{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Ang træf i Ålborg og støvring {{forumTopicSubject}}

Har lige set det indlæg fra nordjyske hva synes i andre om det?
For jeg synes at hvis der er nogle der bliver ved med at lave hærværk der hvor vi holder til, så er der jo ikke noget at sige til at vi ikke kan være i fred.
Og kan der ikke findes en løsning på alt det affald som bliver smidt rundt omkring.
Alle de andre steder jeg har været til træf er der nogle som stiller skralde spande op og folk bruger dem i stedet for at smide det over det hele.Eller bare tage det med hjem i bilen.
Det er ikke fordi jeg vil være lyseslukker men jeg vil gerne vi kan få lov til at holde træf som vi plejer at gøre for en gang var det hyggeligt at komme og der var ingen hærværk på ting som der er nu nogle gange

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang træf i Ålborg og støvring
  • #1   14. apr 2009 Hvis du ikke er meldt ind i gruppen Striben Aalborg herinde, så gør det smiley

Vi har snakke igang derinde, og er ved og tage kontakt til nogle forskellige folk for at finde en løsning..

• #2   14. apr 2009 Jeg så endda nogen engang kravle op på elskuret der ude og springe over hægnet på taget af den nærmeste campingvogn :s det er fanme for latterligt sådan noget samt at vi har fået lov til at holde inde på "fliserne" ved tanken ud klager hvis vi inder brændere laver på de fliser, men det var der selvfølgelig en klaphat i en BMW E36 cap og en i en gammel for kneppet Toyota Corolla ae 82 der lige skulle være seje i søndags!! Hold nu op med det pis for det ødelægger det hele for os alle sammen

• #3   14. apr 2009 Undskyld skrive fejl, men det gik lidt stærkt.. smiley

• #4   14. apr 2009 kan kun bakke jer op om det, men syntes vi skal begynde og kæmpe for en bane igen eller et sted, fordi man kan smadre københavn for flere 100 mill også får man et ungdomshus ingen bruger... Ræs i ålborg er sku kommet for og blive.. Støvring er desværre bare et lidt farligt sted og kører pga den ujævne vej smiley

• #5   14. apr 2009 Og hvorfor skal man pille skilte ned i støvring det hjælper hellere ikke på det ja vi må få et sted vi kan være i fred og hvor vi må køre race og brænde dæk af for dem der vil det

• #6   14. apr 2009 ja lige præcis det er træls det ender i hærværk for det går ud over dem der gerne vil hygge...

• #7   14. apr 2009 Er nu ligeså træt af dem som mener man skal stå og drikke sig skide fuld og vælte rundt derude. Kan på ingen måde se hvordan alkohol og træf høre sammen, om man så er passager eller ej. Hvis folk vil drikke sig i hegnet kan de sgu tage i gaden.. Men det er jo så bare min mening :o)

• #8   14. apr 2009 Stinna

- Det med alkohol er desværre ikke kun noget der udspiller sig i Støvring - synes faktisk det er langt værre inde ved Bilka. Det er utroligt, at folk gider at rende rundt og drikke til et biltræf. Det hænger ganske enkelt ikke sammen. Og efter træffet er hele pladsen fyldt med flasker, dåser og glasskår.

Venligst,

Ebbe

• #9   15. apr 2009 Ebbe J - Det var nu også minded på begge steder :o) Men ja, pladsen ude ved bilka ser sgu heller ikke alt for køn ud, når folk er kørt derfra.
    Hvis ikke det var fordi jeg ikke havde mulighed for at komme i egen bil, skulle jeg gerne gå og rydde op derude bagefter, selvom det ikke burde kunne passe at voksne mennesker ikke kan tage deres eget affald med.

• #10   15. apr 2009 Fedt indlæg... vi stod netop og talte om det i fredags og i søndags. Det kan simpelthen ikke passe, at der ikke bliver ryddet ordentligt op.

Det er klart at biltræf ikke kan få lov til at fortsætte når vi efterlader pladsen fyldt med glasskår, dåser og andet affald. Andre steder i landet afholdes træf på fornuftig vis - hvorfor ikke i Aalborg?

• #11   15. apr 2009 Det hele bunder i at Politiet kommer til stedet fordi 2-3 biler tit ikke fatter at de ikke skal brænde dæk af og køre så hjulene hviner -

Hvis bare de par stykker bliv bet om at forsvinde så tror jeg personligt ikke at politiet ville være så hyæne agtige og jagte os rundt....

For der er jo intet der er forbudt i og mødes på pladser hvor der ikke er "Privat område" bare der ikke brændes dæk af

• #12   15. apr 2009 jeg kan få fat i 4 tønder vi kan stille op der ude er der andre der også kan få fat på nogle tønder som kan bruges der ude

• #13   15. apr 2009 Thomasoghenriette - Lyder fandme godt, kan ikke selv få fat på nogle, men har overvejet det..

Hvad med at vi så kontakter Euromaster ang noget med og have dem stående oppe ved dem de andre dage?

