart stadig 1 prioritet, hvilket vi jo så i år igen igen..

• #16   27. aug 2014 LÅGSUS - Det jo der pengene ryger i kassen smiley men du har helt ret.

• #17   28. aug 2014 flyvestation værløse eller på Vandel hvo det hel tid har var og bare husk på mere bil mindre fest

• #19   12. sep 2014 syndes det vil være forkert og flytte det da det ligger rimlig centralt for alle der har længst

• #20   12. sep 2014 Det ligger jo fint hvor det gør. Vandel er perfekt til DHB.

Tror det vil være ret dumt at flytte det. Selvom Økonomi er problemet her. smiley
    Vandel er et nogenlunde centralt sted. Og rigtig lækkert.

• #22   16. sep 2014 skal jeg til lolland for at køre dhb bliver det tyskland istedet for!

• #24   16. sep 2014 Der er dæleme også forskel på at skulle køre fra Sjælland til vandel, og fra Nordjylland til Lolland, jeg tilslutter mig Peter, skulle det blive på Lolland, tager jeg også tyskland, bedre og billigere, end en tur til Lolland

• #25   16. sep 2014 Sindal flyveplads

• #26   16. sep 2014 Vi er tæt på at have det på plads i Vandel, så der kommer snart en officiel udmelding.

• #27   16. sep 2014 Hvilket arrangement er der i Tyskland på det tidspunkt?

• #28   16. sep 2014 Vi overvejer om det skal være 4-7. Juni eller 18-21. Juni. Er der nogle af de datoer der rammer andre (væsentlige) arrangementer?

• #29   16. sep 2014 Hvorfor undersøger du ikke selv tingene lidt? Virker ret useriøst at afholde/planlægge dhb på baggrund af 15 brugere på bilgalleri (eller hvor mange der har svaret)

• #32   16. sep 2014 det er ikke så meget datoer vi ¨går op i, der menes bare, at vi vil hellere bruge pengene til turen, på en tur til hockenheim eller lign istedet, da det vil rende op i det samme, hvis vi skulle køre til lolland, og tyskerne er nu engang betydeligt bedre og mere seriøse i deres måde at afholde et drag arrangement, dhb er en tradition og intet andet, men derfor må det godt ligge centralt i dk, samt være lidt mere race end fest. Som skrevet før, går det eneste ros til dette års dhb, til dem som stod for afviklingen af 402 meter, resten var som det plejede, intet styr på noget som helst, total kaos i pitten,og igen alt for meget fokus på fest og druk

• #34   16. sep 2014 Tænker starten af en månede ville være sjovest for jer.
    Folk har fået løn og mange unge mennesker har kassen frem til den 7. Og så lever af vand og havregryn resten af måneden.

Fint det bliver vandel. Håber ikle det falder sammen med
    Sj.cup (MX) hvis ikke så kommer jeg helt sikkert.

• #35   16. sep 2014 AFILI8ED: Kenneth og crewet bag dhb, har vist fået det at vide en hel del gange efterhånden, men enten lytter de ikke, eller også vil de ikke lytte, vi er ikke mange seriøse dragrace deltagere i dk, og derfor er vi åbenbart dem som bliver lyttet til sidst, der er måske 25-30 genganger på 402 meteren og det er sådan set det

• #37   16. sep 2014 27# det var ikke datoen men afstanden jeg tænkte på mht lolland

• #38   16. sep 2014 37#
    Afstand?
    Har kørt trofast til det jyske fra nordsjælland så det ikke andet end dovenskab... Overvejet at anskaffe dig en bil der giver en lyst til at køre de kilometer. ?

• #39   16. sep 2014 fra nordsjælland til vandel,er der 280 km, fra nordjylland og til lolland er der 450 km, der er nu engang noget af en forskel, og skal jeg personligt kører 450 km for at kører 402 meter, bliver det nedaf i tyskland, billigere og bedre!

• #40   16. sep 2014 du mener jeg er doven-du lyder som om du er lidt underlig

• #41   16. sep 2014 AFILI8ED: det er jeg udemærket klar over, og var også i dialog med dem, men intet er der blevet lyttet til!

• #42   16. sep 2014 eneste tidspunkt det lyttede, var søndag morgen, da vi i samlet flok stemte for at al showkørsel blev udsat, så vi kunne få lov at køre når regnen stilnede af

• #44   16. sep 2014 ja vi er enige, 450 km er ikke meget, men står valget imellem et techno semi dårligt arrangement med dårlig bane, kontra top iorden arrangement med super preppet bane og endda til billigere penge, så ved jeg godt hvad valget falder på

• #45   16. sep 2014 40#
    Det kan du bide dig selv I næsen på jeg er.
    Køre lige ned om Tyskland først og handler til arrengementet før jeg kommer til vandel. Og sku jeg køre mod Århus ville jeg stadig runde Tyskland. Og sku jeg deltage så havde jeg gerne kørt længere.

Køre da glædeligt til de jyske motorcrossbaner og deltager i løb eller bare træning. Eller ti æ Ikast til hma auktioner selvom jeg måske il le er fast besluttet på at købe en bestemt ting. Så ville bazoom/bilgalleri kunne give kørende bedre forhold. Og gæsterne et bedre arrengement fordi besparelsen på baneleje bliver mindre så det sku da fedt.

