502 visninger
|
Oprettet:
DHB - KAN DET VÆRE RIGTIGT?! {{forumTopicSubject}}
Jeg havde tænkt mig at tage til Danmarks Hurtigste Bil med mine to knægte, der er bilinteresserede. MEN vi kan kun besøge arrangementet om lørdagen.
Nu ser jeg, at man kun kan købe 1-dagsbilletter til DHB om søndagen. Ellers skal man købe 3-dagesbilletter. Det vil altså koste os mindst 1050 kroner i stedet for 300 kroner.
Kan det virkelig være rigtigt?! Er der nogen, der ved mere om arrangementet eller måske har samme problem ...?
Hilsen
Henrik
nov 2003
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 14 Svar: 201
DHB har ikke væres ordentligt arrangeret én eneste gang endnu (98-99-00-01-02-03) De har ellers haft god tid til at lære det i....
"Jamen vi blev helt vildt overrasket over hvor mange der kom og jamen jamen jamen"!
Det er sikkert ikke nemt at lave et så stort arr. men det har da hidtil været katastrofalt arrangeret! MIN mening.
JensGT500 - - - Sierra GT
apr 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 10 Svar: 78
jan 2004
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 139
aug 2003
Følger: 1 Biler: 3 Emner: 7 Svar: 12
@ Dennis T: Jeg har faktisk sendt dem en e-mail, men har ikke hørt noget fra dem endnu.
Efter at have været til DHB sidste år i Padborg Park, har jeg nu heller ingen forventninger om, at de er vildt tjekkede hos Vmax.
Summa summarum: Jeg skal godt nok føle mig meget rig for at tage til DHB en enkelt dag og alligevel betale for alle tre dage.
Så det ender nok med, vi bliver hjemme. Øv, øv og tre gange øv.
Henrik
DHB - KAN DET VÆRE RIGTIGT?!