{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

racet i køge lørdag {{forumTopicSubject}}

Flot at se den store interesse for lovligt gadeløb i går. ( lørdag )

ca. 10 alm. gadebiler tilmeldt... hvad i H lavede folk??

og kom nu ikke og sig det var dyrt eller besværligt eller nået man skulle bare komme med hjælm og ragi

aldrig er jeg blevet mere skuffet over nogle

men folk kan godt komme på striben er i så liderlige efter at bliver jagtet rundt vær aften eller hvad fanden sker der ??

skal vi stoppe her eller skal vi arbejde vidre for og få den laterlige bane

i vil åbentbart kun kører ulovligt race så det jo ligemeget med en bane

jeg er fanme skuffet 3 ugers arbejde til laterlige 10 biler + afrikaner men de kom da så også i en bæn flok

og ja vi stoppede lige 50 min og kørte igen uden bøvl

ps mange tak til dem der kom og kørte og tilykke til tøffe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  racet i køge lørdag
  • #2   27. aug 2006 vejret gjore intet folks unskylninger er der nok af den 1 time vi kørte var det fint solskin

• #3   27. aug 2006 Latterlig ide med hjelm. Folk er ikke vant til at køre med det.

Så hellere skrive et stykke papir under at hvis man kører galt og smadrer et eller andet, betaler man selv.

• #4   27. aug 2006 Det var menigen at kunne vi (ca 15 fra frederikssund) men da det regnede HELT VILDT besluttede vi ladehver...
    Var det ik kæmpe vådt ?

• #5   27. aug 2006 jeg måtte ikke køre thomas det så du jo selv

• #6   27. aug 2006 Tjaa dels kan du have ret.. Men folk føler vel bare, de ikke er værdige nok til at stille op, og så vinde, hvilket jeg også godt kan forstå..

- Nu når vi er igang med brokkerunden, så synes jeg parkeringsfaciliteterne var yderst dårlige..
    - Men ellers var det da hyggeligt nok smiley

• #7   27. aug 2006 jeg tror det er begrund af at mange af dem der var der henne var bange for at blive gjordt tilgrin fordi deres biler ikke er så hurtige... altså det jeg så dernede var tunede gade biler........ (EKS: den blå golf 500Hk +4x4..... nissan skyliner +1000 ca..... honda civic vtec med tryk...) det er da klart at mig som mange andre vil da ikke gøre os selv til grin forand så mange mennesker....
    så burde i lave nogle forskellige klasser man kører i frekesempel lige som til dhb

• #8   27. aug 2006 Hey thomas, fedt nok arrangment, dog uheldigt med vejret, men stadig et godt intiativ flot arbejde.. dog syntes jeg det forståligt at folk ikke vil betale 200kr bare for lidt at give den gas, især når banen er mega våd.. og du skal jo heller ikke regne med alle har hjelm ??? gider fx ikke selv gå ud og give flere hundrede kr på en hjelm bare så jeg kan kører lidt race.. og vel eller ikke give 200kr for bare lige og fyre min diesel af :D..
    Stadig fedt intiativ og kommer skam også næste gang, dog lidt spild af penge pga vejret..

• #9   27. aug 2006 lorte linde: det var fordi at mit lys ikke var i orden og sådan noget det var ret nærigt men 100 procent respekt til lada Thomas og de andre der stabler det op og jeg er sku ked af jeg ikke havde styr på min bil ville vildt gerne have kørt

• #11   27. aug 2006 ehhh.. du tror ikke det var fodi at det væltede ned, og når der endeligt var pause i regnvejret så var himlen bare kulsort, man kunne ligesom fornemme at solen ikke lige vil bryde frem foreløbigt

• #12   27. aug 2006 hold da op man 200kr. for at kørfe alt det race man har lyst til LOVLIGT det er sku da billigt nu må i sku tage at stoppe

• #13   27. aug 2006 Den undskyldning med at det var vildt tunede biler duer sgu ikke. .For der kørte os corolla med 75hk, en ax 1.1 og en masse andet fis.

Pisse nedern der ikke kom flere gadebiler.. Specielt når der var gjort så meget ud af det! Hårdt arbejde alligevel..

