{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

Japsertræf Hjørring Lørdag kl.10-17 {{forumTopicSubject}}

Ja så er tiden kommet til at vi starter vores Japsertræf op, denne gang er valget faldet ud til Bilxperten i Hjørring som på denne dag disker op med rabatter på hele 25%, altså nul moms på alle vare i butikken, så næstefter at vi mødes for at kigge på de andres flotte biler er der jo her en mulighed for at gøre nogle gode indkøb inden vinteren...

Vi starter Lørdag d.10/11-2007 kl.10:00 på adressen:

Bilxperten Hjørring
Frederikshavnsvej 90
9800 Hjørring
Tlf.: 9890 1898

Hvis man vil kigge lidt inden er der her et link til dem: http://www.bilxperten.dk/default.asp?shopID=15

Da vi ikke i den nye klub før har haft disse træf vil jeg lige opsumere lidt omkring vores Japsertræf:...

Jeg startede i sin tid Japsertræfne op da jeg var hos Euromaster i Aalborg og på det tidspunkt var medlem af den anden nissanklub med det formål at samle alle landets japserklubber til at mødes i stedet for at vi andre altid kun så på vores egne vogne, og det viste sig hurtigt at være en god ide, vi samler i snit et sted mellem 40-70 biler pr. træf, men bedst af alt vi mødes med en masse andre søde og rare mennesker som er lige så tosset med deres biler som vi er (de har bare ikke lært at vælge rigtigt endnu : ).
Så derfor kan jeg godt love at der normalt kommer mange til disse træf. Det er også meningen at vi flytter rundt med disse træf i landet for at alle kan få en chance for at deltage.

Grundet de problemer som vi har haft desværre i den gamle klub har disse træf ligget stille hen, men det laver vi nu om på engang for alle...

Til sidst skal jeg lige påminde alle om at der til disse træf ikke på nogen måde må køres eller opfordres til vild kørelse, vi har altid kontaktet det lokale politi og infomeret dem om vores træf, og hvis det skulle ske vi ser nogen fra en af vores klubber gør det vil de blive smidt ud på stedet...

Så opfør jer pænt gutter, ganske som i plejere, vi skulle jo gerne kunne beholde vores samarbejds partnere og altid være velkommen hos dem igen...

Mail er sent rundt til de andre Japserklubber....

Mvh. Mogens Pedersen
Formand Nissanclub.dk
www.nissanclub.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Japsertræf Hjørring Lørdag kl.10-17
Kommentér på:
Japsertræf Hjørring Lørdag kl.10-17

Annonce