Til Kenneth-A
    Håber da i vil starte en dialog med kørende hvis de er utilfredse. Evt få lavet nogle grupper så det ikke er værd enkelt person i skal kontakte men en hel gruppe kun for deltagere i værd type race

• #47   16. sep 2014 som svar på en del af ovenstående smiley
    - vi har fået masser af feedback fra årets DHB og de fleste siger det var det bedste DHB i mange år. Vi har også fået nogle forbedringspunkter til næste år, herunder toilet og badeforhold for kørerne
    - Jeg er nok ikke lige så stor bilentusiast som nogle af Jer, men jeg kan da oplyse af jeg er uddannet hos SMC-Biler, har været ansvarlig for BilBasen.dk i mange år og har været på DHB 3 gange før vi overtog arrangementet fra Vmax i år. Jeg startede nemlig i mediebranchen hos Bil Magasinet/Vmax/Bil Markedet og var derfor med til at starte DHB op for 15 år siden. Så jeg er altså ikke helt blank smiley
    - Vi modtager med kyshånd al feedback og mange har skrevet til BilGalleri og til mig personligt. Hermed en invitation til at fortsætte med det - Jeg garanterer at vi lytter!

• #48   16. sep 2014 At du er uddannet hos SMCbiler er nødvendigvis ikke en fordel hehe
    De sølle vagter der ikke kan sørge for at holde ro om morgenen selvom man henvender sig må ud på røv og albuer.
    høj musik kl 5 om morgenen er bare ikk iordn-heller ikk ved stive norske driftere.
    ellers var jeg vist tilfreds

• #49   16. sep 2014 jamen vil da håbe i lytter, men lige et par hints igen herfra, få delt den pit op, imellem 402 meter og drift, derudover har publikum intet at lave i pitten eller i line up, få uvedkommende folk ud, ligner ingenting, at man skal kører imellem 5000 småstive publikum, som ikke fatter at flytte sig når man kommer, pænt belastende når man kommer tilbage fra 402 meteren med en bil der er brandvarm og så skulle bruge 10-15 min på at enten komme ned i sit pitområde, eller ind i line up igen, sidst men ikke mindst, sæt en begrænsning på mekanikere, 3 pr kører og thats it, festen var flyttet ind i pitten i år, pga folk uhæmmet kunne købe mekaniker billeter!

• #50   16. sep 2014 Kenneth. Vil sige datoen 4-7. Det er lige der omkring folk har fået løn. = win win for jer. smiley

PS: Smider dig lige en pb om nogle ting som gerne må gøres bedre. Til næste år.

• #51   4. okt 2014 Fra en gammel fan af DHB. smiley
    Jeg har været med siden 2002. Også været med til en del af de ræs Peugeot klub arrangerede for en del år siden!
    Vandel er klart det fedeste sted.

Jeg syntes i skal gå Back 2 Basic!!

Droppe alt det fest halløj, og gøjl! Der bliver brugt for mange penge på det. og så i stedet for fokuserer på bilerne! Der er alt for mange af de seriøse racer som har droppet DHB pga. det!

Men jeg er også klar over at det er alle de folk som vælter rundt og fyre penge af den weekend som betaler gildet smiley Men til gengæld en kæmpe forbedringen at i fjernede hele den børne afdeling med tivoli osv.. smiley

• #52   4. okt 2014 Tak for feedback. Det bliver Vandel i 2015, håber at kunne melde en dato ud i løbet af få uger

• #53   6. okt 2014 Hvad ender det med?

• #54   6. okt 2014 lig det dog som det plejer

• camilla M
    camilla M Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #55   16. nov 2014 Er der noget nyt med hensyn til datoer???

• #56   16. nov 2014 Vi mangler stadig en enkelt ting der skal afklares, men jeg tror vi kan få det på plads i næste uge

• camilla M
    camilla M Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #57   25. nov 2014 Noget nyt

• #58   25. nov 2014 giver JESPER F ret smiley
    det var godt klaret sidste år Kenneth A smiley
    den del jeg var utilfreds med sidste år var da næsten kun i har sparet torsdag væk smiley

men hvis bare i har styr på godkendelser med brænder osv. så skal det nok blive godt smiley
    jeg har lagt på VIP i de år det har været der og synes det super fint bare man kan komme ind min. 2 steder for det er en a de ting man betaler for er jo at nemt kunne komme ind smiley

(har været til DHB i 5 år nu og ser frem til det nye) smiley

• #59   26. nov 2014 Der er nyt og DHB 2015 er nu på plads. Du kan følge med her: https://www.facebook.com/DHBDanmarksHurtigsteBil

Tak for de positive tilbagemeldinger. I 2015 åbner vi allerede torsdag, der bliver VIP camp og endnu mere race og underholdning.

Og vi glæder os!! smiley

• #60   17. dec 2014 900kr for at køre 402m-så laver jeg noget andet den weekend!

Kommentér på:
Plads til DHB 2015?

Annonce