• #14   27. aug 2006 laterlig ide med hjælm er det nu det der holder jer til bage hvad tro i man gå i alle andre motorgrane man har sku en hjælm på
    det er sku nok den mest dåligste unskylning jeg har hørt til dato

det er sku for en ejenskyld man har den på vil du nu heller ikke havde sele på eller hvad

:_STRANDGAARD_: S
    ja så det godt problemt var lidt tro jeg man køre på ofenlig vej tilbage fra racet også det for det med dæk
    også er det lidt skod om aften at man kun har en lygte på

de afviste også to afrikanner da de ikke havde styrt bøjle ( de var åbne )
    de var lige så sure som du også var tro jeg men vi bliver nåd til og holde os til de raler der ennu en gang er blevet sat af dasu ellers for vi røven på komedie vis der sker nået

• #15   27. aug 2006 200kr er fint nok så længe det tørt og der lidt mere ved det, end bare og kører rundt og rundt ???

• #16   27. aug 2006 LADA THoMAS: det betyder jo bare at jeg må få den mere lovlig til næste gang smiley jeg syntes det er pisse fedt at igår så meget for lovlig race....

• #17   27. aug 2006 kan godt forstå dem med 500hk++ skal bruge hjelm, men kan stadig ikke se det ikke er den dårlig undskyldning, for selvom man vil kører lidt race og have lidt sjov, bruger vi jo ikke hjelm til dagligt når vi laver ballade..
    Men forstår så bare ikke i evt stillede nogen til rådighed, tror stadig det en stor grund til folk ikke gider kører... Ville personligt aldrig gå ud og ofre penge på hjelm blot for at kører race LOVLIGT. bla bla... sry IMO..

• #18   27. aug 2006 Ja, jeg ville sgu gerne have stillet op. Men når man kun kan starte sin bil ved at skubbe den igang, så duer det sgu nok ikke! smiley

Ellers superfedt arrangement!!

Nåja, corollaen havde ikke 75 hk men 94 smiley Stærkt nok han kørte!

• #20   27. aug 2006 ja nu stopper det, vis vi få en bane som jeg snart ikke tro med folks instilingning til tingene for vi den aldrig

vi vil godt kører race på ulovlige vej men nå det enlig er lovligt så vil vi ikke vi skal havde hjælm på
    og sele JA i befinderjer på en motorbane og DET er motorløb i kører også på striben men der er ingen der sjækker en skid og det er også pisse farligt
    det ved ALLE

og ja jeg så flere ( langsommer ) biler kører raspekt siger jeg bare
    en golf 2 kom helt til semmifinalen.
    og hvordan i aldahelvede havde i tænkt jer vi skulle dele det op i klasser nå der er 10 biler det fanme flot

jeg ved ikke om vi stopper her og siger vi brøvede og viste vi kunne få en bane men folk vil det ikke

de vil hæller jagtes af politiet

• #21   27. aug 2006 Nu må i stoppe, selfølgelig kører man med hjelm når det skal være lovligt! Nævn mig lige et sted i DK/SE hvor man ikke kører med hjelm til lovlige ræs?
    Det er et krav, og det er for egen skyld. Og du kan jo lige så godt slå dig ihjel med 90hk som du kan med 500hk, det ser man hver weekend i aviserne.

• #23   27. aug 2006 nu stopper den hjælm snak det simpel hen for lavt
    og ja vi havde eksre hjælme med
    men ingen spote om det kun en og han lånte også en og kørte
    ps det var en toyota med 160 hk

og ja i bruger ikke hjælm nå i krutter den af på vejen
    NEJ FOR DET ER IKKE LOVLIGT DET I GÅR
    FAT DET

• #24   27. aug 2006 Jaja, rolig CHILLL. siger bare jeg ikke gider købe en hjelm for lidt at kører lidt for sjov med en TD på 75hk.. hvis det var noget som skete flere gange i weekenderne kunne det lade sig gøre jeg gjorde.. siger ikke MAN IKKE SKAL HAVE HJELM PÅ forstå nu det.. siger blot og tænker blot at folk nok ikke har gidet at kører det for at kører lidt sjov race lige i denne weekend. så skal det nok blive noget mere fast så kommer der nok også flere.
    Og ja martin det kan du, siger blot min mening om det.. mener stadig der godt kunne være lidt hjelme til rådighed hvis man nu fandt ud af det kunne være meget sjovt..

