{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

Sportscar Event på Padborg Park 19/8 {{forumTopicSubject}}

Hej folkens,

Ja, så snupper vi lige en omgang mere. I forbindelse med endurance race på Padborg Park, vil der, d. 19. august være Sportscar Event på Padborg Park, fra klokken 14-17. Inden arrangementet vil der være udstilling på torvet i Aabenraa med en gruppe 300km/t+ biler.

Kom og få en fed køretur på en rigtig fed bane!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sportscar Event på Padborg Park 19/8
  • #1   1. aug 2006 G9 --> Det vil jeg lade være op til arrangørerne, men jeg ville ikke regne med det smiley

Du får i så fald selskab af Ford GT, Gallardo/Spyder, Ferrari Modena Challenge Stradale og Corvette Z06

smiley

• #2   1. aug 2006 Hvor kan man læse mere om det, da jeg selv er fra Aabenraa, så selvfølgelig skal man med til det...

Henrik

• #3   1. aug 2006 Henrik,

Jeg er faktisk ikke sikker. Jeg fik det lige at vide af vores arrangør i aftes, så jeg aner det faktisk ikke smiley

Jeg har prøvet at søge på det, men der dukker ikke rigtig noget op.

Jeg ved bare så meget, at der løber en omgang Sportscar Event mere af stablen d. 19 august fra 14-17 smiley

• #4   1. aug 2006 Jacob vil du ikke finde ud af hvor man kan se information omkring arrangementet? Hvorfor bliver hjemmesiden ikke opdateret? Det kunne da være perfekt hvis man kunne se hvilke biler man også kunne prøve denne gang.

• #5   2. aug 2006 Henrik,

Jeg kan desværre ikke opdatere hjemmesiden med mere info end dato og klokkeslet. Jeg har ikke fået info om det indledende arrangement, og heller ikke om de deltagende biler.

Jeg kunne dog forstå, at det er en samling af de vildeste biler vi har, der kommer og sælger køreture.

Jeg beklager at jeg ikke kan komme med mere info om det...jeg ville også gerne selv vide mere!

hvis jeg finder ud af mere, skal jeg selvfølgelig nok sige til

Kommentér på:
Sportscar Event på Padborg Park 19/8

Annonce