{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.418 visninger | Oprettet:

DHB 2017 {{forumTopicSubject}}

Efter flere års fravær fra DHB har jeg i år valgt at købe en billet inklusiv plads til bilen ved mit telt.

Der har været meget kritik af DHB rundt omkring på nettet og kan læse en del er utilfredse. Men når jeg taler med venner og bekendte om deres besøg på DHB 2016 på Padborg park så er der kun positivt at høre.

Nogen herinde der skal med i år? hvad er jeres forventninger?

/ Johannes

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DHB 2017
  • #1   10. jan 2017 Jeg tror at det var ok for tilskuere, men at det var total fiasko for 201 meter.
    Udstillerne var også godt tilfredse.
    Jeg kunne dog godt tænke mig at der var mere info omkring 2017 med plantegning af området, så man kan se hvor fest området er, samt hvordan banen er delt op i forhold til drift og 201 meter.
    Men køber jo heller ikke en bilet til BIO uden at vide hvilken film det er til og hvor man skal sidde smiley

• #2   10. jan 2017 Jeg dropper det. har været med siden 2007 og til sidste år.

Der er gået for meget bajere og fest i den. Arrangørene er useriøse, og motorsporten bliver ikke taget seriøs.

Det er sådan set også fint nok. Men så må man give en klar udmelding om hvad det er man vil, hvad enten det er en druk weekend, med et motorsportsligt indslag. Eller Professionelt motorsports arrangement, med et festligt indslag.

I min fedtede optik, så tror jeg de gerne ville lave et professionelt motorsports event, men de glemmer det lidt halvvejs, også bliver det til noget huha. Også går det op i hvor meget de skal ligge til side til sig selv bagefter.

Og nu vil onde tunger nok kalde mig for snæversynet. Men come on, der er jo ingen der laver det gratis smiley

Mine forventninger til at høre om det er gået i den rigtige retning (Set fra et motorsports perspektiv) er lige så store som Joakim B Olsens hjernekapacitet.
    Så jeg forventer ingenting smiley Men vil da mod al forventing glæde mig til og blive positivt overrasket.

• #3   10. jan 2017 jeg er med for at støtte op på det vi har tilbage..

• #4   10. jan 2017 DHB har i flere år intet haft med snerten af motorsport at gøre. Det er Cult Shakere, botox-damer og laveste fællesnævner næsten hele vejen rundt.. Hvis man er til fest på den måde er det perfekt at tage afsted - forventer man motorsport med biler i højsædet så er det ikke der man skal hen.

DHB var fandme fedt engang!

• #6   10. jan 2017 De penge man hurtig bruger på en DHB weekend bruger jeg i stedet på en weekend med Formel 1 i stedet og de løbsserier der er på samme weekend den dag på banen.. Der kan man snakke om oplevelser, og ikke bare en udvidet bytur..:)

• #7   10. jan 2017 Det burde ikke hedde Danmarks hurtigste bil da tiden ikke er for 201 m men 100 meter og det er fordi Extreme klassen ikke kan nå at bremse på 201 meter så for at konkurrencen kan være for alle er Danmarks hurtigste bil en 100 meters bil/tid

• #8   10. jan 2017 Og jeg har deltaget som drag køre siden 04

• #9   10. jan 2017 Stoppede for 3 år siden. Pga det er alt for dyrt at komme ind. Plus det går mere op i druk. Folk er pisse ligeglade med andres biler de vælter ind over dem.

• #10   11. jan 2017 Regner med at samle et par af drengene vi har ik været til dhb de sidste 5 år så nu må vi snart afsted igen også for at støtte op om det da det er det eneste vi har.

• #11   11. jan 2017 Det eneste vi har? Der er da masser af alternativer derude hvis man går op i biler.. Hvis det er 5 år siden sidst, så ser jeg frem til at høre jeres oplevelse af det..

• #12   11. jan 2017 Tak for jeres input.

Jeg regner bare med at holde en fest på DHB og glo på nogle fede biler og ikke fede damer.

Motorsportsdelen har selv i gamle dage været en lidt flad oplevelse synes jeg men sådan er vi forskellige.

Jeg krydser mine fingre for at arrangørerne har udbedret de fejl man hører om og at det bliver en god oplevelse.

/ Johannes

• #13   11. jan 2017 Tommy T hvad snakker du om det eneste vi har???? Der er så meget andet fedt race i Danmark og i de små klubber osv i dk Og flere af dem er faktisk rigtig 402 meter race

• #14   12. jan 2017 Jeg kan læse at der kommer trackbite på 201 meter hvilket jo er godt for nogen.
    Der står så også at FWD og RWD er i samme klasse ??????
    Der er dæleme da nogen der må have slået hovedet noget så gevaldigt.

