{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad koster en le Mans tur??
  • #1   6. feb 2015 altså jeg ver der nede sidste år med k-rejser hvor vi selv kørte og fik fuld pension fra onsdag til søndag det kostede ca 6000k-7000kr pr snude og vi sparede ikke på noget. men det er så ex campingudstyr som vi købte hjemmefra

• #2   6. feb 2015 Ja regn med omkring 6000 hvis du køre selv derned. Har været afsted tre gange og det ender altid deromkring.

• #3   6. feb 2015 Okay tak for de hurtige svar

• #5   6. feb 2015 TurBo

vi købte så også maden hjemmefra igennem k-rejser og vil sige at det var dyrt ja men alle pengene værd skide god forplejning de har. kan faktisk kun rose k-rejser det var bare super service altså. og det bedste var toilet og bad facaliteterne man stod aldrig i kø

• #6   6. feb 2015 jeg var der i 10, og det var med bus med alt inklusiv, det var omkring 2500 mener jeg, også bruger man lidt MEGET på øl det er pisse dyrt smiley men fedt er det!!

• #8   6. feb 2015 men det løber hurtigt op der nede syntes jeg. men vi var der altså også allerede onsdag morgen kl 9 og sprut og øl til 5 dage det løber altså op smiley og så skal man jo også lige have en lille ting med hjem til lillemanden osv

• #9   6. feb 2015 Har også været afsted en 6 gange efterhånden, og slet ikke til de priser.. Vi giver ca 2000 pr mand.. Sidder så også 4-5 mand i en peugeot 406, kører nærmest i et stræk, fra midtjylland, har pitwalk og billetter samt campingplads til telt..
    Øllene har vi med fra grænsen, og en køletaske, det går sgu meget fint..
    De sidste 2 gange har vi så også købt mad og øl ved k-rejser, og det er altså fint..
    Førhen har vi grillet osv, vi har nok egentligt mest travlt med, at være ude om aftenen, når der skal slides nogle dæk, det er desværre bare blevet noget mindre organiseret end for 10år siden...
    Tror sgu ikke vi har brugt 1500 hver på mad osv dernede.. Det eneste der er lidt dyrt, er et brugt dæk fra en af bilerne.. Men det skulle prøves smiley

• #11   6. feb 2015 det kommer til at koste dig en 4500 også har du også haf en god tur smiley

• #12   6. feb 2015 nu er lemans jo over flere dage men hvad koster sådan noget som formel 1 egentlig? sorry for OT

Kommentér på:
Hvad koster en le Mans tur??

Annonce