{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Startede så godt i Skive... {{forumTopicSubject}}

Hmm... Er lige kommet hjem fra træffet her i Skive. Sidder med en lidt skuffet følelse..

Det hele startede ellers så godt. Da jeg kom ned på havnen kl. 21 var der allerede fyldt godt op. Folk blev ved med at strømme til og det tegende helt kanont (har aldrig set så mange biler på havnen før).
Da klokken nærmede sig 22 begyndte folk at trille ud mod bjørnevej. Kom selv med i en kolonne på ca. 10-15 biler vil jeg tro. Da vi kom op til krydset ved Toyota og holdte for rødt var der en som trådte en smule på speederen og kort efter stemte vi allesammen i. Det lød fuldstændig vildt og må indrømme at jeg fik lidt kuldegysninger! Det var sku lige til at komme i bukserne over! ;D

Jeg var overbevist om at aftenen ville blive alt for fed! Desværre går der ikke mere end et par minutter fra vi har parkeret ude på bjørnevej til politiet dukker op og parkere et lille stykke fra "start linien".... Og der bliver de så holdende indtil kl. 23...!!! Herefter tager en sød lille mørkeblå civilvogn med to betjente over og da jeg kørte derfra lidt i 24 holdte den der stadig..... Total øv!!

Håber ikke det har ødelagt det hele for Skive som træfby nummer ET men vi må sku da til at finde ud af hvor vi kan få lov at køre mere lovligt så?!? Altså alle er vel villige til at smide lidt mønt hvis vi så ti lgengæld kan få et sted at køre...?

Nå men takker for en ellers okay aften med et utrolig godt fremmøde. Surt det skulle ødelægges af policen men sådan er det jo åbenbart.... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Startede så godt i Skive...
Kommentér på:
Startede så godt i Skive...

Annonce