Generelt for vejle Træf.. {{forumTopicSubject}}
Jeg ved godt at i mødes ved bilka kl 21. Men kunne man måske lave nogen restriktioner som man har gjort i esbjerg, sådan det ikke skal aflyses af politiet hver gang der er det mindste..
Hvis man nu snakkede med firmaerne i området hvor der bliver kørt race. så det måske var mere eller mindre i orden at mødes til noget fælles interesse!.
Jeg er ved at være træt af at køre forgæves fordi folk enten kører med hovedet under armen når de kører til stedet hvor der skal køres race. det burde kunne lade sige gøre at få lidt race igang uden politiet skal blande sig i sagerne.
Eks. i aften. var der ingen pansere Et af de steder der er mulighed for at køre. og der var generel forvirring ang. hvor der skulle køres.
Det burde kunne arrangeres bedre. sådan vi kan få kigget på nogen flotte biler og få lidt duft af højoktan!
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 85 Biler: 1 Emner: 435 Svar: 5.698
sep 2006
Følger: 150 Følgere: 165 Biler: 5 Emner: 82 Svar: 1.589
Men er helt enig i at folk fanme snart må lære og køre ordentlig når vi kører fra bilka.. havde en eller anden idiot til og følge efter mig hele vejen fra bilka og igennem byen.. han lavede kogere i hvert lyskryds og kørte uden lys osv.. ventede egentlig bare på han smaskede op i røven på mig så han ku få lov og sponsorere den kommende lakering..
Men hvorfor ska folk være så hjernedøde?? kør dog for helvede ordentligt og brug jeres krudt på striben istedet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jun 2005
Følger: 88 Følgere: 87 Biler: 1 Emner: 155 Svar: 13.848
Men ang. Politi og deres tilstedeværelse. Så er det nok en af de ting der følger med, når man deltager i ulovligt gaderæs.
Jeg er selv fast inventar i Vejle om sommeren! hehe så spiller ikke hellig.
Men det er jo trods alt deres arbejde, og det er ulovligt det "vi" foretager os vil jeg da mene? måske ikke at kigge på. men mange af bilerne der mødes er da ikke lovlige...
Så helt fri for politiet bliver man nok aldrig til den slags arrangementer.
Om man så opfører sig eksemplarisk, så tror jeg stadig de vil kigge forbi.
dec 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 7 Emner: 82 Svar: 614
sep 2006
dec 2007
sep 2006
Bliver godt og få fælge på igen.. er lidt fesen på stålfælge.. griner..
dec 2007
sep 2006
Fælgene ska lige fikses og ska være sikker på de er færdige med og salte :O)
dec 2007
sep 2006
dec 2007
sep 2006
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 27 Biler: 1 Emner: 22 Svar: 737
Der var da bestemt nogle der kørte ad helvede til, det kan desværre nok ikke undgåes.
Jeg håber og tror bestemt på at det bliver bedre (kan kun bedømme på den man læser) jo tættere vi kommer på noget bedre vejr.
Ang. politiet, så har det sgu heller ikke været så slemt de gange jeg har været dernede. Hvis de bliver kaldt ud er de jo lidt nød til at reagere på det og så troppe op, men oftest synes jeg sgu ikke det har været det store.
dec 2007
mikkel k.. politiet kommer klun hvis de får klager eller ikke har noget og lave nede ved diskotekrne i byen.. de ved der altid er race.. men de skriver sjældent bøder eller kalder folk til syn..
mar 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Biler: 3 Emner: 24 Svar: 1.957
Også var det nemmere hvis folk gad og tage deres flasker og affald med hjem eller et andet sted i stedet for og smide det der. Så ved Politiet da godt hvor det er. Men det er jo så nemt for politiet og fælge efter for de kan holde over ved Bauhaus og kigge også køre samtidig med de andre og følge efter. Så Politiet kan vi sku nok ikk slippe af med
apr 2003
Følger: 75 Følgere: 74 Biler: 5 Emner: 46 Svar: 279
aug 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 3 Emner: 74 Svar: 168
nov 2003
Følger: 63 Følgere: 54 Biler: 6 Emner: 41 Svar: 71
Tag nogen skraldespande med, evt bare en rulle affalds sække og så der er nogen poster at deponere sit lort ved, og så lad os hygge over en øl, shaker, sommersby eller hvad man nu ønsker..
