{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

2 X DFB {{forumTopicSubject}}

For lige at få det hele på det rene, vil jeg lige poste hvad Flemming Jay fra Vmax har skrevet i en tidligere tråd.

DFB FLYTTER IKKE!
Danmarks Flotteste Bil bliver stadig afholdt på Vandel!
Der er fremkommet rygter om, at DFB/Danmarks Flotteste Bil skal ’flyttes’ – dette er naturligvis IKKE sandt – DFB er som altid en del af DHB, som i år foregår 1.-3. juni 2007 på Flyveplads Vandel.

<!--[if !supportEmptyParas]-->

Danmarks Flotteste Bil/DFB opstod i 2001 på foranledning og idé af den daværende chefredaktør på Vmax, Henrik ’Henke’ Larsson. Han forelagde idéen for de to (meget konkurrerende) butikker Bilxperten og Bildillen, der begge gav deres opbakning til idéen, som blev lanceret af Vmax.

I 2003 blev Bildillen så den faste samarbejdspartner/sponsor for DFB, men naturligvis stadig underlagt hele arrangementet DHB/Danmarks Hurtigste Bil, der nu i år afvikles for 10. gang!

Samarbejdet blev således, at Bildillen, ved Steffen Dam, købte sig ind på arrangementet ved at påtage sig afviklingen af DFB for Vmax – altså det logistiske opsæt mv., men naturligvis fuldt og helt underlagt hele DHB-arrangementet med alt hvad deraf følger af tilladelser, sikkerhed, bevilling, afspærring, ansvar i relation til myndigheder osv. Altså har DFB aldrig i ordets egentlige forstand været et selvstændigt arrangement – men blot en integreret del af DHB.

Efter DFB i 2006 blev der foretaget en evaluering mellem parterne, der bl.a. udtrykte helt forskelligartede holdninger til f.eks. markedsføring af direkte konkurrerende aktiviteter under DFB, sammen med et par andre utilfredsstillende forhold. På dette grundlag ønskede Vmax nødvendigvis at minimere muligheden for misbrug af DFB til andre arrangementer – umiddelbart blev der opnået en mundtlig løsning, som Bilxperten dog helt trak sig fra, uden yderligere forhandlinger ved udmøntningen i en skriftlig aftale.

Næste aktion fra Bilxperten har så været at – helt fejlagtigt – at fremføre på firmaet Streetfires (hvoraf en af ejerne også er medejer af Bilxperten) hjemmeside, at DFB skulle være flyttet.

Intet er mere forkert! DFB/Danmarks Flotteste Bil afvikles som ALTID under DHB på Flyveplads Vandel til sommer.

Vmax kommer nu med helt nye og totalt uvildige dommere, der, sammen med publikums SMS-afstemning, kårer den eneste rigtige vinder af DFB – Danmarks Flotteste Bil!

Vi ses!



Det vil altså sige at der afholdes DFB ved DHB som altid af Vmax

Og.. Der afholdes også DHB ved F&F carshow i Fredericia af bilxperten og streetfire.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 X DFB
  • #1   26. feb 2007 Yes yes, altid godt at vide smiley

  • #2   26. feb 2007 ja håber altså at det er SIKKERT nu... er snot forvirret

  • #3   26. feb 2007 Føj for fanden siger jeg bare... Det er ligesom to børn i en børnehave der ikke kan blive enige om hvem der havde legetøjet først..

    Jeg holder mig nu til arrangementet i Fredericia, da jeg føler at VMAX med deres arrangement lægger mere vægt på fest fremfor det det egentlig drejer sig om, bilerne. Men det er så min holdning og en helt anden diskution.


  • #4   26. feb 2007 Og.. Der afholdes også DHB ved F&F carshow i Fredericia af bilxperten og streetfire.

    mon det nu osse kan lade sig gøre..??? :o)


  • #5   26. feb 2007 Dette indlæg er kun skrevet for at afklare over for alle folk, hvad det er der sker..

    At Vmax og Bilxperten ikke kan enes er jeg som sådan ligeglad med.

    Jeg prøver bare at hjælpe alle dem som ikke kan hitte rede i hvad det er der foregår..


  • #6   26. feb 2007 ok dk

  • #7   26. feb 2007 http://www.vmax.dk/category/first/134 står her :o)

  • #8   26. feb 2007 Andreas S <-- Nu mener du vel DFB smiley

  • #9   26. feb 2007 Lad nu det emne ligge indtil det er 100% afklaret, hvor skuffet bliver folk ikke hvor de kører til DHB og det så ikke er der alligevel eller omvendt.

