PittBull Race Festival ’04 {{forumTopicSubject}}
Jeg vil starte med at sige at det langt fra var perfekt!
Men jeg vil godt have at folk skal tænke på at det var første gang at vi lavede en event overhovedet.
Fejl: Vi skal bruge længere tid end 3 måneder til at reklamere i for det første. For det andet så havde vi problemer med at få firmaerne til at være med da vi ikke kunne henvise til noget tidligere event, hvilke resulteret i at det hele er betalt af egen lomme! Cult kom ikke da vi ikke kunne sælge over 750 billetter i forsalg hvilke ville være nok besøgende for cult. Der til kan vi sige at selv om der kun var solgt 350 i forsalg kom ca. 1200 besøgende. Det lyder så af mange men en tredje fejl vi lavede, var at vi startede alt for tidligt! Vi skulle først have startet kl. 16 fordi at folk smuttede efter at de havde været der i et par timer. Hvilke resulteret i at der ikke var mere end ca. 200 besøgende tilbage da vi startede festen om aften. Det var rigtig synd da der var mange ting som ikke blev set. Der stod ca. 80 mennesker da stripperen og Fuld Pensum optrådte. De lavede et fedt show men det var sq skuffende at der ikke var flere der så showet. For at gøre det lidt kort så er vi godt klar over at der er en masse ting der manglede og som skal laves bedre. Som et program på dagen til at starte med, bedre planlægning, mere PR, flere aktiviteter, flere sponsere og der er helt sikkert meget mere. Vi har i hvert fald lært meget!
Personligt syntes jeg at det er gået godt på tros af de fejl og mangler der har været og vi vil sige tak til de få firmaer og personer som troede på os og gjorde det muligt!
Vi har lavet et forum på www.pittbull.dk hvor i kan skrive ris, ros og idéer.
Hurtig link: http://www.pittbull.frac.dk/Forum/index.php?c=14
Billederne kommer snarest..!
okt 2003
Følger: 305 Følgere: 303 Biler: 5 Emner: 61 Svar: 673
Tjah, du har så ret i de få ting du nævner. Jeg forbandt ordet "Race Festival" med lidt mere end 2 boder med mini-mc´er, et par tøjboder og en tatoo-bod.
Men, her er de gode ting:
1. Plus for at overhovedet at tage initiativ til sådan et arrangement.
2. Plus for den lækre store grund, med masser af plads og bar og spisesteder.
3. Plus for brænder-pladsen, den var der mange der blev glade for.
4. Plus for at I selv kommer med idéer til forbedring.
I det hele taget - RESPEKT og tak for sidst !
Og til alle dem, der piver over, at der aldrig bliver holdt bilarrangementer og lovlige brænderfester - HVOR FA**N BLEV I AF ???? 1200 mennesker er for tyndt !!
Jeg håber, at successen bliver MEGET større næste år!
dec 2003
Følger: 1 Svar: 3
maj 2004
Følger: 96 Følgere: 91 Biler: 3 Emner: 176 Svar: 2.755
jul 2004
Følger: 43 Følgere: 42 Biler: 2 Emner: 16 Svar: 64
PittBull Race Festival ’04