RULLEFELTSTRÆF-Wundergeil/RH Motorspor {{forumTopicSubject}}
Wundergeil vil gerne have muligheden, for at inviterer Jer til et rullefelts-træf i det nordjyske
Arrangementet foregår hos RH Motorsport i Bonderup, 9690 Fjerritslev og der bliver mulighed, for at teste bilens effekt på et rullefelt, samt at hygge med de fremmødte bil-entusiaster og se diverse vinterprojekter.
Pris for en måling er 300 kr.
DATO: 10. April kl. 10.00
Der bliver serveret kaffe/varm kakao samt finde gode tilbud på den opstillede salgsbod.
Alle bilmærker er velkommne !
For at planlægge selve dagen, vil jeg bede alle dem, som gerne vil have sin bil målt, at tilmelde sig på forhånd enten via mail ( joanna@wundergeil.dk) eller sms/opkald (+45 29635939). Biler, der tilmelder sig, har førsteprioritet på rullefeltet og det ville hjælpe mig UTROLIG meget hvis I gav mig besked.
Hvis I har andre spørgsmål, står jeg til rådighed på de ovenstående kontakt-muligheder, og ellers ser jeg frem til at se Jer og Jeres flotte biler !
PS: Hvis vejret tilader det, bliver der også mulighed for at købe pølser/mm fra en grill som bliver stillet op af en lokal Opel-klub, samt køb af sodavand.
mar 2004
Følger: 70 Følgere: 71 Biler: 1 Emner: 133 Svar: 1.432
jul 2004
Følger: 24 Følgere: 22 Biler: 1 Emner: 56 Svar: 462
okt 2003
Følger: 305 Følgere: 303 Biler: 5 Emner: 61 Svar: 673
@Thor, det er desværre kun for for og baghjulstrunke - RH råder også over et 4*4 rullefelt, dog ikke én som er støbt ned, men på denne dag vil det desværre være for tidskrævende at tage den frem...
Man behøver ikke at få rullet for at komme, alle er velkommne, hyggen er lige så stor del af dette træf....
RULLEFELTSTRÆF-Wundergeil/RH Motorspor