{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

DHB - KAN DET VÆRE RIGTIGT?! {{forumTopicSubject}}

Jeg havde tænkt mig at tage til Danmarks Hurtigste Bil med mine to knægte, der er bilinteresserede. MEN vi kan kun besøge arrangementet om lørdagen.

Nu ser jeg, at man kun kan købe 1-dagsbilletter til DHB om søndagen. Ellers skal man købe 3-dagesbilletter. Det vil altså koste os mindst 1050 kroner i stedet for 300 kroner.

Kan det virkelig være rigtigt?! Er der nogen, der ved mere om arrangementet eller måske har samme problem ...?

Hilsen
Henrik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DHB - KAN DET VÆRE RIGTIGT?!
  • #1   26. apr 2004 Ja det skulle vel ikke overraske nogen når det er Vmax vi snakker om!?!
    DHB har ikke væres ordentligt arrangeret én eneste gang endnu (98-99-00-01-02-03) De har ellers haft god tid til at lære det i....
    "Jamen vi blev helt vildt overrasket over hvor mange der kom og jamen jamen jamen"!
    Det er sikkert ikke nemt at lave et så stort arr. men det har da hidtil været katastrofalt arrangeret! MIN mening.
    JensGT500 - - - Sierra GT

• #2   26. apr 2004 tja... det ser desværre sådan ud... men du kunne jo ringe til Vmax/forlaget Benjamin og høre dem ad...

• steven s
    steven s Tilmeldt:
    jan 2004

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 139
    #3   26. apr 2004 Man kan kun købe 1-dags billet til søndagen for det er der finalen er ved DHB og DFB

• #4   27. apr 2004
    @ Dennis T: Jeg har faktisk sendt dem en e-mail, men har ikke hørt noget fra dem endnu.

Efter at have været til DHB sidste år i Padborg Park, har jeg nu heller ingen forventninger om, at de er vildt tjekkede hos Vmax.

Summa summarum: Jeg skal godt nok føle mig meget rig for at tage til DHB en enkelt dag og alligevel betale for alle tre dage.

Så det ender nok med, vi bliver hjemme. Øv, øv og tre gange øv.

Henrik

Kommentér på:
DHB - KAN DET VÆRE RIGTIGT?!

Annonce