{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.059 visninger | Oprettet:

druk på striben {{forumTopicSubject}}

hold dog op med at drikke en dag slå man sku en eller fler ihjlæd
bil er sku ikke legetøj

der var en i køge der ikke fatte man ikke skulle drikkke øl
efter 3 dage var det sku nok han lå og køret rund efter vi måtte hive han ud af bilen og tag hans nøgler.. han villle ikke gå ham så der ringe vi efter panser og han hade en promille på 1,7 så ham ser vi ikke stykke tid på striben smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  druk på striben
  • #1   29. jul 2006 Det har han sq godt af... Godt gået..

• #2   29. jul 2006 en gammle bmw han var nede ved jem og fix i køge og han lå og køret som en sinsyg
    han hade gjore det i 3 dage og vi hade saget han skulle stoppe han ølekker det for os der ikke drikker og der bare vil hygge

• #3   29. jul 2006 han lage sine tomme dåser ned i bilhver gang tag en ny..
    men os fra køge gad det bare ikke mer
    han var ikke på striben så hvist jeg ved af i aften

• #4   29. jul 2006 Sådan nogle skal bare holde sig væk...

• #5   29. jul 2006 jeg gider ikke mer ha sådan nogen.. jeg syns bare hvis de høre på os der siger de ikke skal køre.. og hvis de gør tag dejs nøgjer og ring til pnasser så lare de på den hård måde

• #6   29. jul 2006 Lige præcis...

• #7   29. jul 2006 jeg ved godt vi ikke vil ha pnasser der men nogen gang kan man godt bruge dem

• #8   29. jul 2006 det her var en fyr på 19 år.. så men ham seer vi ikke køre bil længe smiley

• #9   29. jul 2006 Rene J

- Jeg synes det er okay at drikke en enkelt øl, men det der var da lige lidt overdrevet.
    Godt der blev gjort noget ved det!!

• #10   29. jul 2006 Øl og striben hører simpelthen ikke sammen, om det er en eller ti øl er lige meget, folk må drikke senere, og ikke bruge striben som warm up til en bytur.
    Så det var optur at han blev busted, nice work:-)

• #11   29. jul 2006 Hvis man selv kører bil skal man på ingen måde drikke, og jeg er drikker ikke, lige meget om jeg kører eller er passager. Men på den anden side kan jeg ikke se det skulle skade noget at folk, som bare er med som passagerer, får en enkelt øl eller to og ser lidt race. Så længe de ikke sejler rundt og er pisse fulde kan det vel ikke genere nogen...

• #12   29. jul 2006 sådan så kan han lære det.. synes det var gody i meldte ham.. for en eller anden dag går det galt.. og hvem ved hvad han rammer... DIG måske.. ingen ved... så til alle andre gem øl til senere..

• #13   29. jul 2006 Morten W--- Hvordan kan du sige det okay at drikke en enkel øl? Hvis det er på striben er det HVERKEN okay at stå og drikke øl eller sprut. det er da 2tal bums at stå der og drikke, og stinke som en eller andet værtshus. Årh ellers en fed bil du har ( pust pust sprut ånde) føj. ellers er det godt gået rene j smiley

• #14   29. jul 2006 jeg var ikke alene om det..
    men han fix et par slag da de hiv ham ud af bilen
    så men vi hade god aften efter han var kommet med station

og jeg hade det godt med at han bil taget

• #15   29. jul 2006 Joey måge du er da for dum og hører på. der er nok100-200 mennesker der hvor han ligger og fyre den af FULD så nej han skal da bare have taget kortet.

Rene j fatter altså heller ik hvad du skriver. Det er okay at være ordblind men man kan godt lige kigge sit indlæg igennem før man trykker opret så.

• #16   29. jul 2006 vi får da øl når vi er til ræs og det gør så mange andre os og de bliver da ik sure eller generet over det.
    så længe ham der kører ik drikker mere end han må så skal andre da heller ik bestemme om han må kører eller drikke øl.

• #17   29. jul 2006 sjovt nok, så dem der "mener" det er iorden at drikke et par stykker, det er folk der står som 18årige i deres profil... VI andre der er lidt (noget) ældre, som har været med på striben i en del flere år, ved sq at det bare ikke hører sammen!!

jeg sagde det tidligere, og siger det gerne igen... Folk der drikker øl, sprut, cult-shaker eller ryger hash skal BARE FUCKE AF!! Det hører absolut ikke hjemme sammen med race, specielt ikke når der er så mange mennesker og biler samlet!! Hvis i gerne vil det, så kan i drible en tur til malmø når de kører på banen derovre, og så SIDDE PÅ TILSKUERPLADSERNE BAGVED HEGN OG BETONKLOSDER og drikke en kølig pils!!

Ronni--> helt enig... joey måge er da godt nok en kage at høre på!!

• #18   29. jul 2006 sådan nogen idioter hører ikke til sådan nogle steder det viser jo også bare deres alder

• #19   29. jul 2006 Først vil jeg give ret i at spiritus af nogen form ikke høre sig til striben.

Dernest
    Therkild c`,) _ - med det du skriver med at det gør så mange andre også, mener du så også at det er ok at stjæle fordi det er der jo også andre der gør?? Det er jo lidt hen i det samme.

Biler og spiritus høre bare ikke sammen uanset hvad.

• #20   29. jul 2006 En ting er sikkert......

Man kører ikke med sprut i blodet, og på et sted som striben hvor folk står 0.5 meter fra biler der drøner forbi med op til 150 kmt skal man ikke engang drikke en enkelt... hvis det var mig der havde taget ham den fulde idiot var han nok først blevet fundet efter ferien fuldstændigt smadret nedee i industrien...
    Fuck det kan bringe mit piss i kog......FAT DET DRENGERØVE......

• #21   30. jul 2006 (DKleader)
    Det jeg mener at når man er til ræs er der ik nogen der bliver sure over at man får en øl eller 2 fordi at det går de andre os (dem der er til ræs)
    jeg fatter bare ik det er noget problem.
    så er det jo nok fordi at i ik har nok sikkerhed når i kører at det går galt ellers er det fordi at i kører med hovedet under armen.

Kommentér på:
druk på striben

Annonce