okt 2003
Følger: 76 Følgere: 72 Emner: 159 Svar: 882
1 : Det var fuldstændig vanvittigt at køre race med det vejr som var igår!!
2 : Folk er generelt blevet så utålmodig at når klokken nærmer sig halv 10-10 så aftaler folk selv et sted og så begynder de allerede at kører. Det var galt allerede sidst på sommeren sidste år.
3 : Når vi endelíg har et ordentlig træf/race bliver der også hængt affalds sække op ned langs banen, ligesom sidste år, + crewet er altid de sidste som forlader stedet for at cleane for affald.
Personlig tror jeg vi skal længere hen på året før det bliver bedre, jeg synes stadig det er for mørkt, det er for fugtigt og generelt ikke lige så sjovt som når vi når sommeren.
Vh Kim
dec 2007
okt 2003
De 10% som køre ordentlig til og fra, det er dem som vi faktisk ser køre på striben.
Men kan simpelthen ikke fatte folk ikke kan køre ordentlig ????
Vh Kim
dec 2007
ja det er træls for tit så har man set de samme biler kører igen og igen. og de andre smartass tør ikke og køre.. men det er svært og gøre noget ved det. det er folks egen valg og vælge og køre på den ene eller anden måde..
nov 2003
Jeg mener at hvis man udfærdigede et regelsæt for hvordan det skulle forløbe så har folk noget at rette sig efter, de billeder vi ser fra jysks. plads er jo sørgelige, og helt sikkert derfor politiet er obs på folk er der, fordi der mandag morgen bliver ringet klager ind over affald etc.
Opstil et konkret regelsæt,
mødetiden kl 21 passer fint, når vi går lysere tid i møde. og så kan folk samles, men det hjælper intet når folk ikke aner hvad der skal foregå, personligt prøvede jeg at følge efter dig igår fra bilka, men min bil giver altså op ved 200 og der var du længe væk på motorvejen. så jeres opråb om at køre ordentligt gælder fanme også jer selv.
Det må kunne lade sig gøre at trænge ind til disse unge mennesker der deler interessen "biler", men det er et fåtal af personerne der fatter at opføre sig nogenlunde respektabelt....
okt 2003
Med hensyn til kørsel, hvis det var dig som lå bagefter mig da jeg kørte på motorvejen ved vejle og mod nord. Så skulle du lære at holde lidt afstand, syntes du lå meget ekstem tæt på. Desuden kørte jeg pænt og ordentlig fra bilka ud på horsens vej. Det var først da jeg nåede på motorvejen og der lå en lige bag mig temmelig tæt på. Først der jeg skød den af.
Men 200 det kørte jeg nu aldrig, jeg accelerede i 2 og 3 gear og slap så og kørte af ved DTC centeret.
Men igen, det var altså på motorenvejen, hvor der er 2 spor og ikke på landevejen hvor der er et spor og modgående trafik.
Vh Kim
nov 2003
Og der blev kørt en anelse til..
Jeg holder personligt selv afstand og lige ved DTC specielt, jeg er kommet fra presseri kørslen...
okt 2003
Men ja det er helt rigtig jeg accelerede rimelig på motorvejs tilkørelsen fordi ham bagved ikke rigtig ville holde afstand. Men som sagt kun til jeg kom på motorvejen så slap jeg igen. Bilen skal jo også lige have chance for at køle lidt ned da jeg allerede skulle dreje af ved DTC.
Vh Kim
Generelt for vejle Træf..