{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

race igen på ferø!!!!! {{forumTopicSubject}}

har fået denne besked på sms:

hey så håber vi på noget race lørdag 4/12! VI MØDES kl 20,30 på farø resteplads lige op af motor vejen. vi snakker lige allesammen om hvor vi evt køre hen og køre race:

kigger selv forbi --- der er lidt billeder fra sidst på www.slavteren.tk under fotoalbum hvor sydhavsrace stod for det møde... denne gang kender jeg dog ikke initiativ tagerne...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  race igen på ferø!!!!!
  • #1   2. dec 2004 hey jeg vil bare sige jeg syntes det er lidt langt ude at andre laver træf lørdag og sådan når der holdes søndag også de steder vi bruger tid på at finde... det er meget mærkeligt der er jjo en mening med vi har gang i det vi har gang i pga der aldrig var noget her nede så hvorfor er alle lige pludselig igang pga det hmm fatter det ik i ødelægger det et sted jo hvis i kan se det...

MVh MICK

• #2   2. dec 2004 jamen mick der er jo ikke lige 200 steder at køre på lolland så det er klart at folk bruger de steder der er.....

jeg fandt i sin tid stedet ved kima i holeby hvor vores klub Gazpedal kørte..... og jeg hyler ikke over at i osse bruger stedet,,,,,

så mick tør øjne og tag sætte nye dæk på og brænd dem af næste gang,.,,,,

• #3   2. dec 2004 ja det rigtigt pga vi blev enige om efter flere ønsker for deltagere at vi skulle lave det hver 2 weekende så vi holdte pauser så måske der var mindre mulighed for strissere.... men okay vi kan ik bestemme det sååå men okay bare mærkeligt andre lige pludselig også har lettet røven (sorry udtryk) efter vi har taget initiativ til at lave en klub og sådan eller var der aldrig noget derfor
    MVH MICK

• #4   2. dec 2004 Nu bor jeg ikke lige der nede, men en motorvej ved Nykøbing?... Dooh? HVOR?

• #5   2. dec 2004 undskyld jeg blander mig men det der kede sms og at skrive det her inde er nok det dummeste pga i kan se hvordan det gik ved føtex panserne kigge rjo nok også her inde og sms´en slipper også ud sååå stol trykt på det derfor bruger vi ingen af delene kun et godt råd bare til lidt hjælp gutter

• #6   2. dec 2004 mick,.... folk har bare fået blod på tanden over det... jeg er da ikke i nogen klub,, og kommer det heller ikke før cona'en køre,,,,,,,, jeg kan godt bare lide det miljø... og den hygger der er ved det....

det med pause er jo kun for dem der ikke gider hver weekend,,, jeg er sku lige glad kommer når jeg har løst og der er noget,,,,, det med politiet holder ikke de kommer hvis der bliver ringet til dem,,,,

• #7   2. dec 2004 SImon, det er ved Nørre Alslev afkørslen, der de fik bygget noget holdeplads ting for 2-4 år siden.. hehe
    Det ligger nu 20-25 km fra Nyk. hehe

• #8   2. dec 2004 nej der drejer man af til nøre alslev.... man skal drej af mellem broerne,,,,,,, mod bogø

• #9   2. dec 2004 Der ved cirkelen, det er ved Estilskrup (efter nørre alselv), men der er ingen stor p-plads, eller jo, så skal man bruge Kro'ens, men så tror jeg først der bliver ballade (kender ejens datter, far'en kan godt være sur *hehe*)

• #10   2. dec 2004 Jeg er fra kbh, men har lavet 6 år på falster, så kender lidt af området.

Som sagt har Nørre Alselv en p-plads (første afkørselv efter broen på falster)..

Men ellers måske nede bag Hardi (staveplade) der plajer at være dødt om aften.

Om jeg kommer på lørdag, tror det ikke.. hehe
    Skal nok i byen med vennerne der nede..

• #11   2. dec 2004 .. Tja, men måske længere nede, Der plajer ikke være det vilde politi, måske den lokale landbetjent, Fritz ;D

• #12   2. dec 2004 jeg kommer osse i den gamle bx'er.... med ( rigtige mænd er bunderøve i bagruden)....

• #13   2. dec 2004 jep... det kan du tro....

• #14   2. dec 2004 ja var osse hende jeg fik den af... ja kender en del der er i det miljø,,,, så gør mit.... for der er ikke noget bedre end en aften med lidt bil geil...... savner bare cona'en... at køre i... men kommer på vejen igen til foråret...

• #15   2. dec 2004 rusten.... og så skal jeg lige have 200hk 2,4 i stedet for de 170 af den 2,2 som jeg har lavet der ligger i,,,

• #16   2. dec 2004 ok,,, ja min skal osse males og alt det,,,

Kommentér på:
race igen på ferø!!!!!

Annonce