{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang. træf i VOJENS
  • #1   23. apr 2005 Jeg endte med og få en bøde på 500kr da jeg kørte derfra, det jeg fik den for var at mit positions lys ikke virkede i den ene side, og betjenten sagde at normalt fik folk kun en påtale for det, MEN fordi jeg havde den fritids interesse jeg havde så fik jeg en bøde, fuck en nar røv

• #2   24. apr 2005 er det den røde vento???

• #3   24. apr 2005 arh hvad viste ikke der har været træf i vojens bor 5km derfra.

• #4   24. apr 2005 hvem var ham der stod og tog billeder til træffet både ude ved vejen da vi forlod kvickly p plads og ude hvor det skete.. håber ik han gir de billeder til panserne *s* ellers var det en udemærket aften..

• #5   24. apr 2005 Jeg tog kun billeder hvor det skete ....men kun til privat brug og med en klat på nr. pladerne smiley , hvorfor skulle panserne da også have dem ?!?!?

Tror ham gutten var fra en avis eller noget....så følg bla.:
    www.jv.dk
    www.mojn.dk
    http://haderslev.bynet.dk

• #6   24. apr 2005 www.vojensfoto.dk er han fra han tar billeder for forskellige aviser og den slags

• #7   24. apr 2005 Jeg syntes det var megafedt, men bare ikk de to som kørte fuldstændig råddent, de havde vidst også drukket lidt for meget. Jeg blev også stoppet af politiet på vej hjem, da de troede det var mig som havde kørt så råddent.Men jeg fik lov at køre igen da de godt kunne se min Bimmer ikk var sort. Men jeg syntes da at vi skal holde flere af det arrangementer... Eller Hva?

• #8   24. apr 2005 Vi vil fra arrangørenes side også sige tak for et fedt træf! det var lækkert at se at folk kunne beherske sig med deres kørsel... (pånær lige de 2 ovennævnte klaphatte)

Vi betegner det som en succes selvom vi ikke fik kørt (ret meget) ræs, det var fedt at så mange gad at bakke op om det. En stor tak til jer alle, for det fine fremmøde, og for at være med til at der for en gangs skyld sker noget i Vojens!

Ses vi lørdag d. 7/5? Det tror jeg nok vi gør, så sæt allerede nu kryds i kalenderen der!

• #9   24. apr 2005 Den store opmærksomhed fra politiet side kan man takke radio globus som har skrevet artikel og ringet til politiet for at høre hvad de vil gøre ved det.....pader !....de har også for lidt at skrive om så !

• #10   24. apr 2005 Ja, radioen gjorde det nok ikke bedre... Meeen mon ikke de var kommet alligevel, de kigger jo med herinde...

• #11   24. apr 2005 super aften i går...var lige forbi lidt senere på natten...KÆFT ET SVINERI ! det skal vi nok lige have hooket op i det der med oprydning...

• #12   24. apr 2005 Ja også en stor tak herfra, specielt for folks fine kørsel i by området og det minmale svineri på P-pladsen ved Aldi. Men der var stadig et par minusser, som vi håber folk vil tage under frakken og lære af til næste gang...

- Græset på tingvejen er ikke til at køre og lave håndbremse vendinger på !
    - Mødestedet ved Aldi er ikke til at lave brændere osv. !
    - Og for H..... PAS PÅ de andre tilskuere !
    - Og ryd op efter jer !

Dette er ikke myntet på særlig mange af de fremmødte, og folk ved nok godt hvem der bliver hentydet mest til !

God vind og vi ses Lørdag d. 7/5

• #13   24. apr 2005 Jeg skal ihvertfald ikke ud til vojens igen foreløbig, pga de fucking betjente der var til stede, de var da fuldstændig latterlige og høre på........

• #14   24. apr 2005 Der er ingen grund til at være sur på politiet, de gør jo bare hvad de skal. Din bil var ikke lovlig og det fik du en bøde for. Man kan jo regne ud at politiet vil være på mærkerne, især når det er første gang. De håber jo klart på at ved at "pisse territoriet af" at dette var en engangs forestilling... DET ER DET IKKE!!!!!!!!

Man kan så sige, at de burde ha brugt noget mere krudt på dem der kørte, så de var til fare for andre.

• #15   24. apr 2005 synes sku det er latterligt han siger til mig at normalt ville de ikke give folk en bøde for det min bil fejlede, men kun en påtale om at få det lavet, men fordi jeg var til stede der ude, ville jeg få en bøde, havde han mødt mig tidligere på dagen nede i f.eks vojens by, og fundet de samme fejl havde jeg ikke fået bøden, det er det der pisser mig af.... Han kunne sku da bare have givet mig bøden og så var det det, istedetfor og lukke alt det andet gylle ud....

• #16   24. apr 2005 mojne... Ja det var sku en kanon aften.. hva sker der den 7/5??? Har ikke lige fulgt så meget med her inde....
    Ham der var der.. var en der tog billeder til Vojens Ugeavis.. til forsiden..!

Ja jeg Var satme bange for at de der ville kører ind i min bil.. for de lavede koger og håndbremse vendinger omkring min bil.. PUHA!!! så kørte rimelig tidligt...

Men ellers var det mega fedt.. især da alle var samlet ude ved rådhus centeret!!

• #17   24. apr 2005 jeg syntes det var rart at se at Vojens endelig kom med på kortet ang. biltræf. så stor ros her fra til dem som stod for dette arrangement.

• #18   24. apr 2005 d. 7/5 er der træf igen... men mere info kommer smiley

Og tak for roserne, så er der sku noget ved at bruge ens tid på det her...

• #19   24. apr 2005 Glæader mig allerede mig som et lille barn.. hehehe....
    Håber der kommer endnu flere så... Ved ikk.. men kunne det ikk være fedt hvis det startede lidt tidligere.. så folk havde mere tid ti at gå rundt og kigge på biler....!

• #20   24. apr 2005 klart nok kommer da.. helt sikkert er jo ikk så langt hjemme fra... fremmødet var nu osse mere end man kunne forvente af sådan en lille by. rart at se...

• #21   25. apr 2005 Ja der var sgu chokerende mange biler, men helt ærligt så dur det ikke med ræs i vojens området. det er prøvet en gang før os på tingvejen og der gik ikke engang en time så var politiet der.... lad det blive ved et almindelig træf istedet, bare min mening..... Og lad os da så lige blive fri for ulrik hansen og henrik kristiansen's psykopat kørsel, spader man...

• #22   26. apr 2005 Jeg syntes bare det er i orden hvis folk vil køre ræs, og hva tid mødes vi næste gang? Ville da være godt hvis det var lidt før!

• Henrik B
    Henrik B Tilmeldt:
    apr 2005

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #23   27. apr 2005 Jeg vil foreslå at vi mødes kl 20, ved rådhuscenteret, som sidste gang. Når der er samling på tropperne, kører vi ud på Tingvejen (Danogips) som sidst!!

Kommentér på:
ang. træf i VOJENS

Annonce