{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

Mega Meet Fredag D 16/6-06 SVINERI!!!! {{forumTopicSubject}}

Hey Alle Mand!! Ved ikke hvor mange af jer der var til RACE i fredags d 16/6-06 i Ålborg?? (FIBERTEX) men til jer der var, synes i ikke det var noget være svinerri det politiet og ikke MINST A Plus syns folken havde gang i den fredag??? Der var MANGE der fik ind kalt deres biler til syn pga af banale små fejl, og kunne det ikk lade sig gøre for dem, fant de en MASSE lorte ting som politiet kun give os bøder for!!!!!! Sagt på en anden måde, først arbejder syns folken fra A-Plus bil syn for politiet, og hjælper dem med at finde SMÅ fejl på vores biler, og en da kalder nogen af dem til SYN!!!!!!!! Tænk en gang, først hjælper de dem, der næst regner de med de kan tjene penge på os IGEN når vi skal til syn, som de selføldig håber OGSÅ blir hos dem, jamen for satan, de hjælper altså Politiet med at knalde oz m nogen bøder, og så der nest håber de at de kan tjene penge på at syne vores biler som DE SELV HAR KALT TIL SYN!!!!!!!!!! Er det bare mig der ikke har problemer med at se fidusen i det for DEM!!!??? Midt forslag lyder såge simpel, drop ALT syn hos A-Plus Bilsyn fra dags dato!!! Den slags skal vi ikke finde oz i, og den enste måde de kan finde ud af og ikk minst mærke det, er ved at få så MANGE som muglit til at stoppe ALT syn hos DEM!!!! Håber i vil hjælpe mig i denne sag, så vi kan få sat en stopper for de penge griske dyr!!! Send der for denne besked til ALLE i kender, og vær med til at få sat en stopper for den her Cikane som jeg godt vil kalde det her som er i gang mod vi unge der bare intreserer sig for at gøre noget ud af sine biler!!! På forhånd tak for hjælpen venner!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mega Meet Fredag D 16/6-06 SVINERI!!!!
  • #1   21. jun 2006 Har ikke støttet de idioter siden det blev valgfri smiley

• #2   21. jun 2006 yes hørt smiley ej, jeg er enig

• #5   21. jun 2006 Har aldrig været til syn :). Har så heller ikke engang haft bil ét år endnu smiley

• #7   21. jun 2006 Helt enig... bruger dem heller ikk...
    Syntes også det er direkte chikane, "Pengeafpresning".

• #8   21. jun 2006 forstår ikke dit brok, er din bil ikke lovlig, jamen så er den ikke lovlig. Politiet har altid brugt syns folk til den slags. Det gør jo bare deres arbejde og det er ikke dem der har skrevet lovene.
    Som Jesper K, at vi ombygge rvores biler er vores eget valg, og der med også vores egen risiko

• #9   21. jun 2006 Nu er det jo sådan at APlus overtog de forpligtelser som Statens Bilinspektion havde i gamle dage, deriblandt at tage med politiet på såkaldte paragraf 77 razziaer, hvor de kontrollerer biler. Så et eller andet sted er det jo nok politiet der har trukket i de her tråde, og omvendt, de gør jo bare deres arbejde.. Lad dog være med at skyde budbringeren, det er politikerne der laver loven, politiet der håndhæver den og dommeren der tager stilling til hvorvidt loven i en given situation er blevet overholdt (hvis man ønsker det).

Bortset fra det er der jo ikke nogen der kan give bøder for en lovlig bil, og når man tager til den slags arrangementer og på den måde tirrer politiet, så må man vel også forvente at de trækker i de tråde de nu engang har mulighed for.

