{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fair måde a vinde på...?
  • #1   8. nov 2008 Nej, og jeg har aldrig fattet hvorfor det er ekstra fedt når damer har pimpede slæder, for de har som regel fået lavet det hele gratis eller kneppet sig til det

  • #2   8. nov 2008 jeg ville da ihvertfald ikke være stolt af det på samme måde.. og nej syntes enligt heller ikke det er fair

  • #3   8. nov 2008 hahahahahaha kneppet sig til det... Den udtalelse kræver fandme nosser, er der nogle kvinder der kan modbevis denne påstand.. hahahah

  • Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

    Emner: 24 Svar: 1.267
    #4   8. nov 2008 Henrik N

    X2

    var lige min første tanke


  • #5   8. nov 2008 der er kun fedt at komme i de forskellige blade, vinde til træff osv. hvis man har lavet lortet selv.

    men største delen af dem alle har da betalt sig fra det, eller købt bilen opgejlet.

    eller er det kun min overbevisning ?


  • #6   8. nov 2008 er det ikke lidt unfair at sige at de knepper sig til det.der er sku da mange piger som ka selv.og flere der uddanner si inden for autobrancen med finere karektere en vi andre har fået. jeg gik på maler skole med tre de var sku dygtige

  • #7   8. nov 2008 Præcis Ketil. Og alt respekt for de damer der selv gejler deres biler, men de fleste af dem er bare som kvinder er når de er værst. De vil gerne have alting, men gider ingen ting lave for det.

  • #8   8. nov 2008 syntes sku osse det er fedeste hvis folk selv har lavet det meste.. være stolt over noget man selv har lavet og vise man kan det shit....
    jeg vill dælme gerne være en kvinde bare sælge sig selv få en masse sex og enda få penge for det syntes sku ikke det lyder dårligt.... hehe ej spøj til side


  • #9   8. nov 2008 Ja der er fanme mange tøser som får fyre til at style bilen og så tager de credit med et lille "og tak til"
    Ja det er iorden de gerne vil have stylet bil men at tage æren.. Puuuha..

    Men vildt meget respekt til de tøser som selv laver det.. smiley


  • #10   8. nov 2008 Nej synes bestemt heller ik det er iorden at man stiller op med sin kærestes bil til de konkurrencer.. men men men... Vil sgu lige ha lov og sige at både jeg selv og flere veninder SELV laver bilerne.. jo jeg fik hjælp af både kæresten og nogle venner til og lave min bil.. da jeg ikke kan det hele selv.. men der er sgu heller ingen af de gutter der kører i gejlede biler der har lavet ALT selv.. jeg har sgu selv stået i timevis på værkstedet og slebet og spartlet og arbejdet med glasfiber osv.. jeg har sgu selv lavet alt det jeg overhovedet kan på den bil... og jeg har selv betalt ALT.. så få lige facts på plads før i siger at alle tøser er sådan.. ved godt nogle tøser er sådan.. men er nogle fyre sgu også.......

  • #11   8. nov 2008 Og kan da lige tilføje at jalousi er en grim ting.. og om man ka li de forskellige biler er jo hver sin smag... nogle er til det ekstreme.. nogle er til det klassiske og originale osv.. vi kan jo ik alle være ens.. ville sgu også være kedeligt..

  • #12   8. nov 2008 nu tænker jeg på den audi a3 der er i vmax den her gang hvor der syår det er fyren det ejer den og hans dame der så stiller op i den og vinder i bella..
    det har ikk noget med jalousi a gøre for jeg vandt os selv der ovre, syntes bare der er rimelig nederen a gøre for a have større chance for a vinde...
    jeg siger heller ikk piger får mere hjælp end andre for jeg har da os lavet min bil med nogle kammerater, jeg syntes bare det er dårligt folk tager æren for noget de måske ikk burde...
    og til ketil det krever os en del mere end bare en spartel a komme på forsiden a vmax.....


  • #13   8. nov 2008 Christoffer.. min kommentar var nu heller ik så meget til dig.. for jeg er helt enig.. synes der er alt for meget fusk i det der.. og jeg havde skam tænkt samme tanke.. især da jeg så han også er i vmax med den.. og så lige nu..
    Men min kommentar med jalousi var til visse andre...


  • #14   8. nov 2008 Og jeg kan nu også skrive under på at det ik bare er sådan lige og lave en bil som calibra'en.. der er sgu lagt mange timer i den.. og penge...

  • #15   8. nov 2008 christina det ved jeg godt det ikk var har jo mødt dig et par gange efter hånden.. det når bare lige for a uderstrege a det var ikk derfor jeg satte spørgsmålstegn ved det..
    det var lige præcis os pga vi sad og så bilen i vmax nu her...


  • #16   8. nov 2008 Christoffer.. præcis.. vi er da efterhånden rendt ind i hinanden nogle gange rundt omkring.. hehe.. og er absolut ik i tvivl om du også har lagt mange timer i din :O)

  • #17   8. nov 2008 Man må da have en dårlig smag i munden, når man køber en vinderbil hjem til DK, hvor man ikke har lavet noget på og så får man kæresten til at stille op i konkurrencen om fedeste tøsebil i norden og så kommer vmax og der står fyren selv som ejer af bilen??? Det gir jo ikke mening? Vil det sige, at hvis man har en kæreste, så kan man deltage i konkurrencen om fedeste tøsebil, selvom hun ikke har noget med bilen at gøre?????

  • #18   8. nov 2008 Man er dum når man snyder, men man er dælme endnu mere dum vis man bliver taget i at snyde og vis det passer med hans/hendes bil, så er det vist et kæmpe selvmål...

    First leason to learn! never take credit for something that aint your own shit!


Kommentér på:
fair måde a vinde på...?

Annonce