BTW havde den G2 ikke turbo ? nok derfor den nået lidt langt ;).. mener bestemt den havde en form for tryk..

OG lada slap nu af med dit flame.. jo folk skal have hjelm og jo folk skal have seler osv.. siger bare hva jeg tror. og hva jeg ikke ville pga det ene "race" at betale 200kr for kørsel og samme for en hjelm med en 75HK td :S

• #25   27. aug 2006 Johan J--> Det kan da godt være at standard gadebiler ikke havde den store chance til det lovlige race i køge, men vi gør det alle sammen for sjov og for at publikum skal have noget at kigge på!

Personligt så hang jeg en del med næbbet igår da jeg så hvad jeg skulle køre imod! Der var vel 3-4 biler som jeg kunne hænge på, (og ja, det er mig med civic vti-turbo), men jeg stiller sq op for at underholde folk!

At det så skulle gå hen og regne i 3kvarters tid var noget pis, for det var bare ikke til at køre asfalten tør igen smiley så det gik bare op i hjulspind for os allesammen!

Så er der nogle der piver over at det koster 200kr at deltage !! De 200,- skal gå til leje af ambulance samt beredskab, de skal gå til endagslicenser til samtlige kørere og meget andet, så det har sq ikke været nogen overskudsforretning i år!
    På den anden side, så er 200kr satme billigt for at få lov at køre alt de race man gider, uden chance for at miste kortet og få andre bøder!!!!

• #26   27. aug 2006 Rolig nu Thomas, nu kan du ikke koge mere suppe på den. Hjælm snakken er hermed overstået.

Ellers vil jeg sige at hvis folk ikke gider at kører så bliver der bare fære og fære lovlige race.

Selvom man kun har en 100 hk vogn kan man da sagtens køre. Morede mig nu rimeligt meget over den corolla! smiley

• #27   27. aug 2006 jeg synes bare det var surt det regnede men ellers godt arbejd af thomas... skulle osse køre men bilen nåede ikke at blive helt klar... og så kunne jeg heller ikke nå at tilmelde mig men det er osse svært at køre når det er vådt.. det er ikke lige så sjovt som når det er tørt det siger jo sig selv..

• #28   27. aug 2006 jeg ville sgu også gerne have kørt. Men synes ikke bilen var hurtig nok. Ville være federe med klasser med- og uden tryk på. Hjelmen er obligatorisk og sådan er det bare. Surt vejret var sådan. Må indrømme jeg også smuttede da de holdte pause. Men okay, jeg stiller op næste gang der er sådan et arrangement i nærheden, håber at jeg ikke er den eneste.

LADA - Ellers flot stykke arbejde i har fået bixet sammen.

• #29   27. aug 2006 Martin K.. jaja 200kr er fint, men på dagen som i går var det ikke lige det værd ;).. sry.. ellers ville jeg skam også stille op med lidt diesel show..

• #30   27. aug 2006 Jesper H--> Det var sq heller ikke til at vide med det vejr! Jeg var i køge fra kl 17 og der var det solskin og 25grader... det startede med at regne kl 20.02 præcis som vi var færdige med vores opvarmningsrunder

• #31   27. aug 2006 jeg smuttede osse da der var pause fik afvide det var aflyst så var der jo ingen grund til at blive hvis jeg havde vist i ville køre igen så ville jeg ha kommet tilbage...

• #32   27. aug 2006 Jeg tror også det kunne være en ide at lave lidt forskellige klasser man kunne starte i, f.eks. en Rookie (begynder) klasse, en for de lidt mere øvede osv. Jeg kunne da måske godt finde på at prøve at køre lidt race, men bare lige blive kastet ud i det og starte blandt de øvede skræmmer da lidt, indtil man får det lært. Ellers syntes jeg det virkede rimeligt prof. arrangementet med sikkerhed, tilskuerpladser på skrænten virkede godt.
    Desværre havde det regnet meget og det er jo ikke det bedste for en succes.
    Et forslag til Bilgalleri kunne være at der var en Træf/event kalender så man kunne se hvornår der køres noget Race eller træf o. lign. så skal man ikke selv opsøge det, og man glemmer ikke så heller ikke at komme.
    Desuden ville jeg gerne have betalt 10-20 kr. som tilskuer for at se på.