• #10   21. jun 2006 Jeg støtter heller ikke de fjolser! Blev også taget og kaldt til syn i fredags smiley

• #11   21. jun 2006 Jesper K... Ja det kan godt ske, men vis det er ulovlig, hvorfor ser de så ikk efter at få gjort noget v den bane der er blevet spurt efter i fler år, jo det skal jeg ´sige dig det der nemlig INGEN lette penge i som der er i det her de lavet i fredags!!!!! Nu min bil brugte en SYNS MAND FRA A-PLUS syn et kvater på at finde noget og det ente med en bøde for hjelmen, og v du hva, det var på motorvejen INDEN jeg over hovdet var komt til ulovlig race som du kalder det så fint!!!!!::::::::::

• #12   21. jun 2006 så også det pog. i tv tror det var kontanten det hed hvor man bare kunne betale også fik man bilen synet det var da også A-plus så endnu en grund til at køre uden om A-plus så er deres eneste kunde snart tom k som reklamer for dem men hvad det får han jo penge for han bruger dem sku nok heller ikke hvis han skal til syn

• #13   21. jun 2006 En bane ændrer vel ikke på om din bil er lovlig eller ej?

• #14   21. jun 2006 Thorbjorn E
    Daniel B

player haters smiley

men lame nok den dag smiley

• #15   21. jun 2006 Thorbjørn!! Var du der?? For kan se din ellers så fine gamle bil vil de også rigtig ha kunne mæsket sig i, der var FRK en motor cykel der blev kalt til syn pga en nummer plade der sad lidt skæv og lidt for meget støj efter syns folkens mening, en tur til syn der..... mindes IKK der var nogen på MC der kørte race, hvorfor så tjekkes????????????

• #16   21. jun 2006 Grunden til de møder så stort op sådan en fredag ER det er lette penge i kassen, en del letter ind at gå ind i byen og finde dem der sælger alt muglig lort til mindre årige!!!! Nej det her, det penge i kassen, lette penge!!!! De kun frk åben bart konstatere at en ascona ikk bremset ordenlig på P pladsen velamærket!!! og at den larmet for meget, pigen kom fra Thisted og fik klippet sine plader!!!! Hu ha da det godt nok fair......

• #17   21. jun 2006 er ude mærket klar over der flere ting de kunne knalde på min, men jeg kan sgu' ikke rigtig gøre noget ved det. Går den så går den, går den ikke jammen så kender vi alle den lange vej til synshallen. Det er ju heller ikke fordi man er uskyldig at man bygger sin bil om til syn.

Tænk også lige på hvor mange de virkelig kunne knalde hvis de ville. Fælge,luftfilter og udstødning. Grundstenene i en hver "rian" bil. Hvor mange har TÛV på deres luftfilter og udstødning og i de flese tilfælde øger alufælge sporvidden med mere end de må.

Ved det er små ting men sådan er loven bare. Så er det lige meget om man kører ræs. Du er kørt hen til ræs, med en bil der i princippet ikke overholder loveren.
    Så hellere glæde sig over alle de gange den er gået.

• #18   21. jun 2006 Jeg er sådanset hverken for eller imod, men når det så er sagt er der jo altid to sider af en sag, og jeg tvivler et eller andet sted på at panserne synes det er skidesjovt at stå der og blive svinet til, så var det nok lidt federe for dem bare at sidde og drikke kaffe smiley

Men grunden til at det nu engang er som det er, er jo at politikerne har lavet en lov og lagt en linje om nul tolerance overfor folk der kører ræs og i det hele taget overtræder loven på offentlig vej. Derfor er det jo så politiets opgave som ordenshåndhævere at gøre dette, og nul tolerance betyder at de netop går op i den slags småting. Det er hvad enten man kan lide det eller ej resultatet af det når man gør noget ulovligt, det er i øvrigt samme fremgangsmåde som de benyttede overfor rockerne i sin tid for at stresse dem.

Trælst det er det, men det er desværre konsekvensen når man laver noget man ikke må.

• #19   21. jun 2006 piv piv... nu må i snart holde kæft om det..... sådan er spillet... de gør deres arbejde..... vi ved hvad vi må og ikke må.... hvis det er et problem flyt til et sted hvor du får lov til det....

dem som beklager sig her er for dumme....

og det dumme er.... ALLE VIST AT POLITIET VAR UDE... så fat det ... ladevære at køre derude... og kom når der er lovlig race....

