{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

søge om lovligt bilræs.. {{forumTopicSubject}}

http://www.urbanavis.dk/article.php?id=3307

nu læste jeg lige det her om at man i ålborg bla havde sendt en ansøgning om det, kunne man ikke gøre det her på sjælland..? f.eks til tåstrup kommune eller som nogen snakker om at det var godt ude ved bella centret..?
man kunne vel sende en underskrift indsamling med ind, bare på et par weekender lige få samlet et par 100, og sikkert flere underskrifter ind..? Lidt må det da betyde for dem der nu sidder og skal træffe beslutninger om dette..?
Alle snakker om at der må blive gjort noget..Så må det da også ske...?!
Især også pga af at som forholdene er nu bla. syntes jeg at ved transport centeret er det for farligt..der ER det virkelig bare et spørgsmål om tid/uheld før nogen bliver kørt ihjel derude... Er det ikke bare at blive ved og lade være med at give op fordi man måske får et nej 1-2 eller 3 gang..

bare en tanke...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søge om lovligt bilræs..
  • #1   26. maj 2005 joh jeg ville også sige at det er værd at kæmpe for men bered dig på en vildt hård kamp, i det at det er race og at det er på off. vej er chancen ikke så stor...men held og lyke. har da forresten snakket med arrangøren af de træf i et center derovre (er ik sikker på hvilket) men det er i p-hus og lyder da kanon...men der er vist ik race??

• #2   26. maj 2005 Lyder som en god ide!! du har min underskrift hvis det bliver igangsat smiley !!

og ang din mening og transport centret er jeg helt enig!! har heller ikke været der to weekender nu hvilket er meget for mig smiley kom hver weekend før i tiden og sidste sommer os smiley !! men det holder ikke mere ! --| For mange folk og for lidt hjerne på samme sted, det går galt |-- smiley

• #3   27. maj 2005 ikke lige den store respons...Jeg føler bare ærlig talt ikke at jeg ville komme nogen vejen med at få stablet sådan noget sammen, det skal nok være nogen der er en del inde i regler og har tiden til det...

• #4   27. maj 2005 jeg skal nok skaffe en del underskrifter det kan jeg godt love..!!

Kommentér på:
søge om lovligt bilræs..

Annonce