{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

nadia  m
nadia m
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 15

total fed weekend :-) {{forumTopicSubject}}

speed festival i padborg var da det fedeste.. hummeren er en rimelig fed bil og kender da os et par stykker som var ved at tage den med hjem smiley men helt klart den fedeste af dem alle var nu altså kiesa's supra, hold da op den rykkede fra land og han kunne bare finde ud af at styre den, i modsætningen til mange i BMW'erne, bl.a. hende blondinen som smadrede banden smiley HA HA.. og ham i honda 2000 havde heller ikke så meget styr på hans bil.. men en total fed weekend og glæder mig meget til at se mere til Vmax bimmeren i denne her weekend.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  total fed weekend :-)
  • nadia  m
    nadia m Tilmeldt:
    apr 2004

#1   25. maj 2004 jo ser du.. hun troede at hun kunne køre drift challenge i en rimelig heftig BMW. men for det første bremsede hun i alle svingende og da hun så endelig ga den gas snurrede den rundt for hende og lige ind i banden smiley hun var van til at kører clio cup, der er jo en pæn stor foreskel.. hun smadrede også bagenden af BMW'en og fik derefter ikke lov til at køre mere smiley men hun var jo osse blondine...

• nadia  m
    nadia m Tilmeldt:
    apr 2004

#2   26. maj 2004 selvfølgelig er jeg ikke det smiley jeg har ikke nogen billeder til com'en, men fik taget lidt med tlf. og så ellers en masse billeder med alm. kamera og lidt videokamera.
    men hvis du kan, vil og ha lyst kan jeg da sende dem jeg har på tlf'en enten via mms eller e-mail??

Kommentér på:
total fed weekend :-)

Annonce