{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

træf viborg {{forumTopicSubject}}

var lige forbi viborg i går lørdag til træf men hold da o der var da ikke emter styr på det i forhold til det juletræf i silkeborg
hvem kan være så dum at smide kanon slag det er da med til at øde lægge det hele for os eller ar de lokale biler køre som død og helvede imellem folk
havd tænker race team viborg dog på

Andre forumemner med "træf viborg"
viborg træf
Kommer der mange til Viborg iaften?
Skrevet af: casper K - 6. okt 2012
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  træf viborg
  • #1   7. jan 2007 Brian og Heidi J - tror sku ikke du skal give race team viborg skylden de har normal skyr på det, tror mere det er nogle folk der ikke er får kloge ! normal har vi et godt og rolig træf her i viborg

• #2   7. jan 2007 Tja, det var ikke nogen jeg kendte, så jeg tror på at det var folk udenbys fra der skulle være smarte.......

• #3   7. jan 2007 Og det var heller ikke nogen som jeg kendte ! ...

Men nogle folk har jo desværre ikke så meget hjerne ! ...

De vil ødelægge det for os andre ! ...

Hilsen Flew - Med den stjålne polo for 2 gang! :s

• #4   7. jan 2007 angående viborg.,. var der nogle der tog nogle billeder??

• #5   7. jan 2007 der var vagter på i silkeborg men så ikke nogen i viborg så de kan da regne ud at det vil gå over gevind men største parten af dem var der også kun i en lile time så var kældren tom det tyder jo også lidt på at der ikke var gang i den hvor i mod i silkenorg var de fleste til slut dvs ca 3 timer efter det startede

• #6   7. jan 2007 Brian og Heidi J - hvor tit har du været til det i viborg, normal siger folk det er et kanon træf vi har her i viborg og det sker ikke særlig tit vi har problemer her inde

• #7   7. jan 2007 har været der en gang før og det da stille og roligt men det var og så sidst på aften vi kom forbi

• #8   7. jan 2007 okay synes du skal komme og kikke igen til sommer, der er normal gang i den og synes virkelig vi har et godt træf så.

• #9   7. jan 2007 Ja der er forskelige meninger om hvordan et træf forløber, Og jo de havede ''Vagter'' i silkeborg, det har vi også men vi er ikke ret mange, det er ikke nemt at samle 20 vagter 1 gang om måneden.. vi må jo gå ud fra folk har en form for selvjustits.. Vi prøver at komme frem til alle der ikk køre ordenligt og brænder dæk, og ber dem om at køre ordenligt men det er ikke nemt at nå dem alle..

Hvad angår kanonslag kiggede vi selvfølgelig efter hvem det var, men vi kunne ikke se hvem det var.. hvad vi set det havede vi selvfølgelig bedt dem om at forlade stedet om det var nogle fra byen eller ej..!!

Er da ked af du havede en dårlig oplevelse i viborg..!

MVH RaceTeamViborg

• #10   7. jan 2007 Brian og Heidi J: hmm syntes det er voldsome udtagelser at komme med når du/i kun har været der 2 gange, syntes sku de gør det godt i RaceTeamViborg.. de holder gode træf hver måned med mange fremmødte, når der kommer så mange kan man ikke forvente at alle har hjernen med sig..!!

Jesper S: syntes ikke det lyder som om du overhovedet har været der, og der ved må jeg mene det er noget helt lort at lukke ud, at du har hørt fra din mosters, søsters, vens, kamarats, kærestes, elskers, kamarater at det ikke sku være godt..!!

Og så du oven i købet fraråder folk fraråder at komme..! lol...

• #11   7. jan 2007 hehe Jesper s Nu fatter jeg da bare du udtaler dig sådan, du er en af ´StreetX folkene eller suporter de har sku altid prøvet at gøre det svært for alle andre end dem selv..!!

• #12   7. jan 2007 Brian og Heidi J:

Hvis du har været her før og haft en go oplevelse, så forstår jeg ikke dit brok, vi i RaceTeamViborg kan ikke gøre for at folk har taget deres krudt med til vores træf, og hvis vi så hvem det var skulle vi da nok gøre hvad vi kunne for at stoppe det... Ang. vagter, vi er trodsalt ikke særlig mange i "klubben" og det plejer at forløbe roligt og hyggeligt.. hvis du mener at det har været en HEL fiasko så er det jo din måde at opleve det på.... Så synes jeg helt ærlig at du skulle arrangere dit eget træf med vagter, pølsevogn osv (alt det du mangler) og så skabe et ligeså stort fremmøde.. vi gør hvad vi kan...

Hvis du mener at der er folk der kører råddent, så kan jeg godt gi dig ret i at der var en uheldig håndfuld blandt massen, der prøver vi også at be dem om at køre pænt eller parkere, hvis du har set/oplevet at folk kører råddent, så synes jeg sku at du er et nul hvis ikke du er mand nok til selv at tage kontakt med fjolset som ligger og racer... Du kan sku ikke forvente at RaceTeamViborg kan nå¨ALT. Vi er kun mennesker skal du huske..

Jesper S

Tja... Syntes ofte at man hører om sådan noget i Viborg herunde.

Hvor ude..?? prøv at stable et træf på benene så kan du selv prøve at opleve hvordan folk brokker sig højlydt over noget de mener at de har oplevet bedre et andet sted...

1 sidste ting til jer 2: Sørgeligt at i har haft en dårlig aften, men vi er nok 160 andre som har haft det pisse hyggeligt til trods for årstiden.

• #13   7. jan 2007 http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=3290

Billederne taler vist for sig selv... stort fremmøde....

Bemærk at billederne af den hvide volvo som brænder lidt dæk er taget mens kælderen er tom.!

• #14   7. jan 2007 Jeg var køret langt for at kigge, det var første gang jeg var i viborg. Stort fremmøde, synes jeg. Minus var at der var nogle der køret hazdert.

• #15   7. jan 2007 det lader sig til at det har er et sted hvor mand brokker sig over alt så vil jeg også godt lige sige noget............

jeg syndes at alle dem der ikke kan finde ud af at bruge en skraldespand skulle tage sig ligt sammen. bare fordi at man ikke er der hjemme så kan man ikke tillade sig at smide det helle over alt. når der var sat skraldespande op..................................................................................

og alle dem der kørete rådent inde i kældren hvor der var mange mensker var ikke nogle af de lokale folk og dem der gjore det skulle have en røvful................

men ellers så var det et godt træf masser af mensker og biler.

men ellers så var det et godt fræf.

• #16   7. jan 2007 ja var et fedt træf men ja dem der kørte råddent var heller ikke nogen jeg havde set før var en mørke grøn golf 1 så jeg og en mørk golf 3 vr6 lå der osse og kørte helt åndsvagt

• #17   8. jan 2007 synes bestemt det var et godt træf, rigtig hyggelig med massen af folk og go stemning. Med hensyn til de kanon slag var jeg oven på da en af dem blev skudt af og jeg så nogen unge løbe da fra bagefter.

Kommentér på:
træf viborg

Annonce