395 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Odense nu"
Odense NU??
hey, sker der noget i odense nu eller i aften?? - tænker på lidt undergrunds race, drift eller træf... SKRIV ENDELIG HVOR OG HVORNÅR i en privat besked...
hey, sker der noget i odense nu eller i aften?? - tænker på lidt undergrunds race, drift eller træf... SKRIV ENDELIG HVOR OG HVORNÅR i en privat besked...
Skrevet af: Daniel ™ - 27. mar 2009
SØGER ODENSE NU!!!
Hey folkens. Jeg er så uheldig denne dyse er knækket, og jeg søger en ny snarest. Det er til en fiat cinqucento fra 98, 1.2/1.1 kN IKKE LIGE HUSKE.... Er der nogen der har en liggende i aften??...
Hey folkens. Jeg er så uheldig denne dyse er knækket, og jeg søger en ny snarest. Det er til en fiat cinqucento fra 98, 1.2/1.1 kN IKKE LIGE HUSKE.... Er der nogen der har en liggende i aften??...
Skrevet af: Lucca - 2. jul 2014
autoværksted odense NU!!! HJÆLP
nogen der arbejder på et auto værksted eller kende et sted der lige skulle have lyst til at redde min udstødning..
nogen der arbejder på et auto værksted eller kende et sted der lige skulle have lyst til at redde min udstødning..
Skrevet af: ludvig t - 16. dec 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
- Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
- Skifte blæser i ovn 900 kr.
- Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
- Bil rengøring 350 kr.
sep 2005
Følger: 26 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 6 Svar: 139
Det regner jo en halv pelikan (:
apr 2003
Følger: 38 Følgere: 35 Biler: 3 Emner: 63 Svar: 1.785
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 46 Biler: 2 Emner: 24 Svar: 28
jul 2003
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 3 Emner: 227 Svar: 1.209