• #15   12. jan 2017 Brian H, er det ikke bare mht at finde den hurtigste bil overall?

• #16   12. jan 2017 Ja det kunne være sjovt at blande det hele sammen.

Henrik S kørte engang en 11 sek tid i sin FWD Honda UDEN tryk..

Det var hurtigt nok til både at vinde i FWD klassen med tryk, og RWD klassen uden tryk....

• #17   12. jan 2017 Jeg fik for nogle år siden en 7 plads i forhjulstræk med tryk...
    Det skal siges at jeg kører i en Bmw e30 turbo touring i min profil

• #18   12. jan 2017 Ja jeg synes heller ikke det gør noget at den samlede vinder er den der har kørt den hurtigste tid i løbet af hele weekenden, ikke bare i finalen eller i hver sin klasse.

• #19   12. jan 2017 Nej det er det ikke.

Du kan tilmelde dig i følgende klasser:

Klasser
    Streetrace bil. 11.00 / 7.00 sec. Index.

Klasse 1. Forhjul/baghjul træk uden trykladning

Klasse 2: Forhjul/baghjul træk med trykladning. (turbo, kompresser og nos)

Klasse 3: 4 hjuls træk

Klasse 4: Amerikaner

Max Street 10.00 / 6.40 sec. Index. (er ikke DM klasse)

Der køre flg. Max Street :

Klasse 1. Forhjul/baghjul træk uden trykladning

Klasse 2: Forhjul/baghjul træk med trykladning. (turbo, kompresser og nos)

Klasse 3: 4 hjuls træk

Klasse 4: Amerikaner

Modified Street 10.00 / 6.40 sec. Index.

Klassen er åben for modificerede biler med døre.

Pro ET

Klassen er åben for alle biler.

• #20   12. jan 2017 Syntes sgu ik der er andet i dk som laver noget i stil med dhb. Så er det ren motorsport. Ellers har jeg da ik støt på noget. Syntes sgu at det var fedt for som sag den gang vi var til dhb. Biler og babes hele dagen og vild fest om aftenen. Husker det sgu kun som gode oplevelser. Som tilskuer.

• #21   12. jan 2017 Så er det tilskuere oplevelsen du savner... Nogle af dem der skriver her er jo køre ligesom jeg og der er dhb ikke imponerende

• #22   12. jan 2017 Så vil jeg hellere til Goodwood festival of speed i england. Der kan DHB godt gå hjem og ligge sig.

• #23   12. jan 2017 "danger dane" taler du som køre eller tilskuere??

• #24   12. jan 2017 Taler som tilskuer, har aldrig haft en bil der har været værd at vise frem som kører derovre :P. Var med et par år i Vandel som hjælper og synes det lugtede mere og mere af fest og mindre og mindre af biler.

• #25   12. jan 2017 Det har du ret i

• #26   27. jan 2017 Jeg er meget skuffet over at der kun køres 201 Meter og ikke 402 meter / quarter mile som er det som det hele jo egentlig startede med.
    Jeg tror mange kørere bliver væk idet banen kun er til 201 meter.

At de har fået driftingen op at køre synes jeg er fint. Der kunne dog godt være gjort lidt mere ud af tilskurepladserne 2016 synes jeg.

Jeg synes også at der kunne være nogle flere boder med salg af diverse stumper osv.

Mht. fest og farver om aftenen har jeg intet imod.

Mere fest, mere lyd smiley men BESTEMT også mere motorsport ellers går det ned ad bakke efter min mening.

• #27   31. jan 2017 Teknisk reglement for MAX Street er også blevet ændret, så alle gade biler der er uden plader kan ikke komme til DHB 2017

Uddrag af ET reglement 6.40

Gældende for Max Street/ Modified Street

Svinghjuls afskærmning

Kardan ring

Styrtbøjle

Styrtbur for cabrioleter

Hovedstrøms afbryder hvis batteri er i bagagerummet.

Armstroppe i åbne biler

4 punkts sikkerhedsseler

Et lags brand sikker køredragt eller 100% bomulds kedeldragt

Lædersko beregnet til Racing med læder sål og snørebånd

• #28   31. jan 2017 Ja så stoppede det lige der for m20 powerhouse. Det kan vi ikke leve op til de biler vi kommer med er jo gade biler uden plader og der er ikke alle de fine ting du skriver Brian for de ting må ikke sidde på en gade bil til syn

• #29   31. jan 2017 Jep, og det er jo nok Stig Neergaard der skal have æren for det

• #30   31. jan 2017 Herligt.... Så er det da godt at der er kommet mange flere arrangementer med race hvor det er race der er i fokus

• #31   26. mar 2017 Det er endnu federe ved Padborg, så kan man lige smutte ind over grænsen og hente det man skal bruge smiley

Kommentér på:
DHB 2017

Annonce