{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Kenneth C
Kenneth C
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 3

Besøg hos Glostru Politi :-/ {{forumTopicSubject}}

Så har kl.lige rundet de 3stykker, og er lige kommet hjem fra striben, det var sku fuck-up... Politiet var der, og jeg kørte selvfølgelig om kap mod en 406 men heldigvis kørte han hurtigere end mig og han blev stoppet for at køre 117km/t NEDTUR:-( Så han har fået betinget frakendelse af kortet....
Så gjore jeg noget dumt kørte tilbage, og holdte ulovligt og så kom politiet, og jeg skide bange for at de også havde målt mig, for så var kortet væk... Jeg gik så væk fra min bil og kom igen ca 1-1½time efter og den var på vej op på en FALCK-bil, så fik jeg af vide at jeg ku komme ind på glostru politigård og hente den.

Betjenten jeg snakkede med mål os begge men taget den der kørte hurtigst og det var jo 406:-) Så jeg var så heldig at slippe med skræken og få en bøde på ca.3000,- (tonedelys/-sideblink, holde ulovligt, stropelys og afhentning af bil af FALCK...

Nå men bedre end at få taget kortet... Så nu er jeg ret lykkelig, men alligevel en lorte dag....

Husk min site: www.TeamRieger.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Besøg hos Glostru Politi :-/
  • #1   4. okt 2003 De er tit fuck up politiet, og man skal ikke blive fanget af en politimand som har haft en dårlig dag. Hvis du havde nogle bannere på din hjemmeside kunne jeg trykke lidt på dem. Så var du lidt tættere på de 3000,- :o)

Kommentér på:
Besøg hos Glostru Politi :-/

Annonce