{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

RULLEFELTSTRÆF-Wundergeil/RH Motorspor {{forumTopicSubject}}

Wundergeil vil gerne have muligheden, for at inviterer Jer til et rullefelts-træf i det nordjyske

Arrangementet foregår hos RH Motorsport i Bonderup, 9690 Fjerritslev og der bliver mulighed, for at teste bilens effekt på et rullefelt, samt at hygge med de fremmødte bil-entusiaster og se diverse vinterprojekter.

Pris for en måling er 300 kr.

DATO: 10. April kl. 10.00

Der bliver serveret kaffe/varm kakao samt finde gode tilbud på den opstillede salgsbod.

Alle bilmærker er velkommne !

For at planlægge selve dagen, vil jeg bede alle dem, som gerne vil have sin bil målt, at tilmelde sig på forhånd enten via mail ( joanna@wundergeil.dk) eller sms/opkald (+45 29635939). Biler, der tilmelder sig, har førsteprioritet på rullefeltet og det ville hjælpe mig UTROLIG meget hvis I gav mig besked.

Hvis I har andre spørgsmål, står jeg til rådighed på de ovenstående kontakt-muligheder, og ellers ser jeg frem til at se Jer og Jeres flotte biler !

PS: Hvis vejret tilader det, bliver der også mulighed for at købe pølser/mm fra en grill som bliver stillet op af en lokal Opel-klub, samt køb af sodavand.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RULLEFELTSTRÆF-Wundergeil/RH Motorspor
Kommentér på:
RULLEFELTSTRÆF-Wundergeil/RH Motorspor

Annonce