Fast & Furious Car Show her i weekende {{forumTopicSubject}}
Fast & Furious Carshow bliver det største bilshow nogensinde i Danmark.
Fast & Furious CarShow sætter rekord i Danmark med mere end 400 ombyggede biler og mere end 100 udstillere på samme show. Spektret dækker amerikanerbiler, tunede biler, stylede biler, racerbiler, rallybiler, udenlandske biler – kort sagt alt andet end kedelige standardbiler.
Alle med bare den mindste interesse for biler bliver blæst omkuld, når dørene åbnes til Danmarks flotteste udstilling af ombyggede biler og biludstyr.
”Der bliver noget for enhver smag og noget for alle aldre. Vi har alle typer af de vildeste ombyggede biler, massevis af flotte piger, og ja her er endda også et tivoli og et børneland, fortæller direktør i Streetfire Holger Dueholm. sakset fra hjemmesiden Streetfire.
Sidste års antal besøgende ved Fast & Furious Carshow i Fredericia Messecenter skulle gerne tangeres – dengang gik 25.000 mennesker gennem dørene, og mindst det samme forventes i år. Der er nemlig skruet op for alle haner – der er mere af det hele – flere biler, flere udstillere, flere drift-kørere på banen og mere underholdning i det hele taget.
mar 2007
Følger: 39 Følgere: 36 Biler: 4 Emner: 48 Svar: 256
Kommer de fedeste biler, og de fedeste shows... !
mar 2007
Følger: 39 Følgere: 36 Biler: 4 Emner: 48 Svar: 256
Men skal nok blive super alligevel !
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 46 Svar: 66
feb 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 2 Emner: 40 Svar: 479
aug 2003
Følger: 48 Følgere: 47 Biler: 5 Emner: 43 Svar: 861
jan 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 49
tror det er først gang jeg har set så spækket et program.
det her det tegner godt for fremtiden i lille Danmark.
Vi tog præmier i Norden, tror ikke det varer længe før vi kan blande os med de helt tunge, hvis den her interesse fortsætter.
Streetfire, det er kanon det i gør for Dansk tuning styling kultur.
Stor ros og tak herfra.
jul 2004
Følger: 65 Følgere: 64 Biler: 4 Emner: 25 Svar: 163
Og prisen er sgu også iorden sys jeg!
Jeg skal også udstille bil på en stand dernede, for Japanerimport.dk
hvor skal i udstille, bilklubber? forretninger?
sep 2006
Følger: 150 Følgere: 165 Biler: 5 Emner: 82 Svar: 1.589
Men det bliver super.. er der hele weekenden.. kæresten stiller op til dca og udstiller for bilxperten odense nord...
Min egen når desværre ik og blive færdig.....
Fast & Furious Car Show her i weekende