• #20   21. jun 2006 Daniel B.... Vis kun de vil stoppe de farlige biler, hvorfor så bruge et kvater på min for at der efter gi mig en bøde på 500?? hva rimlig og hva skal vi finde oz i som betalen skatte borger??? jeg stod ude i nød sporert på motor vejen men min bil blev tjekket af en syns mand, og for uden det fyrert bilern forbi mig hele tiden mens vi stod der, man må IKKE holde i det spor med mindre bilen er i stykker, skal de stoppe en må motervejen SKAL de føre/følge en hen til næste af kørsel og der efter gøre det de skal, så hvem skal følge loven, og hvem skal ikke???? Men sig mig Thorbjørn og Daniel.. Hva ser i helst jeres skatte kroner blir brugt på?? at politi og syns folk stopper biler og gir i midt til fælde bøde for hjelm efter et kvater´s søgen??? eller at politiet tar ud i natte livet og får fat i de folk der slår på folk som ikk har gjort noge´n noget, eller hva m dem der går og sælger alt muglig til unge so de højst sansynlig dør af før ind de oplever min hjelmforlænger, hva???? Nej det det er det er NEMME PENGE at knalde oz sådan en aften!!!! Nu DHB der var også syn og politi der tjekket alle ved ingangen, men sig mig hva der li galt der, nå ja der har man betalt over 500 kr for at kom ind og se LOVLIG RACE og så holder de også der, for der VED de der kommer gejlet biler, for det er jo lige som et kæmpe Race festeivald, kald det hva i vil, med det satme bonde fangeri også der!!!!!! Igen NEMME PENGE ud af lommen på de unge!!!!!!!!!!!

• #21   21. jun 2006 jeg er med.. Jeg var godt nok lige kørt da jeg så stormen af dem komme.. Men jeg er med på den..

• #22   21. jun 2006 Lasse n... læs det siste inlæg jeg skrev ang lovlig race!! Fin motor men det som jeg skriver om DHB v ind gangen havde vært ned tur for sådan en som dig?? de så nemlig ned i midt motor rum, så hva m dit?? kun og kan din motor tåle en synes mand klare øjne??? for det var nemlig til LOVLIG RACE det forgik!!

• #23   21. jun 2006 Jesper, du laver noget ulovligt så må du tage straffen, omend du så mener det er fair eller spild af resourcer. - Igen som jeg forklarede dig tidligere i tråden, det er politikerne der har pålagt politiet at køre nul-tolerance politik overfor unge mennesker der kører ræs m.m. - Det er ikke dem der bestemmer det, de gør deres arbejde og udfører det.

- Og din irritation taget i betragtning, så lader deres taktik med at stresse jer til at virke smiley

• #24   21. jun 2006 Jan s.... Jo det ved jeg, men hva vis det var dig og din bil de brugte 15 min for at finde noget som de ikk bare lige kan se når den ruller forbi?? så som din udstødning, for meget støj evnt!!!!??? det vil sige so tidliger skrevet, måske en ind kalse til syn??? vil du så også bare sige skidt jeg viste det jo godt så det helt iorden de gjorde sig extra umage med at finde noget på min bil??

• #25   21. jun 2006 Ha ha Daniel... nej blir ikk stresset:) men du må forstå måden de gør det på, det næsten mere galt ind at de bare gør ders arb!!! og ja ved hvem der sider og hiver i tråden, en dame der ikk bryder sig om unge mensker der går op i deres biler, nej hun ser heller at få oz pelset for penge så det enste vi har råd til er at melde oz ind i en strikke klup og side og drikke kaffe og snak om gamle dage!!

• #26   21. jun 2006 Jimmi B... Hva blev du kaldt til syn for???

• #27   21. jun 2006 Jesper, din irritation virker tydelig.. og det er jo lige netop det de vil frem til, at du/i bliver så irriterede (eller fattige) - at i ikke føler det er umagen værd til sidst.