Mvh.

• #33   27. aug 2006 Lorte Linda--> Afrikanere = amerikaner-biler

Lada--> Jeg støtter fuldt op omkring det lovlige race, og det ved du sikkert også godt! Du må endelig sige til en anden gang, hvis der er noget du skal have hjælp til!

• #34   27. aug 2006 Martin K, var skam også fint i jyderrup da vi var der. og regne fra 20:00-20:45 var nu ikke slem, dog gjorde det banen våd lidt surt... men de havde nu lovet regn så det på tv smiley lol. ej så det ville blive regn, så tænkte det nok. og gad ikke lige vente 50min på folk kører igen, når man sku op på work, elllers fedt nok intiativ som jeg siger, og næste gang skal jeg nok stille op med ægte diesel power.. og jaja jeg kommer med hjelm osv, var blot en tanke jeg havde over grunden til ingen ville kører :D....

• #35   27. aug 2006 Christian B. J...

Det med kalender ting..
    Det er da her ?

• #36   27. aug 2006 Jeg tror at grunden til at der ikke blev lavet nogle klasser, er at det kræver en del mere planlægning og man skal sq have endnu mere styr på hvem der skal køre hvornår! Det er fint med mig når det bare er alle mod alle, og man kører mod den man nu engang kommer til at holde ved siden af i køen... sådan foregår det jo også på den alm stribe, så det fatter jeg sq ikke at folk kan pive over!

Der blev dog snakket om at der måske skulle laves en amerikanerklasse igår, da de udgjorde 9/10 biler

• #37   27. aug 2006 Jesper--> Det tror jeg nu ikke stoppede folk at de skulle køre med hjelm! Da kl var 23, blev der åbnet så alle kunne komme til at køre, og der var da ingen problemer med at folk kunne låne hjelme hist og her, så de også kunne komme ud og prøve engang

• #38   27. aug 2006 lada--> Du har forresten lige fået en privat besked

• #39   27. aug 2006 hvis reglerne er hjelm, så er det sådan. ikke rigtigt noget at diskuterer der.
    det er en del af "opbygningen" for at kunne køre race, og er fair nok.
    At man tilmed kunne låne en, synes jeg lyder rigtigt fedt og flot.
    Jeg var der ikke selv, og stiller nok heller ikke opforløbigt, da jeg ingen "race" bil har, endnu *hehe*
    Men vil helt sikkert gerne komme og kigge, der er til tider langt til holeby for at kigge race, så jeg synes det er fedt det også sker i køge. Viste det dog ikke lige, er der en hjemmeside ang. racet eller?`kunne evt. godt bixe en op hvis det sku være.
    Nå, mine 47øre for denne gang.

Keep up the good work :o)

• #40   27. aug 2006 Ja men ikke på forsiden af BG, sådan en hurtig oversigt.

• #41   27. aug 2006 Martin K - synes da du fulgte helt godt med amerikaner bilerne hvis du altså fik fat. Hvis i har brug for mandskab til arrangement en anden gang så skriv til mig. Du er på vennelisten i forvejen jo.

• #42   27. aug 2006 Christian B. J...

Det er da ikke så svært at gå her ind under ?

• #43   27. aug 2006 Peter K--> I løbet af den sidste uge så har det været postet her i træf-forummet utallige gange, så det er bare at kigge her

• #44   27. aug 2006 min supra var desvære ikke køre klag men håber da i laver det til næste år igen

mvh jerry

• #45   27. aug 2006 Jeg ville også have været der og støtte samt køre, men måtte desværre på arbejde kl.20 .... smiley

Vil gøre mit yderste for at møde op hvis det bliver til noget igen.

/Thomas

• #46   27. aug 2006 må da håbe der kommer flere til lovligt race i holeby på lørdag

• #47   27. aug 2006 Jeg kunne godt havde tænkt mig at køre i min 1.3, mod nongle andre "små" biler men jeg så ingen. jo var det en peugot. lille hvid en. kunne da være sjov nok.

men tror grunden til der ikke kom så mange var der var en del træf rundt omkring, fx jyderup

• #48   27. aug 2006 Det er ligesom hvis man ikke reklamere for for sin vare så kommer der heller ikke nogen og køber den, kunderne kommer jo ikke af sig selv, det er sådan jeg mener det, jeg havde ikke set før igår ved syv tiden hvor jeg tilfældigt ser at der er lovligt race i Køge, havde jeg ikke set det var jeg ikke kommet.
    Mvh.