    Og nej jeg gider ikke og diskutere mere når en masse af Benjamin forlagets ansatte sidder herinde og grisser både mig og BilXperten til, selvom jeg intet har med det af gøre andet end at jeg kender nogle af de ansatte.


  • #10   26. feb 2007 Og bare fordi at Vmax skriver noget efterfølgende betyder det jo ikke at det er rigtigt, der findes tons vis af debatter rundt omkring på nettet.

    http://www.vagcars.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=135797

    Og det med at BilXperten selv er dommere og får deres egne biler til at vinde er på ingen måde sandt, det er uafhængige dommere, og der har aldrig været en BilXpert sponsoreret bil som har vundet.


  • #11   26. feb 2007 http://www.vagcars.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=135797 er FAKE... Bilx har fundet på det hele fordi de vil ha fler penge

  • #12   26. feb 2007 Fat nu bare at det er 100% afklaret !

    www.vmax.dk kan man læse at de afholder DFB det er skrevet i dag.

    www.danmarksflottestebil.dk kan man læse at de afholder DFB i Fredericia.

    Ergo bliver der afholdt 2 X DFB i år.

    Læs dog hvad der bliver skrevet før i udtaler jer.

    Jeg har KUN skrevet dette indlæg for at folk ikke skal være i tvivl mere. men det er i åbentbart stadig...

    Og jeg har absolut intet med nogle af arrangementerne af gøre. Ville bare hjælpe folk, da der var en del forvirring.

    Jeg kommer til begge arrangementer. Vil sku ikke gå glip af hverken det ene eler det andet event.


  • #13   26. feb 2007 Sandheden er vidst nærmere at begge parter behandler den her sag dybt uprofessionelt. Det er hvad der sker når det er en flok drenger... der står for at håndtere det, og ikke folk med en smule leder erfaring.

    Jeg synes det er trist/tragisk at vi år efter år skal ligge øjne til de her smæde kampanger. Bil Experten/Bil Dillen/ Streetfire, er ikke spor bedre.

    Deres terminologi, og små forsmåede indlæg er jo lige ledes også kun halve sandheder. De gør det næppe for deres blå øjnes skyld. Naturligvis handler det om penge for dem også, selv om de får det til at se ud som om at for dem er der ren fornøjelse.

    Det er utroligt man ikke kan trække sig ud af en aftale, uden at skulle råbe op om det, og svine de andre til.

    Hvis man er den professionele forretnings mand man gerne vil give sig ud for at være, må man håndtere den slags i stilhed, og reklamere for sit eget produkt, uden at svine nogen til.



  • #14   26. feb 2007 Jeg kommer også til begge arrangementer og udstiller til DFB begge steder med min nu mere ombygget Calibra....

  • #15   26. feb 2007 lad nu bare bilexperten og benjamin slås indbyrtes..

    i skulle jo i stedet for være glade for at der i vores lille land stadig er flere og flere der prøver at stable arrangementer på benene..

    men at jeg gider ikke dit eller dat, fordi din far har sagt at min mor sutter bedre end din søster..
    come on... deltag dog bare i hvad i vil og så knyt..

    DHB
    DFB
    STREETFIRE
    HOLEBY

    dejligt at kunne vælge..
    ikke dejligt at høre at der er nogle der altid skal brokke sig, over at der bliver gjort noget for at i kan købe jer til en oplevelse..

    penge er nu stadig drivkraften i lille dk..
    mon ikke penge var årsagen til at RX prøvede at presse deres betalings arrangement i gennem som motorsportsdag.. uden de rigtige forsikringer, som så gjorde at bregntved som ejer vandel aldrig lukker dem ind igen..
    og foresten også gjorde at der var lige ved at blive lukket for alt med biler på vandel..
    men det blev der ikke og det kostede vist en pæn sjat at rode bod på hva RX næsten havde ødelagt..
    men det betalte benjamin og det var jay der fik ordenet det igen..

    vi ser der ude i det danske træf land


  • #16   26. feb 2007 Nemmerlig skovbamsS..

    Lad os få nogle flere events at vælge imelem..

    Jeg vælger at komme til dem alle. Så kan i andre selv vælge hvad i vil.

    At Vmax og Bilxperten ikke kan enes om regningerne er jo trist.. Men intet er ikke så ondt at det ikke er godt for noget.. Nu har vi i lille DK fået ikke mindre end 2 konkurrencer med stylede biler.. og det syntes jeg faktisk er fedt.. Bare forvirende at de så hedder det samme..



Kommentér på:
2 X DFB

Annonce