- Det er sørgeligt at det er nødvendigt at bruge så mange resourcer på det, men det er samfundets måde at rette dem der ikke følger reglerne ind på.

• #28   21. jun 2006 Daniel..... Ved ikk om det virker nu har jeg kørt med ´´ulovlige´´´ biler i 5 år så har prøvet lidt af hver!! så tror ikk lige det er nyt had som du kalder det.... Nej det er måden de gjorde de på.... vis vi antager DU var på arb der inde hvor de holdte alle til bage, du havde ikk gjort noget, men de bruger når det blir din tur efter en time i køen bruger de 15 min for at finde noget, og de finder nogen små ting som gir dig bøde, fordi du ikk køre i en ´famill´´ bil, så stopper de dig, er det iorden?? eller du blir som mig stoppet på motorvejen og de bruger 15 min for at finde noget de kan knalde dig for, måske fordi du ung, er det så iorden, for du da ikk til race midt ude på motorvejen.............

• #29   21. jun 2006 Jeg siger ikke hvorvidt det er retfærdigt, fair smart eller ej, jeg siger bare hvordan det virker i dagens samfund.. - Det er deres værktøj - længere er den ikke..

Jeg siger heller ikke det er nyt, jeg siger det er det værktøj de er begyndt at bruge nu, ligesom i udvikler jeres fremgangsmåde er de jo nødt til at gøre det samme. - Når de ikke kan være et skridt foran må de jo være lige hælene.

Jeg ville da ihvertfald blive irriteret i løbet af ingen tid, så min bil er (om ikke andet så på ydersiden) standard.. - Så er min fryd når de har kigget alt igennem og intet fundet (dette er prøvet).

• #30   21. jun 2006 Men nu vil jeg smutte lidt væk fra computeren.. - Held og lykke med din kampagne, men som jeg sagde. Så husk at synsfolkene passer bare deres arbejde lidt ligesom at DR tit sender noget ualmindeligt ringe tv, fordi de kontraktligt er forpligtet til det smiley

• #31   21. jun 2006 vi må ha en snak en dag til Race Daniel, vi blir aldrig enige!:) Men pas på det skjulte, finder de intet på skalden, så ser de om blommen er iorden!! smiley så sker der ting og sager!!! Og ned hiandens hjælp, kommer de ALDRIG længer ind til vores hæle!!!

• #32   21. jun 2006 Well, at de tager ud til ulovlige ræs er sin vis fair nok, men når de f.eks. ved lovlige ræs holder et par hundrede meter efter udkørelsen og snupper alt, syntes jeg er unfair. Da folk har betalt for at se/køre lovligt ræs, men alligevel skal de lige have et par bøder med.

• #33   21. jun 2006 Det nu ikke det jeg mener Simon smiley Jeg mener at når man triller ud fra f.eks. et lovligt træf/ræs, så vinker de en til siden pga. bilen ser ulovlig ud, jeg køre sku stille og roligt smiley Der er jo netop en grund til at man tager til lovlige træf/ræs, for at undgå de ting, men alligevel kan de være på nakken en, håber du ved hvad jeg mener nu smiley

• #34   22. jun 2006 Helt enig de er nogle fjolser, og korrupte sviner

• #35   22. jun 2006 Kører man i en ulovlig bil, så må man tage bøden - sådan er det.

MEN metoden fra den fredag er under lavmålet, og hvis man fra Applus forventer at vi bare vender os om på ryggen og bruger dem når vi skal syne, så bliver de forhåbentlig klogere.

Det skal lige siges at jeg ikke var til race, og fik heller ingen bøde. Men så længe der er et alternativ vil jeg på ingen måde bruge A+.

• #37   23. jun 2006 - - Holm - - nu mente jeg jo også mere seriøse ting, såsom eftermontering af anden motor, rudefilm og konstruktionsændringer.

Kommentér på:
Mega Meet Fredag D 16/6-06 SVINERI!!!!

Annonce