{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

vejle den 16/2-2008 {{forumTopicSubject}}

vi er bare nogele drenge fra fyn der ville sige tak for en fed men kold aften.

undre mig bare over hvorfor folk stikker af når der bliver sagt politi. har i set for meget fast and furios. det er som en myretue.

det er kun i esbjerg de bliver holende som vi er nogen der også gør i odense om sommeren.

endnu en gang tak for en fed aften og kommer snart igen.

Hilsen Coop

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vejle den 16/2-2008
  • #1   18. feb 2008 Hehe efterhånden er vi mange fra fyn der køre til vejle.....
    men folk gik da lidt amok da der blev råbt politi hehe
    også skulle vi alligevel holde i kø for at komme ud...
    men folk ville vel bare væk inden politiet kom så de fulgte efter os til det andet sted.......

• #2   18. feb 2008 He he, jahh der var god stil over den flugt smiley Som om politiet kan dukke op ude midt på landet i løbet af 2 min smiley

Normalt plejer folk selv i vejle bare at holde og kigge og snakke lidt når politiet kommer forbi, også genoptage dysten når de er kørt igen..

Men mon ikke de har for travlt med at fange folk som brænder biler fortiden, så de ikke jagter os, som nøjes med at brænde dæk..

• #3   18. feb 2008 ja jeg tænkte bare på det så skide skægt ud og tænkte over om folk tænker på at selv om der er de første der kører og måske med lidt for meget fart på at det måske er dem der bliver taget.

nu har jeg kørt race på striberne i 18 år og har aldrig set nogen der havde så travlt som i lørdags. det var som at se en film.
    jeg skal heldig vis både have livrem og seler på når jeg skal køre og jeg nåede ikke en gang at tage dem på før 90% var kørt.

• #4   18. feb 2008 Det var en rigtig feed aften..... Vejle er sku besøget værd og især om sommeren...... men intet vejr næsten hehe nu skal jeg nok ikke overdrive kan holde folk tilbage.:)

Kommentér på:
vejle den 16/2-2008

Annonce