Rally Gadebilstræf i 2004 {{forumTopicSubject}}
Hej Allesammen
Jeg roder med at arrangere et træf for Rallygadebiler. Det skal finde sted på Dyrehavsbakken engang i 2004. I er inviteret hvis I har en bil, som har været repræsenteret i WRC.
Cossierne er selvskrevne, men osse Subaruerne og en enkelt Toyota har sagt at de vil være interesserede i at deltage. Jeg regner med at kunne overtale en RS 200 til at komme, men tag og tænk over, om I kender til biler, som bør være repræsenteret til træffet. Det vil være helt fantastisk at få nogle Grp. B biler med, men osse andre - måske historiske, vil være dejlige at se. Som I nok kan se, er dette ikke et Ford træf, men en idé som jeg personligt gerne vil føre ud i livet.
Bakken har lovet at afspærre den række parkeringsbåse, som er nærmest indgangen til os, hvis de til gengæld får lov til at annoncere træffet i deres årsprogram. Det bliver naturligvis gratis for bilerne at deltage, ligesom jeg regner med at "gratis indgang til Bakken er noget vi får smidt i nakken".
Vi har osse et tilbud om at de kan etablere en "mållinje". Hvad kan vi bruge det til? Måske et "Turistrally", hvor vi kører en rute med forskellige steder på Sjælland, hvor folk kan se bilerne, eller andet. Alle gode forslag er velkomne.
Fordi bilerne holder samlet ved Bakkens betalingsanlæg, vil de være under konstant opsyn. Derfor har vi mulighed for at spise lidt mad sammen på en af Bakkens restauranter uden at bekymre os om bilerne imens.
Interesseret i at være med? Giv en melding her!
;O) M
okt 2002
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 25
Glemte lige at det jo faktisk ER gratis at komme ind på Bakken.
jan 2003
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 3 Svar: 22
men lyder som et godt arrangement, Vedstårup Teglværk har en ægte RS200 stående ik nogen replika ligesom den i V-max for nogle år siden, den som står i Vedstårup har været en af Stewart brødrernes kan ik huske hvem af dem.
MVH
Thomas D
okt 2002
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 25
Hvis vi forholdsvis hurtigt kan få tilbagemeldinger vedr. interesse, kan jeg måske skaffe nogle gode sponsorater til arrangementet.
;O) M
nov 2003
Følger: 26 Følgere: 79 Biler: 5 Emner: 131 Svar: 543
jeg ved bare ikke lige hvorfor jeg blev smit ud af bilgallari
men du har jo min mael grale@ladathomas.dk
hilsen thomas
Rally Gadebilstræf i 2004