Dem der tænker med R............ {{forumTopicSubject}}
jeg er selv gammel stribe kending (kbh), samt kørt ved burnouts i fuglebjeg samt andre små events hernede i bunden af sj og øerne.
når jeg læser mange af indlæggende i forummet og andre steder samt hører div menning om at strisser er nogle svin der kun jager os og ødelægger vores fede aften sammen med alle gutterne, kommer jeg zq til at tænke på hvorfor....
det vi laver er ulovligt, ingen tvivl om det og skal heller ikke hellig-gøres, men der er zq forskel på at race på en lille øde industrivej og så lytte til scanneren når de blå jagter alle de små fjolser der kører som små psykopater frem og tilbage i området omkring selve racet.
se sådan på det at os som kommer til racet selv vælger at møde op et sted hvor at der er en chance for at der kan ske os noget, men det gør fru hansen der går en tur med sin hund 3 gader væk zq ikke, selvom hun er ved at blive racet ned af et par nødder der skal køre ræs væk fra stedet.
ingen tvivl om at jeg har zq selv gjort det, men på et eller andet tidspunkt bliver man zq nød til at stoppe op og tænke lidt over hvad pokker man egentlig laver.
er det meningen at vi skal bringe helt uskyldige menneskers liv i fare som ikke engang kigger på racet bare for at vi skal have det fedt en enkelt aften ?
hvilken reaktion tror i selv vi ville få fra den alm civil befolkning fra den dag der er en der mejer en ned som intet har med racet at gøre, og man samtidig kan give racet en medvirkende skyld ?
hvis at vi nogensinde skal kunne drømme om at kunne lave noget legalt streetrace mere eller mindre hver weekend bliver vi nød til at give os selv en pli istedet for at stille os op som en flok brian´er som ingen hjerne har bag et rat....
dette indlæg er ikke en provokation til alle som kører streetrace, men et gok i nøden og håb til dem som kører som syge til og fra samt uden omtanke på banen når der bliver holdt div streetraces.
nov 2005
Følger: 12 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 87 Svar: 963
M!
nov 2005
Følger: 7 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 2.143
ps : hvad sker der lige for det zq???pænt belastende at læse:(
aug 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 4 Emner: 86 Svar: 855
Ej selvfølgelig kunne det være nice hvis folk rundt omkring til div. træf kørte stille og roligt frem og tilbage.. men.. kender i det når ens bil brummer en smule..? så vil man bare have den til at brumme lidt mere.. og mere.. så træder man lidt på pedalen.. og pludselig kører du aalt for stærkt..
aug 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 4 Emner: 86 Svar: 855
Det lyder sku fedt så..! hvordan har i fået folk til at slappe af med gassen..?
feb 2005
Følger: 35 Følgere: 34 Biler: 4 Emner: 54 Svar: 2.648
mar 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Biler: 3 Emner: 164 Svar: 1.538
Jeg er enig i alt det med folk der kører latterligt!
Og især på stregen i Odense - folk er ligeglad med sikkerhed, og ignorerer hvad der bliver sagt!
Jeg har så mange gange oplevet de folk der sidder/står langs vejen op til 10 meter foran startlinien - HELT inde ved vejkanten...undskyld, men hvad vil disse personer stille op når der kommer en ung fyr i en BMW med turbo, som ikke kan styre den? Det er kun et spørgsmål om tid før noget går galt, og hvis nogen kunne skaffe afspærringstape/hegn til arrangementerne, så kunne det være at folk var lidt mere tilbøjelige til at køre!!
Dem der tænker med R............