• #49   27. aug 2006 Dennis--> Der var da en peugeot 306, en citroen ax og en corolla som du nok godt kunne have fulgt med... men stadigvæk, vi gør det jo for sjov og for underholdningen, jeg er sq ligeglad med at vinde, bare jeg har leveret min del af showet

• #50   27. aug 2006 Christian b.j.--> Det er da blevet skrevet forholdsvis mange gange her i forummet på det sidste! Det er lagt på need4speed, på powerpage og på de fleste bil-mærke sider, så tror der er blevet reklameret for det!

• #51   27. aug 2006 den golf der kom i semifinalen var SUG
    så det kunne man godt

klasse endeling kan man også men ikke med 10 biler det holder simpelhen ikke

1 i klasse forhud usug
    2 i klasse forhud tryk
    2 i baghjul med sug
    3 i baghjul med tryk
    2 i 4*4
    kan i se komikken

striben deler man det da heller ikke op man kører med dem man vil og det var det vi gjore
    alle kunne kører med hvem de vilde
    og i fik en da tider på det i havde kørt godt nok kun mundligt men kunne da godt skrive det ned på et stykke papir

jeg er i vært fald skuffet og håber stækt jeg kan finde de 16 kører jeg skal bruge til kti den 10 sep

og vis ikke slutter festen her så få i ALDRIG en bane

• #52   27. aug 2006 KTI ? 10 sep ? hva sker der der ?

• #53   27. aug 2006 ladathomas H - ro i trussen. Du får ikke noget ud af at svine folk. Hvad sker der på KTI den 10. ??? Det har jeg ikke hørt om?

• #54   27. aug 2006 niC . - En hjem er jo ikke bare en hjelm. Nytter feks ikke at bruge en knallert hjælm der ikke har de rigtige E mærker!!

Jeg kunne ikke komme da jeg ligger offshore Shetlands øerne, men ville gerne have været der.
    Det der er omkring hjelm : Jeg kan godt forstå at det er et krav at man skal bruge den, men at købe en hjelm fordi der indtil nu er blevet arrangeretn ét lovligt race, synes jeg er lidt for voldsom en udgift. Hvis det var på forhånd arrangeret således at der var garanti for at der kom flere arrangementer i samme til, ja så ville jeg da gerne købe en.
    Synes nu heller ikke at prisen for at deltage er voldsomt. Bruger jo alligevel ca 1000 kr på saft til tanken på en weekend.
    Synes det er et godt tiltag fra ladathomas H side. Keep up the work smiley

• #55   27. aug 2006 Hvad sker der på KTI? Der kan min bil nemlig køre smiley

• #56   27. aug 2006 der er vidst nok "ung bil dag", hvor thomas skal bruge 16 biler til street-race opvisning

• #57   27. aug 2006 ville være fedt hvis i gad fortælle folk i jeres reklame om racet at der var mulighed for at låne hjelm. I begrænset mængder måske

• #58   27. aug 2006 det har stået på alle motorsport sider risav
    eb har skravet om det dagbladet dr har sagt det i nyhederne det stå inde på dasus side stå på powerbage zoomcar bg needforspeed opelpower vag
    sagt i radioen op til flere gange og så er det også skrevet
    på mange fler sider jeg ikke lige husker

• #59   27. aug 2006 Forhud ?

• #61   27. aug 2006 Jamen hvis bilen ruller så er jeg da frisk på lidt kørsel d. 10 Så har du i hvertfald en bil tilmeldt smiley

• #62   27. aug 2006 ung bil dag vi skal opvise treetrace kl 10 30 og 16 30 men jeg har ikke lige helt styr på alt det i nu kommer nok fåst i mogren
    har lige taget køgeracet fåst men der kommer jo nok ikke nogle til kti kommer jeg lige i tanke om man skal jo havde hjælm på =)

• #63   27. aug 2006 niC...

