{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Striben kbh = sjovt {{forumTopicSubject}}

Er lige kommet hjem fra striben, Der var godt gang i den, fed aften. Indtil panserne kom. min kammi havde ikke lige set dem så han fik en lige en bøde for ikke at havde selen på. hmm så ville jeg ud og drille dem lidt, så ud og gasse op og jeg blev vinket ind til siden, Det første han siger til mig er at jeg skulle køre ruden lidt op, for at se om de var tonet..
fordi de bagerste ruder var tonet. Det ville jeg ikke , så siger han, så blir du kaldt til syn til det svare jeg så det gør du bare, hans makker begynder nu med at lyse mig konstant i ansigtet på mig, jeg blir tosset og siger sluk nu det lorte lys det vil han ikke, så tag jeg min lygte og lyser ham i hoved. hehe det fik jeg så ikke så meget ud af for den var ved at løbe tør.. nå men han blir så sur over at jeg nægtede at rulle op så jeg for en bøde på 500kr for unødig gasning. så tænkte jeg nu skulle jeg havde noget for de penge, han ber endnu engang med de ruder og igen nægter jeg.. min kæreste kommer så med en kommentar til dem, og de vil så have hendes navn. til det spørger hun hvad de skal bruge det til.. ja det skulle hun bare oplyse. oki siger hun så skal jeg også se jeres politi skilt, haha årh hvor blev han sur, fortæl os hvad du hedder eller du blir anholdt siger han, jeg siger så til dem det kan i bare gøre for hun er da ligeglad. kæresten råber så til alle dem der stod ved siden af, om de ville vidne på at de skulle vise skilt frem før hun opgav sit navn og adresse, ja det var de da friske på( coll nok). politiet vidste ikke hvad de skulle sige. for de skal vise hvis man ber om det. så smed de papir og kørekortet og så gik de, hehe så trak jeg den største koger og kørte væk fra dem.. ville bare lige ud med det for det var sku meget sjovt og de 500kr værd...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Striben kbh = sjovt
  • #1   13. aug 2006 Nej men jeg har da snakket med nogle af de andre pansere, og de er da flinke nok. men de her 2 de var bare sure og provokeret mig unødig. jeg holdte mig indfor loven ang snak. indtil han begyndte med at true med at anholde og lyse med det lorte lys... Så for han da igen. det gider jeg da ikke finde mig i.. og det der med bedre rygte, det ødelægger dem der smider alt det skrald.. det har været så mange gange oppe..

• #2   13. aug 2006 Ej, det syntes jeg kraft edeme er noget pis at gøre!! De passer jo bare deres job, og så skal i svine dem til hvad ligner det??? smiley ;-) smiley ;-)

LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #3   13. aug 2006 Og til de folk der ikke kan se det ironiske i mit sidste indlæg, så burde i gå ud og investere i noget ny og opdateret humor!

• #4   13. aug 2006 Nicolai L
    ja tak, kan nu også irriterer mig på at jeg ikke lige tænkte på at jeg skulle tag et billed af dem igen. nu hvor jeg havde chancen.. der er jo næsten gået sport i den..

• #5   13. aug 2006 David L - kørte du mod en civic hatcback? Altså i rolla'en? Hvis ja, så var det mig der lå bag jer da i kørte.

• #6   13. aug 2006 Auxois : var ikke på striben ... men hva skete der med din bil? så den nemlig holde på ishøj stations vej uden plader her for ikke så længe siden .....

• #7   13. aug 2006 Var det ikke bare lettere at være samarb.villig, og vise dem de ruder.... Hvis de er tonet, så tag den bøde det koster, Du ved jo godt at det er ulovligt...
    Jeg kan godt forstå at de er så emsige en gang i mellem, især når de lige har mødt sådan en som dig.
    Engang imellen kan man rede sig en frisag ved at være underkuet og bare gøre som de siger. De får noget ud af det, og det samme gør du. Og hvem er så egentlig den smarte??? Tjaaa Hvis du tænker normalt, så kender du også svaret... :o)

• #8   13. aug 2006 jeg syntes sku det er så langt ude,

1: man må ikke køre race på veje.

2: man må ikke ha tonet de ruder fra B-stolpe og frem. "med mindre der er org.

3: man må ikke lave unødigt støj.

der er nogle regler der gælder i hele danmark.

Og politiet gør deres arb, hvis man ikke vil ha bøder for div ting man har på sin bil skal man ikke ha det på.
    Vil man ikke ha bøde/klip i kortet skal man ikke køre for stærkt.

kan ikke se hvad i piver over, jeg er ikke selv en engel men jeg piver sku ikke hvis jeg får en fart bøde eller noget andet for jeg har selv vælgt det,

Så til jer der ikke vil ha bøder pga div ting som ikke er lovlige lad dog vær at komme på striben.

Vi kommer sku da aldrig til at få et sted hvor vi kan mødes og kigge på nogle biler og ha det sjovt, hvis alle lige skal ha noget for de 500 de fik i bøde.
    Bare min mening!

• #9   13. aug 2006 Du da en kegle..

• #10   13. aug 2006 Fuck hvor er du da en nar.

• #11   13. aug 2006 ¹ MB ¹ Eastcoast street rulers . .
    Tror ikke lige du har læst det i gennem. samarb.villig, var jo ikke lige det jeg opsøgte...

-|CoolCars.dk|- -|Kenneth|- J
    Piver??? jeg piver sku ikke for så havde jeg da slet ikke startet med at køre ud, og er da ligeglad med de 500 i bøde, corolla jeg havde før fik jeg bøder for ruder utallige mange gange, og de da stadig i, og kommer da heller aldrig ud. og på min bmw er ruderne da heller ikke tonet foran, og igen det der med at få et sted at være, er da slet ikke min skyld, nææ det er dem der stadig smider skrald fra mac til striben. det er da mig og honda martin der som regel sætter skralde sække op og samler skrald op efter jer når i er kørt hjem.....

• #12   13. aug 2006 David L : Jeg har læst hele din tekst. Men jeg mener bare at det er selv forskyldt mange gange at pannerne er så pisse sure. Og det hjælper jo ikke lige frem, at pisse dem mere at med den opførsel..... Så går det jo bare ud over andre. De har sikkert lige haft fat i en anden der var lige som dig. Så er det da klart de lige stejler når du så også fortsætter. Men vi er enige om, at det ikke lige er alle betjente der er lige inteligente
    Tager sku hatten af for jer der gider samle skrald eller gider gøre noget for det.... Kanon.... Respekt.. :o)

• #13   13. aug 2006 var der selv og hørte det selv.. og panserne fortjente det i sage og gjore......

• #14   13. aug 2006 supercool stod ved siden af... de fik fortjente hva de fortjente...!

• #15   13. aug 2006 Alt for COOL haha typisk jeg ik var der:S Politiet kan ik andet end spille smarte inde på striben. Jeg bliver stoppet være gang jeg er der inde bare fordi jeg køre på SE plader ihhh kan de ik FAT der er nogen der har ren mel i posen??? Det pisser mig af de skal stoppe mig KONSTANT...
    Og hvis man spøger om politi skilt så SKAL de vise det...

Klaus B
    Daniel K smiley kan da kun grine af jeres kommetar

• #16   13. aug 2006 Ja nemlig Jesper... jeg er også med på den griner smiley

• #17   13. aug 2006 Det er da altid noget at der er nogen der kan se det sjove i det at det ikke kun er mig hi hi......
    Men de kommer nok fra den kendte by (F)

Kommentér på:
Striben kbh = sjovt

Annonce