Til alle fra FYN!!! {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen...
Nu har jeg i flere år kommet på hydro i Odense for at komme videre ud på stregen senere, men nu bliver der åbenbart kørt ude ved den gamle losseplads ved Otterup-landevejen.
Der var RIGTIG mange som ikke er helt tilfreds med dete!!
jeg vil gerne så lidt for at arangere noget et andet sted.
Er der nogen der vil give mig ret i det ovenstående, eller som evt kan komme med nogle forslag på et sted der kan køres?!
- Helst ikke alt for langt fra Odense, da mange ikke vil kører alt for langt.
Jeg ved interessen er stor, hvis vi fnder et ordentlig sted i stedet for det "lorte-stykke", uden lys osv...
Glæder mig til at hører fra jer!
mar 2007
Følger: 37 Følgere: 36 Biler: 5 Emner: 79 Svar: 672
jan 2007
Følger: 258 Følgere: 204 Biler: 29 Emner: 267 Svar: 9.024
jan 2004
Følger: 30 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 70 Svar: 261
nov 2004
Følger: 136 Følgere: 143 Biler: 2 Emner: 71 Svar: 703
er kommet derude i 6år og den bedste strækning der til dato har været var fragtcentralen..
jan 2004
Følger: 30 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 70 Svar: 261
apr 2004
Følger: 29 Følgere: 27 Biler: 7 Emner: 95 Svar: 128
Hmm ja okay så er der ikke meget opbakning hvis folk er så vilde med det "gamle" sted hvor det eneste man kan se, er hinandens smøger.
Kubare godt være der var andre der var enige med mig om stedet ved fragtcentralen
jan 2004
Følger: 141 Følgere: 138 Emner: 106 Svar: 1.707
er privat ejet, koster 2500 pr. snude at blive snuppet derude !
Lindø:
er blevet terrorsikret derfor porten er låst i weekenderne, et er de glemmer at låse den, noget andet er at politiet jævnligt kiger derud samt vagten pga. sikringen.
Lossepladsen:
Kan slet ikke forstå der er blevet kørt derude i 9 år.
Alt for mørkt, mangel på plads til tilskuernerne, skovområdet i slutningen af strejkningen, hvor en hjort vil slå pænt hårdt !!
Konklusion:
Odense mangler seriøst et fornuftigt sted at kunne race af på, og hvor sikkerheden er i top.
maj 2005
Følger: 53 Følgere: 50 Biler: 9 Emner: 103 Svar: 462
apr 2004
Kenneth: Forstår heller ikke der er kørt derude i 9 år...
aug 2004
Følger: 58 Følgere: 54 Biler: 5 Emner: 169 Svar: 526
nov 2004
Følger: 59 Følgere: 53 Biler: 2 Emner: 90 Svar: 1.144
ja der er mørkt ude ved lodsepladsen på denne årstid og så hvad der startede vi med at køre for 17 år siden. det er det bedste sted masser af muligheder for at paker. hele vejen ned i den anden ende. og fordi du ikke får lidt lys.
fragten er udelukket bliver du taget der ude koster det ja 2500 pr snude også for tilskuger. da det er privat område. det var svaret da vi blev smidt væk der ude fra.
lindø har givet rent udmelding at vi skal forsvinde og at bliver vi taget det ude vanker det og det var også politiets udmelding for ca 1 måned siden.
en anden ting hvis alle gad høre hvad vi siger til jer til infomøderne og at i gider saamle jer kunde vi nok finde en løsning på problemet. os der køre vis lodsepladsen er dem der arbejder på at finde løsninger og bane. men solidaiteten er lig med 0,000002 % og en flok brokke hoveder. der er en foreninge der har arbejdet på dette problem siden 2000 men da vi ikke er medlemmer nok kan vi ikke gøre indflydelse og så er det lige meget hvor mange der kommer på tanken. så længe de ikke er medlem i en foreninge kan i få 0 og en skid fra kommunen. fynboer er det dummeste folkefær af alle gaderacer siden 1999 har hver mand kæmpet sin egen kamp forgæves. i stædet for at stå sammen som vi gjorde i 1990 og frem til 1996 da vores enste færdselsuheld skete.
så kom til info møderne og meld jer ind i en forening. vi er på tanken hver lørdag. og det er kun 250kr pr år.
aug 2003
Følger: 20 Følgere: 19 Emner: 63 Svar: 1.332
Hvr krte i i lørdags, og hvordan får man afvide lørdag på tanken hvor der bliver kørt henne?
apr 2004
mHm.. Mundlort?
- Halvdelen af dem jeg kender, vil ikke kører pga af det mørke stykke ved lossepladsen.
Det er ikke mndlort,bare alm fakta...
Så lad os stå sammen og finde et fornuftig sted...
Til alle fra FYN!!!