Arhhhhh smiley

• #64   27. aug 2006 dan--> nu har de jo ikke taget hjelm med til alle og enhver... de hjelme der blev lånt ud var vidst nok nogle af officials egne, eftersom de vikke skulle køre!

men omvendt en hjelm koster et par hundrede i t-hansen eller 50kr på dba!! der er jo ingen krav om at det skal være den nyeste mest high-tech hjelm

• #66   27. aug 2006 Martin K - jeg har selv hjelm. Det var bare et forslag. Ligesom på en gokart bane låner man hjelme. Ville måske stoppe folks brokken over priserne på en hjelm.

Thomas - kræver det nogen licens eller bur eller noget at deltage i det der på kti den 10 september ???

• #67   27. aug 2006 niC--> Ja, nemlig... jeg har sq aldrig fået tjekket min hjelm, hverken til 201m, 402m, eller trackdays!

• 4WD .
    4WD . Tilmeldt:
    sep 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 1
    #68   27. aug 2006 Tak for en mega hyggelig dag/aften i Køge i går, dog lidt træls med vejret men hvad vi overlevede he he.
    Jeg kan ikke rigtigt forstå folk når de siger "jamen jeg har ikke en change for at vinde.... bla bla bla så derfor gider jeg ikke køre" .....
    Undskyld der knækker tråden helt for mig, det går sku da ikke ud på at vinde men at have det sjovt, jeg stiller op for at have det sjovt, ved på forhånd jeg ikke har en change for at vinde (ude efter første stige kørsel) men det er jeg ligeglad med så længe jeg har hygget mig (hvilket jeg gjorde i går), nu har man changen for at køre og have det SJOVT med gutterne/gutinderne og så tilmed og køre noget LOVLIGT race så f... hvem der vinder.
    Jeg har en STOR bøn til alle, støt det lovlige race og glem så alt om jeres "stjernenøkker" om at vinde, se på det positivt og HYG jer med dem der er der.........
    (ps. fedt for en gang skyd ikke at skulle blive jagtet rundt af politiet en lørdag aften) smiley

• #69   27. aug 2006 Strandgaard -> Det var jo ikke kun lyset den var gal med på din bil. Ja, du havde nummerplader og registreringsattest med, men det var til en van-Mini, hvilket den du havde taget med jo ikke var. Derfor (bl.a.) blev den ikke godkendt til race.
    Og dem, som beder Thomas slappe af, skal bare knytte. I aner ikke hvilket arbejde der er gjort for at stable det på benene, og få Jer til at kunne køre noget race i fred og ro, og i så bare skider højt og helligt på det. Det er skuffende at se målgruppen (De unge som kommer på Striben og gladeligt kører race) blive væk. Men alligevel respekt til alle de Amerikaner-entusiaster som støttede op om projektet, og ville køre. Bare ærgeligt de kørte da regnen kom, men havde jeg nogle top-polerede maskiner som dem, havde jeg nok gjort det samme.

• #70   27. aug 2006 niC . - oki, men det er jo ikke særlig fedt at kunne sige om en der køre galt som kommer slemt til skade "men han havde da hjelm på, godt nok var den kun godkendt til knallert kørsel". Så kan jeg jo lige så godt tage min hardhat med og bruge den smiley *griner*

• #71   27. aug 2006 Ladathomas du har ikke forstået en skid af hva jeg sagde, du har åbentlyst misforstået min point.. og syntes det tamt du bliver ved med at koge over det. syntes det noget pis du sviner "mig" til på den måde.. Læs fx på hva DKleader skriver, er totalt enig i hva han siger ang hjelmen, og det også mine klare mening, vil skam godt ofre lidt penge på en hjelm hvis jeg vidste der ville ske liggende events..og at du stadig tåger over folks int i det som skete i går syntes jeg er lidt tamt, for man kan 100% godt klage over vejret, og nok den største grund til folk ikke villle deltage. Så ja der var mange undskyldninger for folk i ikke at deltage, og dem der nu gjorde var folk som var vant til det, og havde styr på det.
    Syntes nu også det fedt nok "officials" lige låner deres hjelme ud til folk som lige skal prøve en tur på banen, men mener stadig 100% at der burde være nogen til låns siger ikke der sku være 100, men måske 10. så mulighed var der hvis man fandt ud af det var noget man ville.. kan slet ikke tage dig seriøst når du flipper over folk på den måde..
    Klart det er lidt skidt at det så bliver dårligt vejr og du har ofret "3 uger" på at gøre klar til eventet. men at du så flipper over folk ikke deltager pga vejret, kan jeg ikke tage seriøst..

