{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Herning i går!! HELT Ærlig.. {{forumTopicSubject}}

Nu havde jeg i går sammen med en go folk kammerater bestemt os for at køre til herning, da der var blevet skrevet meget om det, og at det skulle blive godt og stort. Vi vælger at vi vil være der i go tid så vi aftaler at mødes på ok i viborg kl19:30 med afgang kl20 da vi havde fået sms'er om det skulle starte kl 21 dernede, så det ville passe med vi var der i go tid..! og jo vi var på shell i herning ved ca 2045, hvor vi lige sku have købt lidt ind, der holde så en go flok biler, så vi stod der lidt og snakkede.. lidt efter kørte vi ud ti a-z hvor træffet sku holdes.. der var vi ca 5-10min før der blev råbt at ''alle der ville race, skulle køre til Brande'' 1,2,3 og så var parkeringes pladsen tom inden vi havde set os om..! Nu havde vi ikke lyst til at køre til Brande da det for os bliver en meget lang tur som vi ikke have lyst til, da det ikke var planlagt og desuden ingen anelse havde om hvor i Brande.. Så vi var 6 biler fra viborg og gloede mærkeligt på hianden.. inden vi nåede ud af byen havde vi fået følgeskab af 5 andre skuffede biler fra Viborgegnen.

Syntes virkelig det er en gang pis at der bilver inviteret til træf, og så inden man ser sig om er alle væk fra byen.. Det er sidste gang jeg kører til Herning det er helt sikker! det er ca hver gang der holdes noget der nede jeg er blevet skuffet og denne gang blev bægert fyldt.!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Herning i går!! HELT Ærlig..
  • #1   30. sep 2006 Hep hey ! ... Ka kun give dig ret ! ...

Skod skod og skod ! ...

Men fik da luftet klokken på poloen ! smiley ...

Men er enig med Kenneth J ... Så hellere lade folk komme til Viborg når selveste RaceTeamViborg holder træf ! ...

Der sker der sq noget ! smiley

• #2   30. sep 2006 vidst godt nok golfen ikke kørte så

• #3   30. sep 2006 Christian M : ... jaha ! ... Det var sq kun spild af penge ! ...

VIRKELIG ! smiley

• #4   30. sep 2006 ja det har du ret i christian.. her aldrig været så skuffet over et træf.!

• #5   30. sep 2006 Kan egentlig godt forstå hvad i mener... tror der blev tabt mange rundt omkring.... Men Herning X team er altså lige statet op og prøver bare at lave lidt for alle bil interresseret... Så giv dem nu en chance... Tror ligesom pointen med at det skal være bedre næste gang er opfattet.... Det er bare begrænset hvad der har været i herning i år. Når folk så prøver at arrangere noget tager det tid inden der kommer mange fede biler og de får noget goodwill... Kan bare sige det var synd at så mange havde en dårlig oplevelse! Når det nu er sagt vil jeg fremhæve det jeg ser som det største problem... Det er da klart at folk bare kører a helved til når der køres race... Hvad sker der lige... Racer både den ene og den anden vej så de skal bremse ind gennem puplikum.... Simpelthen for sindsygt og uprofessionelt.... dømt til at gå galt.... Også derfor vi kørte hjem... Skulle ikke være vidne til noget uheld...
    Men bedre træf næste gang... Støtter i hvert fald op om der skal ske noget i herning...
    Rasmus^

• #6   30. sep 2006 Det var da alligevel det mest latterligeste dårligste pis træf jeg nogensinde har været til... Nu er det sku slut med at at spilde dyre dråber for at komme ned og deltage i et træf der varer 20-25min... har snakket med folk som kom ved 22tiden.. der var ingen biler af nævneværdig mængde... så nu er det bare slut.. var ellers helt oppe at køre.. juhuuu nu sker der noget i herning, og så samles man en masse kammerater og kører derned... hvad får man..? man får sit livs skuffelse... der var ingen der rigtig vidste om det var på shell eller om det var ude ved A-Z.. det er sku for dårligt at arrangere et træf i en by, og så rykke "Teltplykkerne" op og flytte træffet til en anden by..

DET MÅ KUNNE GØRES BEDRE....!!

• #7   30. sep 2006 Rasmus Ø ... Jamen måske skulle de så bare holde et træf ? ... Uden race ... Og så når der er kommet styr på det hele må de jo lokke dem med ud til race som vil ...

Vi var jo kun på A-Z´s p-plads i 5-10 min ... Og så var folk borte ? ...

Men ja ! ... De ska da ha en chance ! ... Selvfølgelig ! ... Allesammen ska ha det ! ...

