{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.908 visninger | Oprettet:

:,( kan ikk forstå det {{forumTopicSubject}}

min ven allan og min kæreste og mig, var på vej hjem fra esbjerg i nat, allan var meget træt så han kørte ind til siden og sov en time, og så kørte vi igen, så kom vi ud fra struer, og så kom der en mod kørende, og han kørte over i vores side, og så råber han nej, og så siger det bare klask, og vi ruller 2 gange rundt, så da vi lander vi på siden og ( mig og min kærste havde sele på) kigger jeg over på min kæreste og hun sidder bare og stiger ud i luften og siger ikk noget da hun er i chock, så sparker jeg forruden ud, og så får jeg min kæreste ud, og så går jeg tilbage til allan som ikk bevæger sig, og vi ringer 112, og så kommer de og tager ham med i bil en, vi kommer så os med i en, da min kæreste har slået sig, og så kommer der 3 mere og 4 politibiler og så kommer falck og fjerner bilen, vi bliver kørt på hospitalet, og så da min er klar til at komme hjem, så kommer der en læge og siger at de er kede af at sige det, men han var altså død, men han kunne ikk mærke noget da han havde brækket nakken,

fuck man det er noget lort, jeg har mistet min bedste ven :,(

havde han bare haft sele på, så var han ikk død, men det kan man jo nemt sige nu

det jeg prøver at sige er at i skal huske at tage selen på, det er sku ikk noget der er sjovt at prøve det her :,(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  :,( kan ikk forstå det
Kommentér på:
:,( kan ikk forstå det

Annonce