{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Esbjerg Street race
  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #1   10. jan 2015 Det der er da bare som det plejer. De prøver at råde bod på deres brudte løfter.
    De asfaltere en vej som stadig er offentlig og reelt skal bruges til andre arrangementer.
    Så bilder de lige aviser og folk ind det også er for Stribens skyld og de kan arrangere 5 årlige løb. Smart hva'.
    Det jo ikke anderledes end hvad de før har gjort. Medietrick intet andet.

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #2   10. jan 2015 Henrik Vallø har bevist at han er en løgnagtig snog. Det har han alle dage været. Allerede den første gang han stod på havnen og proklamerede at han ville ind i politik og tale streetracernes sag i Esbjergs byråd, kunne man se på ham at han var utilpas ved at være på havnen og se det ulovlige ræs. Som forhenværende politikommisær (mener jeg det var), må det jo heller ikke være sjovt at man ikke kan gøre noget. Indtil sidste år hvor han kom med udmeldinger som nul-tolerance over for streetracerne og at de ikke fik en rød reje til noget som helst... Større løgner skal man lede rigtigt længe efter...

• #3   10. jan 2015 At der ikke kom bane ude ved korskroen, kan man også takke andre end lige politikkere for. Der var folk inden for andre motorsport klubber, der gjorde stort benarbejde, for sørge for der ikke kom bane, og det klarede de meget godt

• DisConFlubberated

#4   10. jan 2015 Skov og natur styrelsen gjorde også deres for at stikke en kæp i hjulet. Hvem har ellers været med til det k-finn?

• #5   10. jan 2015 Dem der kører rallycross

• DisConFlubberated

#6   10. jan 2015 Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke har fulgt meget med i sagen, men skulle det asfalt til streetracerne ikke ligge for sig? Hvordan skulle dem der kører rallycross så kunne blande sig?

• #7   10. jan 2015 Det skulle jo være ude ved banen hvor der køres rallycrosa

• DisConFlubberated

#8   10. jan 2015 Okay, sådan at de mistede noget af deres bane eller hvordan?

• #9   10. jan 2015 at banen ikke alene kommer til og være streetracernes og aden skal deles med grønkoncert og andre arrangementer er altså ikke særlig slemt, faktisk en ret god kompromis....hvis man tænker logisk over det så er det måske en måned maks to måneder i det hele i løbet af året hvor der ikke kan køre races det overlever i da vel nok smiley

• #10   10. jan 2015 Nej, de ville vist bare ikke have alle de "drengerøve" der ude

• DisConFlubberated

#11   10. jan 2015 Til at starte med var det meningen at der skulle være ræs hver fredag på korskroen og ikke kun 4-5 gange om året. Der skulle så vidt jeg kunne forstå på de tidlige planer, være betaling for publikum og også for kørere.

Ja, for 402/201 meter kørere er jo ikke andet end nogle knægte på 18 år der skal ud og skampule mor og fars store mercer... Jesus Christ mand...

• #12   10. jan 2015 seriøst i burde sgu skamme jer, nu har i en mulighed for og gøre det lovligt og når i så viser jer fra en lidt mere seriøs side end tidligere så kunne det måske være esbjerg kommune ville gå med til noget mere permanent.

• DisConFlubberated

#13   10. jan 2015 R M - hvad snakker du om?

• #14   10. jan 2015 det jeg kan læse er jo kun brok over det ikke er en permanent bane i får jer...

• DisConFlubberated

#15   10. jan 2015 Altså... Nu er det sådan at jeg kører ikke gaderæs, men jeg er ret god til at kigge på... Så det er ligegyldigt for mig om den kommer til at være på skibhøj eller på korskroen, lige udover at korskroen kun er det halve i køretid for mig... Men igen, der er et ret stort boligområde ude ved skibhøj, mon ikke det skal i høring først, så brokker beboerne sig og så falder det til jorden igen...

• #16   10. jan 2015 ud fra de ting jeg kan læse, så skal der snakkes med politiet og streetracerne før noget kan startes og med en entreprenør mht prisen men som sådan en god nok aftale og i det mindste en start.

• DisConFlubberated

#17   10. jan 2015 Ja, alt er bedre end det der er nu, som er ingenting/ ulovligt. Men jeg er ret sikker på at når det kommer i høring, så falder det til jorden igen... Det bedste ville være at have det på korskroen, så er alt motorsport samlet på et sted. Taktortræk, motocross, speedway og rallycross og dragrace. Jeg er ikke negativ over noget, men jeg havde godt set det komme at det hele skulle syltes ihjel med det på korskroen.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #18   10. jan 2015 RM pointen er jo netop lidt som jeg skrev længere oppe at de reelt intet får.
    Det bare for at få dem selv til at se godt ud i medierne.
    De har jo netop fået lov til et par få enkelte lovlige race i forvejen.

• #19   10. jan 2015 kender som sådan ikke grunden til hvorfor det på korskro ikke kunne lykkes, er det pga støjen, var jo sådan at det skulle køres hver fredag lovligt på banen....nogen der kan forklare hvad der lige gik galt?
    udover det kan jeg godt se at 21 millioner er ret meget og smide efter en streetracebane som der stod i artiklen.

• DisConFlubberated

#20   10. jan 2015 21 millioner er da en del penge at skyde i den slags, men jeg mener også at striben Esbjerg havde sparet en del penge sammen til at skyde i projektet. Jeg gad også godt at vide den fulde historie bag beslutningen om, at det ikke skulle være på korskroen...

• #21   10. jan 2015 tror gerne på beløbets størrelse når man tænker på at hvis man vil have asfalteret 1X1 så koster det alene 10 til 12,000 kr.

• DisConFlubberated

#22   10. jan 2015 Et standard fartbump koster mellem 50 og 100.000 kr. Det er jo langt ude...

Kommentér på:
Esbjerg Street race

Annonce