Men pøj pøj til jer ! smiley

• #8   30. sep 2006 Lorte herning træf... der var nok mere gang i den på et plejehjem...

• #9   30. sep 2006 Rasmus Ø: det er skufint at de gerne vil igang det kan jeg også godt forstå, men det første de må lære er sku ikke at brænde deres ''gæster'' af... hvis de gerne ville have kørt ræs ku de sku være kørt et eller anden sted hen i herning i stedet for at sige, her kommer ikke ret mange vi smutter..! og det var lige det de gjorde..!

• #10   30. sep 2006 Kenneth J

enig..

• Jesper L
    Jesper L Tilmeldt:
    jun 2006

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #11   30. sep 2006 VIl gerne sige jeg blev su også skuffet nogede ik en gang til a-z var inde på shell og købe noget også og der var folk så samlet og vidste godt de tod til brande sener det var der faktisk mange der havde aftalt fordi de vidste at de 20 nye butikker ved herning centret havde åbnet til 22 og så ville der være større chance for politiet kom der ud så de havde aftalt at de ørte til brande hvis panserne kom!! kan kun sige en ting at det var mega fedt i brande de kørte ræs til kl 24 ca da vi så hørte panserne ville kom der ned så kørte alle folk hjem ad.. men sys at en anden gang herningxteam arrengcer noget sakl de gøre det klart i de smsér de sender ud at hvis panserne kommer så smutter de et andet sted hen så man ikk bare står der som ingen ting!! håber da i er egning!!
    Undskyld stavefejl er ordblind!!

• #12   30. sep 2006 Er enige med jer alle sammen i at det bare ikke dur som det var igår... Og sys sq det er fint med noget kritik... Men sys sq det er plat bare at skrive at det var lort, skod eller ligende... kan ingen rigtig bruge til noget... Men helt klart en idé med at holde træf uden race... Tror bare at de som afholdte det fokusere mere på race end at sparke dæk... Jeg vil vildt gerne være med til at arrangere noget bedre så er det bare så skide ærgeligt at folk nu nægter at komme til herning igen pga. det fuckede up igår... Håber de (måske vi) kan gøre det bedre en anden gang...
    Rasmus^

• #13   30. sep 2006 Jeg har jo sagt det før drenge!
    Os fra skive af er blevet brændt af 2 gange dernede.
    Vi er sku også færdig med og køre til træf i herning, det har de sku ødelagt for dem selv nu smiley

• #14   30. sep 2006 jeg kan sku godt forstå jer at I er skuffet over herning træffet igår. det skal der også komme mere styr på. Men vi var desværre udsat for at a-z der hvor træffet rigtig skulle holdes at de har ansat et vagtfirma for at vi skal holde os væk fra deres p-plads og træf som startede kl. 20 og ikke kl 21. så vi stod inde ved shell kl 20.00-20.15 og det begyndt med at komme en del mennesker derind og besluttede vi at vi var nød til at tage en anden sted hen. Fordi vi ikke skrev noget om brande herinde var fordi som nogle folk godt ved at der er nogle gange de forkerte folk der kigger herinde så ville vi ikke have at der skulle stå masse af politi vogne i brande når vi kom derned. Vi var også rundt på shell og sige at vi kørt til brande. men jeg ville da gerne sige undskyld for de folk som havde taget fra viborg, silkeborg osv. at I skulle kører helt til herning. kan også godt forstå at I ikke kommer til herning mere.

• #15   30. sep 2006 til michaels forsvar skal det siges at da han første gang annoncerede med træffet fortalte alle at det muligvis ville flytte et andet sted hen som han selvfølgelig ikke kunne informere om herinde. Jeg har kun ros til overs for michael dejligt at der er nogen der gider arangere noget i midtjylland...

• #16   30. sep 2006 Jeg lover fra herning x-team side at vi vil gøre det bedre så alle folk kan være glade for at komme til herning....

Undskylder mange gange

• #17   30. sep 2006 Har de ansat en vagt for at holde jer væk fra en tom parkerings plads efter lukketid???
    De er sku da helt vilde mand!!
    slap af....

• #18   1. okt 2006 ja daniel jeg synes fanme det er mega dårlig.

Tammer - hvis du ikke har noget bedre at sige, så luk da

• #19   1. okt 2006 Vi prøver at få i fremtid bedre styr på hvor vi er når der er træf måske få en sms service op og køre

• #20   1. okt 2006 I Skulle da bare havfe taget med til Brande... Der kom ingen pansen og så fyrede vi den ellers af.. Også nemmenre for mig bor 1km væk fra hvor træffet blev holdt

Kommentér på:
Herning i går!! HELT Ærlig..

Annonce