{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

Striben steder {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen,

Nu hvor der snart kommer andre steder at køre striben, vil i så ikke være flinke ikke at skrive adresser, stederne mm. ind her på nettet ??

Vi må prøve så godt vi nu kan at skifte steder tit... Og så er det bare lidt skod hvis man dagen efter kan læse her på nettet hvor det er... Jeg ved godt at folk nok skal finde dem hvis de vil, men vi behøver jo ikke at lave "reklame" for det smiley

Håber i forstår min pointe...

Og hvis i kender nogle fede steder til at køre striben på, så må i meget gerne sende mig en mail på: xcover@jubii.dk - så vil vi kigge på det.

Så må i have en god dag smiley og husk nu at kør pænt på de "nye" steder og ikke smide affald over det hele...

Vi skal jo have vores gode gamle striben tilbage...

- Xcover

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Striben steder
  • #1   2. maj 2005 Tror der er mange der vælger fra nu, efter den "slåskamp".

Jeg tror ikke jeg kigger der ud så tit, i frygt for min bil og mig selv..

• #2   2. maj 2005 --> Frederik B
    Det vil jeg da ikke håber folk gør... vi må da give det et forsøg.
    Hvis vi skifter steder hver weekend og rykker frem og tilbage mellem stederne vil der da være meget mindre change for at der opstår ballade som på transport centeret...

Jeg har i hvertfaldet ikke tænkt mig at opgive pga. det.

• #3   2. maj 2005 Arhj .. Nu har vi endelig et sted alle åbenbart ka finde hen til?! .... Nu kommer jeg os' syd for Køge af ... men syns Ikea og Industrien er et super sted! ... Os fordi at man bare ka kører hen til Ikea når tosserne kommer ridende med blå blink og hele balladen ... altså 2 steder tæt på hinanden at skifte imellem når det brænder på ... Et brændene ønske herfra er i hvertfald at det ikke blir rykket for langt ind i byen igen ... Køge transport center er da ellers nice nok alternativ, hvis det endelig er?! ...

• #4   2. maj 2005 Jah oki ... hørte godt noed om en slåskamp ... hva fuck skete der?!

• #5   2. maj 2005 --> Jacob H
    Hermed er køge transport center allerede udlukket...
    Adresserne skal ikke stå herinde...

Og jo, jeg har ikke tænkt mig at blive ved transport centeret. Alle som ønsker at finde striben må bare tilmelde sig den nye sms service.

• #6   2. maj 2005 Søg Jacob, der er også en film af det.

så vidt jeg ved var det en indvandre der havde kørt ind i en anden indvandre, og så senere gik de helt amok, smare bla hans bagrude og smækkede fører ned.

Kim, der var også nogle af føreren venner der hjalp..

Men som sagt, regner jeg ikke med at kører der ud ret tit, da jeg ikke har lyst til det sker for mig.

• #7   2. maj 2005 Mand jeg får lange nosser af at læse den ene meningsløse debat efter den anden ...

Er der ikke nogen med lidt organisatoriske evner og lidt tid der kan arrangere nogen træf for os hver fredag eller lørdag på noget lukket område med lidt opsyn? TRÆF .. ikke Ræs. Ræs gider jeg ikke. Men bare så vi har et sted at hænge ud fredag når det bliver sommer...

• #8   2. maj 2005 Peotr N, sådan har jeg det også, kommer nu også kun på striben for at vise min bil og se andres (selv om der ikke er så meget at se på min bil endnu)
    Men tør ikke nu, kald mig bangebuks, men vold er kun nået jeg sjælden går ind for..

• #9   2. maj 2005 --> kim H
    Nej... det tror jeg faktisk ikke... SMS servicen koster jo penge, og på den måde plejer man jo at kunne fra sotere alle de useriøse... Eller dvs. jeg håber på det.

• #10   2. maj 2005 Jeg syntes bare det er synd hvis alle bare opgiver striben helt... Vi må sq igang igen... Nye steder hvor vi kan hygge og snakke om biler mm. som i gamle dage.

• #11   2. maj 2005 Kim H, jo men jeg ville ikke går mod dem, nok hvis det var en af mine venners bil, men hvis man hjælper så går det måske også ud over ens egen bil, næsten gang man er der ude..

Og Xcover X og du tror ikke politiet kigger med på jeres SMS service, tror jeg de gør smiley

• #12   2. maj 2005 @Xcover X: Vi opgiver aldrig. Striben dør aldrig, ikke 100% hvertfald..

Det kan godt være den dør hen, men aldrig helt..

• #13   2. maj 2005 Så se at møde op på onsdag ved Ikea kl 18:30
    Der vil stå nogle stykker og hjælpe jer med tilmelding til striben sms...

Og grunden til jeg skriver stedet "Ikea" er fordi alle allerede kender det sted.

• #14   2. maj 2005 Jeg tror ikke man ka udelukke noen fra det her .. desværre ... men jeg syntes det er forkert at lade sig skræmme ... syns ik (hvem end de så er) ska være dem der sætter en stopper for det her sindsyg fede sammenhold - Når jeg der bare er helt fyldt på striben, og den ene fede bil efter den anden bliver fyret af - for jeg bar kriller i banditten - stopper sq ik med at komme, før den dag man ik ka købe benz .... :o)

• #15   2. maj 2005 Mægtigt..
    Vi har en aftale..

• #16   2. maj 2005 --> Jacob H
    Ja, stort set sådan skal det lyde smiley Vi må ikke give op...
    Og være nu flinke at give os en change... Vi gør alt hvad vi kan for at få det op at stå igen... I bedste JVC stil, hehe

• #17   2. maj 2005 Jeg er ening med Jacob H.

Det skal nok lykkedes.. alt er ikke prøvet endnu, og der r folk som er bil-gale nok til at en forening kan bære..

• #18   2. maj 2005 --> Piotr N
    Lyder godt... Jeg har også sendt dig en mail... smiley

• #19   2. maj 2005 @Xcover X :
    Tak Tak .. og har svaret smiley

• #20   2. maj 2005 At vi pludselig mister interessen til ens hobby pga. denne hændelse er meget forkert.... Vi skal ikke stoppe med det vi syntes bedst om fordi nogle ikke kan opføre sig ordentligt.. Hvis vi fuldstændig dropper dette, så har de "vundet", og får endnu en grund til at frygte dem... Ignorer deres handlinger eller gør noget ved det!!!! Det er den eneste vej frem!!!!!!!

• #21   2. maj 2005 hmm hvad så hvis man ikke kan komme på onsdag ????? vil gerne vide hvor der bliver køret

• #22   3. maj 2005 Det der med det sms det går jo ikke alt for godt hvad jeg har hørt fra andre, og mht. køge TC så synes jeg det er latterligt at folk fra råder det bare pågrund af det lovlige race dengang, når der alligevel ikke har været noget siden tyder det jo bare på der ikke kommer noget igen alligevel, så kan man da lige så godt køre dernede.

LadaThomas??? Hva synes du sagde det blev til noget med det lovlige race i køge, men det ser da ikke sådan ud... Kommer der til at ske noget i det her år eller hvad???

• #23   3. maj 2005 --> Casper S
    Jeg syntes det går helt fint med SMS servicen... Men det kræver jo at folk tilmelder sig før vi kan bruge det seriøst.

Nu skal du også vide af der har været 3 sms tjenester igang... så kan du være sikker på det er vores du snakker om ? For jeg ved nemlig godt at nogle af dem køre meget dårligt...

Kommentér på:
Striben steder

Annonce