• #72   27. aug 2006 Rene Ø -> ved 100% godt det har været meget hårdt arbejde at stable et sådan race sammen, dog mener jeg stadig og holder fast ved at folk har "lov" til at blive væk fra racet når det har regnet hele dagen samt blevet sagt på TV, jeg ville personligt aldrig kører race i regn vejr ej heller på en våd bane.. så derfor kan ejg stadig ikke tage thomas seriøst når han siger det ikke er en lovlig undskyldning. tænk på dem med turbo hvor nederen det har været og lave hjulspin i samtlige gear ???

• #73   27. aug 2006 Jesper H--> Jeg trak spind hele vejen op igennem 3-->4gear og det er da skideskægt alligevel smiley

• #74   27. aug 2006 Martin K - Jeg kan godt forestille mig at det kan være fedt at spinde i det fleste gear, bare ikke når man har baghjulstræk. Min skyder ud til siden når den spinder.

• #75   27. aug 2006 DKLeader--> Så kører du da bare 201m drift smiley

• #76   27. aug 2006 Jesper H -> Der gik måske 1 time mellem det begyndte at regne, og indtil vejen var kørt nogenlunde tør igen. Tålmodighed er hvad der skal til smiley

• #77   27. aug 2006 tja tjo, så nu bare ikke ud til det ville blive godt igen efter kl 21 ;).. så kørte bare hjem, sku anyways op kl lort i dag pga job samt girl sku os så. .elllers var jeg skam også blevet..

Martin K -> ja det kan sku godt være sjovt, men jeg mener bare stadig man nok er lidt nervøs og alt kan ske når det vådt ;).. men hvis man kender sin bil er det vel intet problem.. tænker mere på ham i subaruen som kørte hvad 200km/t +++ ? og stadig lavet hjulspin ;).

• #78   27. aug 2006 martin k.... jeg ville da også ha stillet op men jeg kom desværrer til at smadrer min bil i fradags ( se profil) men jo jeg gir dig da ret det er for puplikummet vi ligger og racer for og selfølgelig gør vi det da også for sjovt.... og jo 200 kr er ikke så meget... men jeg stiller op næste gang når dytten er lavet ....( for kan jo ikke køre i bilen uden lys og forkofanger på )

ellers et rigtig fedt show........

• #79   27. aug 2006 Jeg tror også ham i Subaruen kender sin bil... og han lavede jo heller ikke hjulspind ved 200km/t! han lavede spind i 1.gear måske lidt i 2. men så er det vidst også det

• #80   27. aug 2006 jeg forstå ikke i siger øvet og ikke øvet
    nå man er på striben er der så også øvet og ikke øvet ??

jeg har da øvet nogle gange for og lave en knaldstart i lanciaen og kikser da stadig nogle gange jeg for sluppet koplingen for langsomt

så jeg er ikke øvet

folk kender da vel også sin bil nå de kører på striben man alså kun lige ud må ske styrer lidt kontra

ellers lægger man da bare gassen

• #81   27. aug 2006 Hey alle ville lige sige tak for et fedt race i går selv om det var lidt vådt.... mvh Daffy

• #82   27. aug 2006 hold kæft i piver..

så skulle i prøve at tage til mantorp for at køre.

bruge 5.000 i transport og få at vide at det er aflyst...

jeg kører sgu med en scooter hjelm fra vmax...

så drop det med at køre uden hjelm, kan ikke forstå at man går op om håret nu sidder når man skal spille jørn ørn efter man har fyret sin 50 hk rakket af :)))

• #83   27. aug 2006 LOL Palle!

Surt det med Mantorp smiley

• #84   27. aug 2006 I 2 måneder? hvor har du været, det er da højest tre uger det har pisset ned smiley

• #85   28. aug 2006 ville da bare lige sige fedt at kunnne få lov til at køre igår,og er da også klar den.10 sep.hvis du/i mangler biler
    mvh sandberg

Kommentér på:
racet i køge lørdag

Annonce