{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
481 visninger | Oprettet:

Træf på Midt-sjælland? {{forumTopicSubject}}

Hey folkens... vi plejer at samles 20-30 biler på Næstvedvej i Sorø tirsdag aften kl 18.30. Hvis i har lyst til at komme en flok forbi fra andre byer, så er i meget velkomne! Der kommer somme tider folk fra Skælskør og Slagelse, men er der ingen fra Ringsted, Stenlille, Holbæk og andre forholdsvis nærtliggende byer, som har lyst?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træf på Midt-sjælland?
  • #1   6. maj 2007 Er det ikke hver torsdaG? eller er det flyttet til tirsdag ?? et stykke tid siden jeg har været der smiley

• #2   7. maj 2007 Steffen C

Kan desværre ikke nå og skrabe team holbæk sammen så hurtigt.. men vi vil da kigge på det og så evt en anden dag kigge forbi.

Mvh
    Casper
    admin

Http://www.Holbaekogomegn.dk

• #3   7. maj 2007 Til Bedal... det er et par år siden, at vi kørte om torsdagen... Det var sindsyg godt, men til sidst var der så meget bøvl med politiet... så har man ikke rigtig holdt noget i byen i et par år, men nu er der så kommet lidt gang i den igen, men vi skulle gerne op på det plan, som vi var på for 2 år siden smiley Det var nice. Det var dengang de unge drenge kørte Toyota Svinekam og CRX smiley Så nu er det så blevet til tirsdag... nok ved et tilfælde smiley Til Casper S: -Ja, få nogle til Sorø... om ike andet, så næste tirsdag, eller send mig dit mobilnummer over mail, så skal jeg give lyd fra mig, når vi holder noget.

• #4   7. maj 2007 Hej steffen
    vi er nok også nogle stykker fra jyderup og omegn
    der måske kunne finde på at tage der til en tur
    jeg skal kan bare ik imorgen men jeg kommer næste tirsdag hvis der er noget der.....
    mvh Dennis....

• #5   8. maj 2007 I er selvfølgelig velkomne næste uge... send mig dit mobilnummer, så skal jeg give dig en melding, hvis det er aflyst, eller der er nye oplysninger.

Kommentér på:
Træf på Midt-sjælland?

Annonce