• #14   15. apr 2009 Har lige snakket med EURO MASTER og de vil gerne have tønderen til at stå ved dem vi skal bare selv tømmer dem inden vi stiller dem op til dem så vi tager 4 store tønder med på fredag og sætter dem op og håber så folk vil bruge dem

• #15   15. apr 2009 nu håber vi bare der er nogle der vil gøre noget med affaldet i støvring

• #16   15. apr 2009 Lyder fandme lækkert!

• #17   15. apr 2009 i behøver ikke bekymre jer om støvring.. da det er slut ....næste gang de finder os derude, så laver de razzia det er jeg 100% sikker på.

• #18   15. apr 2009 Er golfen da for tunet Fubar? smiley

• #19   15. apr 2009 Jep de 75 HK den har er mere end den 20% tuning man må udføre uden gensyn smiley smiley

• #20   15. apr 2009 nu var vi tilfældigt i åæborg, fordi det skulle have været en oplevelse.. ærligt må jeg indrømme min skuffelse.. træffet fejlede ikk noget i sig selv, men der mangler et crew til at kontrollere tilskuere, og kørere.. det der med at have forskellige til at sætte en igen er jeg ikk fan af..
    og hærværket er helt undvendigt.. hvis man vil smadre ting og svine, er det ikk stedet man skal kede sig, da uopmærksomhed/fuldskab kan være alt for farligt på banen..

• #21   15. apr 2009 men lad da politiet komme derud, vi parkerer på privat grund smiley der kan de ikke bare lade falck hente bilerne

• #22   15. apr 2009 Steen .. i Støvring kan de godt, da vi jo tydligvis ikke er velkommen på hans plads mere...

• #23   15. apr 2009 vi har jo snakket længe om at finde et nyt sted.. men vi ved ikke hvor...
    synes det er en godt ide, det med affald spande, kan godt forstå folk blive gal af alt det skrald.. det liner jo en svinesti...

• #24   15. apr 2009 tror i ikke det ville være en mulighed at ringe og snakke med ham der har tanken.. og få sat nogle tønder op der ude hvis der er nogen der vil det. ville det være dejligt.. tror godt vi kan finde en løsning hvis det er nogen der gider...

• #25   15. apr 2009 Den eneste regl for at vi fik lov til at holde inde på "fliserne" ved tanken var og er at der ingen sorte streger blev/bliver lavet. Men det fatter folk ikke og det er blevet sagt flere gange før at de er kede af at der bliver lavet ringe og brændt dæk af inde på parkerings området.

- Jeg kan godt forstå at vi ikke er så velkommen der ude mere fordi der er nogen der ikke fatter det er forbudt der inde og "lovligt" ude på vejen

• #26   15. apr 2009 stuf er enige med dig... der var kun 2 regler.... TO. og det var der så nogen der ikke ville over holde... vi måtte ikke lave brander på p-pladsen, og vi skulle sørge for folk kunne komme ind og få benz.. det var det... men af lige vel blever det ikke over holdt..... jeg forstår ejeren 100%...

• #27   15. apr 2009 Jeg fatter ikke at med så få regler så kan det ikke engang overholdes :s

• #28   15. apr 2009 Ved at I KILL YOU har taget kontakt til ham der har storvasken, og prøver at finde ud af noget der, så mon ikke bare vi skal afvente og se hvad der sker smiley

• #29   15. apr 2009 jamen så vi 2 stuf.. og der er sikker flere der mener det samme som os.... det ender med det bliver være end det er... ender med at vi ikke kan være i fred nogen steder... i støvring synes jeg det har gået fint.. panneren har jo ikke hver gang været der... nogen gange så vi jo ikke skyggen af dem... men tror vi fra striben aalborg, skal stå sammen og hjælpe hinanden med at over holde reglerne, og fortælle dem ''ude fra'' hvordan det er.. for hvis en ikke over holder det, kan vi jo se andre ikke gør.... og så få fat i nogen affaldspande.. jeg for seriøst dårlig samvidehed, når vi køre der ude fra, og flasker osv flyder... og hvorfor fatter folk ikke at flasker ikke bare skal stå på vejen.. for har set nogen til race, køre sådan en over.. jeg ville blive gal hvis det er mig....

• #30   16. apr 2009 http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=529970

- og så er vi lige ovre rygterne om at vi ikke kan bruge Støvring længere - ihvertfald hvis man læser og forstår smiley

• #31   16. apr 2009 så må vi håbe at alle regler bliver overholdt denne gang hva blev der enligt af de skilte som nogle tog af i fredags

• #32   16. apr 2009 Jo, jeg er helt enig i alt. Og I KILL YOU's link. Der er ingen grund til alt det møg, og sidste fredag var det næsten ikke tiol at komme ud fra pladsen, grundet flasker:S

Og i øvrigt kan politiet vel heller ikke gøre noget selvom man holder på Bilkas parkeringsplads, da dette jo netop er en parkeringsplads. Hvis de kom derud ville jeg da bare låse bilen, og gå en tur?

• #33   16. apr 2009 Super fede indlæg, lækkert der er ved at komme styr på det.
    Jeg sponserer også gerne et par trafikveste til et par mennesker - så kan man have disse på, så alle ved hvem der er ansvarlig - så ved man hvem man kan henvende sig til, såfremt at der er nogle der ikke har forstået budskabet.

Kommentér på:
Ang træf i Ålborg og støvring

Annonce