{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Til alle fra FYN!!! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen...

Nu har jeg i flere år kommet på hydro i Odense for at komme videre ud på stregen senere, men nu bliver der åbenbart kørt ude ved den gamle losseplads ved Otterup-landevejen.

Der var RIGTIG mange som ikke er helt tilfreds med dete!!

jeg vil gerne så lidt for at arangere noget et andet sted.

Er der nogen der vil give mig ret i det ovenstående, eller som evt kan komme med nogle forslag på et sted der kan køres?!
- Helst ikke alt for langt fra Odense, da mange ikke vil kører alt for langt.

Jeg ved interessen er stor, hvis vi fnder et ordentlig sted i stedet for det "lorte-stykke", uden lys osv...

Glæder mig til at hører fra jer!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til alle fra FYN!!!
  • #1   8. apr 2007 Jeg var ude på Lindø Værftet i sidste uge og der er da åbent til at man kan kører, så hvad er problemet?

• #2   8. apr 2007 fragtcentralen er det gamle sted

• #3   8. apr 2007 ude ved lossepladsen er ihværtfald et skod sted. det burde kunne gøres bedre.

• #4   8. apr 2007 førhen blev der kørt på den strækning i 9år i træk før politiet lukkede det.. nu er den åben igen, den rigtige strækning så tror ikk du får den store opbakning der..

er kommet derude i 6år og den bedste strækning der til dato har været var fragtcentralen..

• #5   8. apr 2007 hørte noget om hvis man køre race ved fragtcentralen får man 2500 i bøde. ved ikke om det passer, men udelukket hvis det er sandt.

• #6   8. apr 2007 Der har bare været lukket for porten ude ved Lindø, men frstår heller ikk hvorfor der ikk bliver kørt derude hvis der er åbent?

Hmm ja okay så er der ikke meget opbakning hvis folk er så vilde med det "gamle" sted hvor det eneste man kan se, er hinandens smøger.

Kubare godt være der var andre der var enige med mig om stedet ved fragtcentralen smiley

• #7   8. apr 2007 Fragtcentralen:
    er privat ejet, koster 2500 pr. snude at blive snuppet derude !

Lindø:
    er blevet terrorsikret derfor porten er låst i weekenderne, et er de glemmer at låse den, noget andet er at politiet jævnligt kiger derud samt vagten pga. sikringen.

Lossepladsen:
    Kan slet ikke forstå der er blevet kørt derude i 9 år.
    Alt for mørkt, mangel på plads til tilskuernerne, skovområdet i slutningen af strejkningen, hvor en hjort vil slå pænt hårdt !!

Konklusion:
    Odense mangler seriøst et fornuftigt sted at kunne race af på, og hvor sikkerheden er i top.

• #8   8. apr 2007 der bliver hele tiden snaqkket om langeskov.... der skulle være et område tæt på motorvejen.. nemt at komme til og fra og det skulle ikke ligge længer væk end lindø... det var da en mulighed ... men kender ikke alt info om stedet....

• #9   8. apr 2007 Ja nogen der ved noget om langeskov stedet?!

Kenneth: Forstår heller ikke der er kørt derude i 9 år...

• #10   8. apr 2007 tag turen til herning i eftermiddag/aften. det lyder til at der kommer mange. og det starter kl 16.00. ved messecenter.

• #11   9. apr 2007 undskyld mig men forfanden en gang bræk der bliver fyret at her.

ja der er mørkt ude ved lodsepladsen på denne årstid og så hvad der startede vi med at køre for 17 år siden. det er det bedste sted masser af muligheder for at paker. hele vejen ned i den anden ende. og fordi du ikke får lidt lys.

fragten er udelukket bliver du taget der ude koster det ja 2500 pr snude også for tilskuger. da det er privat område. det var svaret da vi blev smidt væk der ude fra.

lindø har givet rent udmelding at vi skal forsvinde og at bliver vi taget det ude vanker det og det var også politiets udmelding for ca 1 måned siden.

en anden ting hvis alle gad høre hvad vi siger til jer til infomøderne og at i gider saamle jer kunde vi nok finde en løsning på problemet. os der køre vis lodsepladsen er dem der arbejder på at finde løsninger og bane. men solidaiteten er lig med 0,000002 % og en flok brokke hoveder. der er en foreninge der har arbejdet på dette problem siden 2000 men da vi ikke er medlemmer nok kan vi ikke gøre indflydelse og så er det lige meget hvor mange der kommer på tanken. så længe de ikke er medlem i en foreninge kan i få 0 og en skid fra kommunen. fynboer er det dummeste folkefær af alle gaderacer siden 1999 har hver mand kæmpet sin egen kamp forgæves. i stædet for at stå sammen som vi gjorde i 1990 og frem til 1996 da vores enste færdselsuheld skete.

så kom til info møderne og meld jer ind i en forening. vi er på tanken hver lørdag. og det er kun 250kr pr år.

• #12   10. apr 2007 Jeg vil gerne melde mig på tanken til jer, men hvem er i? hHvor står i? Og køre vi så i samlet flok ud på fx losse pladsen. I lørdags ville jeg vildt gerne med ud at race, men ingen ved hvor i køre hen og da i ikke er på lindø mere er odense sådanset ret stort at lede efter et par streetracer når man ikke har den fjerneste anelese om i køre på lindø, fragten, langeskov eller lossepladsen...

Hvr krte i i lørdags, og hvordan får man afvide lørdag på tanken hvor der bliver kørt henne?

• #13   11. apr 2007 Jeg er også frisk på at ryge ind i foreningen, så der kan blive gjort noget ved dette....

mHm.. Mundlort?
    - Halvdelen af dem jeg kender, vil ikke kører pga af det mørke stykke ved lossepladsen.
    Det er ikke mndlort,bare alm fakta...

Så lad os stå sammen og finde et fornuftig sted...

Kommentér på:
Til alle fra FYN!!!

Annonce